Zijn ook al genoemd!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Kweenie of TS t nog leest, maar komkommer ern yoghurt erop werkt goed
als je nou weer zo erg verbrand gelijk komkommer er op leggen in plakjes gesneden dan he dat trekt de hitte er uitquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
En wat kan ik precies tegen de 'pijn' doen? Alleen maar After sun smeren? Of zijn er nog meer dingen die goed helpen?
En wat kan ik tegen het vervellen doen áls ik ga vervellen? (bestaat er ook een kans dat ik niet zal vervellen?)
Dank alvast.
hmmz klinkt allemaal niet zo geweldigquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:25 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook gehad,alleen dan helaas heel mijn schouders/armen en nek vol.Ik moest naar de 1e hulp (vd pijn).Daar bleek dat ik 2e graads brandwonden had en op sommige zelfs 3e graads. Ik moest 10dgn lang elke dag terug komen en werd helemaal ingezalfd en ingepakt.Ik heb op die plaatsen nu dan ook heel veel sproeten/pigmentvlekken nu.Gelukkig is het bij jou maar klein stukje maar zou iig naar de huisarts gaan,mischien heeft ie wel een zalf of iets voor je.En er vooral niet zelf aan gaan zitten ivm met ontstekingen enzo.
Lijkt mij niet aannemlijk dat je door een shirt heen verbrand.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Molluck het volgende:
Gisteren de hele dag gezeild en vergeten mijn voeten in te smeren, die zijn nu dus echt ongezond rood geworden...
Verder heb ik behalve mijn armen en benen niets ingesmeerd maar mijn schouders en de bovenkant van mijn rug zijn wel een beetje verbrand, heb er weinig last van, maar ik vraag me af of dat mogelijk is van dat halve uurtje dat ik gezwommen heb en daarna 'topless'heb opgedroogd...
Kan het zijn dat je door een (dunne) polo heen verbrand?
Omgquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:00 schreef Mr-Z het volgende:
Ok .. TS probleem opgelost.. nou mijn probleem want ik vind die blaren nogal groot worden eignenlijk.. hier fotootje:
[afbeelding]
Kan dit erg kwaad of trekt dit ook weg na een tijdje?
de blaren zijn zelfs nu groter gewordenquote:
Het verlicht de pijn wel ja.. maar ik vrees voor morgen als ik ga werkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:46 schreef Molluck het volgende:
Calendulan Emulsie werkt het beste ja, mijn voeten zijn verbrand, ik heb disndag de hele dag in een boot gezeten en ik ben vergeten mijn voeten in te smeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |