abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28331619
Kweenie of TS t nog leest, maar komkommer ern yoghurt erop werkt goed
pi_28331654
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Kweenie of TS t nog leest, maar komkommer ern yoghurt erop werkt goed
Zijn ook al genoemd!
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:27:20 #53
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_28331657
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:49 schreef ijsmeis het volgende:

En wat kan ik precies tegen de 'pijn' doen? Alleen maar After sun smeren? Of zijn er nog meer dingen die goed helpen?

En wat kan ik tegen het vervellen doen áls ik ga vervellen? (bestaat er ook een kans dat ik niet zal vervellen?)

Dank alvast .
als je nou weer zo erg verbrand gelijk komkommer er op leggen in plakjes gesneden dan he dat trekt de hitte er uit
pi_28331749
Zal ik doen !
pi_28331782
absoluut niet doorprikken het zijn brandblaren die moeten heel blijven anders krijg je nare infecties. heb mijn schouders twee keer onder de blaren gehad. huisarts had een of middeltje er voor. geen idee wat de naam was soort kalk papje als ik het zou moeten omschrijven.
*tijdelijk wonend in leuven voor de komende 6 jaar*
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:31:07 #56
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28331790
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:25 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook gehad,alleen dan helaas heel mijn schouders/armen en nek vol.Ik moest naar de 1e hulp (vd pijn).Daar bleek dat ik 2e graads brandwonden had en op sommige zelfs 3e graads. Ik moest 10dgn lang elke dag terug komen en werd helemaal ingezalfd en ingepakt.Ik heb op die plaatsen nu dan ook heel veel sproeten/pigmentvlekken nu.Gelukkig is het bij jou maar klein stukje maar zou iig naar de huisarts gaan,mischien heeft ie wel een zalf of iets voor je.En er vooral niet zelf aan gaan zitten ivm met ontstekingen enzo.
hmmz klinkt allemaal niet zo geweldig Maar ik denk dat ik toch nog even wacht.. ik ben niet zo'n dokter loper over het algemeen (ik weet niet eens welke dokter ik heb).. Als ik er over een paar dagen nog steeds veel last van heb ga ik toch es naar de dokter. Zolang die blaren niet meer worden valt het volgens mij nog redelijk mee.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:55:53 #57
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_28332538
Gisteren de hele dag gezeild en vergeten mijn voeten in te smeren, die zijn nu dus echt ongezond rood geworden...

Verder heb ik behalve mijn armen en benen niets ingesmeerd maar mijn schouders en de bovenkant van mijn rug zijn wel een beetje verbrand, heb er weinig last van, maar ik vraag me af of dat mogelijk is van dat halve uurtje dat ik gezwommen heb en daarna 'topless' heb opgedroogd...

Kan het zijn dat je door een (dunne) polo heen verbrand?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_28347862
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Molluck het volgende:
Gisteren de hele dag gezeild en vergeten mijn voeten in te smeren, die zijn nu dus echt ongezond rood geworden...

Verder heb ik behalve mijn armen en benen niets ingesmeerd maar mijn schouders en de bovenkant van mijn rug zijn wel een beetje verbrand, heb er weinig last van, maar ik vraag me af of dat mogelijk is van dat halve uurtje dat ik gezwommen heb en daarna 'topless' heb opgedroogd...

Kan het zijn dat je door een (dunne) polo heen verbrand?
Lijkt mij niet aannemlijk dat je door een shirt heen verbrand.
pi_28364001
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:00 schreef Mr-Z het volgende:
Ok .. TS probleem opgelost.. nou mijn probleem want ik vind die blaren nogal groot worden eignenlijk.. hier fotootje:
[afbeelding]

Kan dit erg kwaad of trekt dit ook weg na een tijdje?
Omg
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:41:42 #60
54403 Mr-Z
pi_28364083
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:38 schreef Uddel het volgende:

[..]

Omg
de blaren zijn zelfs nu groter geworden Foto???

Ondertussen heb ik een calendulan emulsie (homeopatisch) om er op te smeren en een een of ander compres (gaas ofzo) voor als ik ga werken. Voor de rest moet ik het zo veel mogelijk met rust laten... Komt allemaal goed
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:46:11 #61
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_28364203
Calendulan Emulsie werkt het beste ja, mijn voeten zijn verbrand, ik heb disndag de hele dag in een boot gezeten en ik ben vergeten mijn voeten in te smeren
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:50:52 #62
54403 Mr-Z
pi_28364333
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 18:46 schreef Molluck het volgende:
Calendulan Emulsie werkt het beste ja, mijn voeten zijn verbrand, ik heb disndag de hele dag in een boot gezeten en ik ben vergeten mijn voeten in te smeren
Het verlicht de pijn wel ja.. maar ik vrees voor morgen als ik ga werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')