quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 00:55 schreef hicham het volgende:
Nu ik een kapotte digicam heb
[..]
http://www.belgiumdigital.com/nieuws_cameras/articleid/40
Hebbe hebbe hebbe![]()
maar eerst pitten![]()
Hoe oud, en hoe gek?quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:01 schreef hollander172 het volgende:
Klant van ons wil ook lid worden van ons motorclubjewillen we er een thundercatrijder bij?
Vorige klant had een Africa Twin en die heb ik maar geweigerd.........![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:39 schreef Makster het volgende:
OPM, wil je de man zijn kijk hier ff.....
KLIK
Te gaaf ding, als ik vorig jaar het geld ad dan had ik hem zo gemaakt![]()
Lijkt er inderdaad op jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lijkt qua uitvoering wel je ZXR-400 door die onderkuip.
![]()
![]()
We hadden het net al over vorig jaar ja over de mail.
Voornamelijk vanwege het pre Replique tijdperken de vorige motoren passeerden ook even de revue.
![]()
Tja zo zijn examinators en rij-instructeurs en zo. Die zien je alleen maar als een overmoedige jonge knul die geen talent heeft.quote:
Benne rare lui die examinatoren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tja zo zijn examinators en rij-instructeurs en zo. Die zien je alleen maar als een overmoedige jonge knul die geen talent heeft.Ik heb zo vaak moeten horen dat ik geen talent heb en weet ik wat allemaal. Het blijkt reuze mee te vallen.
![]()
Als je strak in het pak gaat dan denken ze helemaal dat je niet goed snik bent.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
Jaaaaaaaaaa 1994 was een bewogen jaar.![]()
Als ze maar gek genoeg zijn gewoon hier laten posten, kunnen we ze altijd achteraf nog wegjagen als het mecholen zijn. Hebben we ook met anderen gedaan dus...quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:01 schreef hollander172 het volgende:
Klant van ons wil ook lid worden van ons motorclubjewillen we er een thundercatrijder bij?
Vorige klant had een Africa Twin en die heb ik maar geweigerd.........![]()
Maar die wonen op 2 hoogquote:Ook in Noord-Brabant en Limburg is er wateroverlast. In het Noord-Brabantse Woudrichem, dat vlak onder Gorinchem ligt, kwamen verschillende meldingen van wateroverlast binnen. Zo moest een aantal bewoners van een verzorgingstehuis tijdelijk worden geėvacueerd door het vele water. In de Westelijke Mijnstreek in Zuid-Limburg moest de brandweer uitrukken omdat de riolen het water niet konden wegwerken.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:40 schreef hicham het volgende:
1097 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het in huize Mercy & Raus?
n.a.v dit bericht op Fok!
[..]
Maar die wonen op 2 hoog![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:37 schreef Speedphreax het volgende:
Mooi toch? Is alles weer bij het oude. KTM maakt fantastische motoren en BMW is voor eigenwijze pijp rokende toerrijders met systeemhelmen en een koffer fetisch.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Er stond zo een BMW GS (niet naar cilinderinhoud gekeken) in de tuin van 1 van m'n Telegraafabonnee's. Kom ik thuis, ga ik slapen. Droom ik dat ik zo een ding heb gekocht voor erbij. Vage droom
Heb er wel even op gereden
Meer kan ik me niet meer herinneren
Ben overtuigd, ik ga in het afgeragde textiel van de rijschoolquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tja zo zijn examinators en rij-instructeurs en zo. Die zien je alleen maar als een overmoedige jonge knul die geen talent heeft.Ik heb zo vaak moeten horen dat ik geen talent heb en weet ik wat allemaal. Het blijkt reuze mee te vallen.
![]()
Als je strak in het pak gaat dan denken ze helemaal dat je niet goed snik bent.![]()
Lekker dat zweet van een ander opsnuiven.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ben overtuigd, ik ga in het afgeragde textiel van de rijschool![]()
Er zijn ook diverse dames die lessen in die kleding.. ik word helemaal wild van de geurquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker dat zweet van een ander opsnuiven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |