Jij kent mij duidelijk nog niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Valt nog niet mee, wheely maken met minibike.. heb het wel geprobeerd maar lukte niet echt. (had ook maar 3 pk ofzo, maar toch). Ding heb ik ook al weer verkocht, maja je moet toch wat hè, als je motor wilt rijden maar niet veel geld hebt.
Maar wel gaaf zo'n mini, een highsider maken voor een tribune met mensen op de kartbaan is alleen iets minder tof![]()
Een val van een minibike ziet er bijna altijd kneuzig uitquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar wel gaaf zo'n mini, een highsider maken voor een tribune met mensen op de kartbaan is alleen iets minder tof![]()
Op ebay duitsland zijn ze ook lekker goedkoop, tel er wel 50,- verzendkosten bij op overigens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer dat ik nu een andere prioriteit heb
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op ebay duitsland zijn ze ook lekker goedkoop, tel er wel 50,- verzendkosten bij op overigens.
Dat valt wel mee, wel dom dat die blauwe niet ff doorrijdt, maar naar het verkeerde punt gaat zitten staren en nog even het motortje wat plat ligt nog even sullig aantikt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:48 schreef Youssef het volgende:
Een val van een minibike ziet er bijna altijd kneuzig uit
http://members.home.nl/vdwracing/movies/Zwolle_crash.wmv (broertjes nogwel)
Ik dacht alquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
op MF heb ik niks gelezen/gezien over die meid, alleen hier
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:20 schreef Ventoux het volgende:
Hee, die komt me bekend voor.(Nynke is m'n zus namelijk!
)
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef Ventoux het volgende:
Cadeautje van m'n vader, nieuw plastic voor de RM.
(Afbeelding)
Oja, en nieuwe noppen
(Afbeelding)
(En nieuwe koppelingsplaten, nieuw koppelingshuis en balhoofdslager.. was een duur grapje..'()
Uh al een dikke maand niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef hollander172 het volgende:
Zie net dat onze vriend fulcrum ook post op het minibikeforum.
Bestand is van de server af.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit word vast Popijn's nieuwe SM
http://sjaakie.islamiet.nl/hp_2_moto73.pdf
[..]![]()
Wat een invloed voor een newbe.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
Zo, MF heb ik ook weer bijgelezen nu... met dank aan Worldbeater ()
Zo'n enthousiast verhaal en dan staat dat er tussenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef Youssef het volgende:
<<knip ROC verhaal>>
... eventueel mijn best doen ...
Uh die van mij zou zo'n 65 km/u moeten kunnen.. maar volgens mij haalde hij de 50 km/u nog maar netquote:
Ja idd.. maar ook al ga je niet erg snel, je schuift aardig hard op je plaat hoor kan ik je zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:48 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een val van een minibike ziet er bijna altijd kneuzig uit
http://members.home.nl/vdwracing/movies/Zwolle_crash.wmv (broertjes nogwel)
jup, hij gaat rijden zaterdag. Welliswaar staat ie op een aanhanger, maar hij gaat soort van rijdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef el_nuno het volgende:
en gaan jullie dit weekend nog rijden?
Ben eigenlijk ook wel benieuwdquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef el_nuno het volgende:
en gaan jullie dit weekend nog rijden?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:50 schreef bwt het volgende:
Ik ga zondag wel rijden. Alleen niet met de FOK groep.
Ik zal ietsie rustigeraan doen, iemand achterop die nog nooooit achterop heeft gezeten.
Jij ook !!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:41 schreef bwt het volgende:
hmmmmm
en ik wil niet onderdoen voor jou.
gefeliciteerd met het weekend
Wij zijn niet gek - ik tenminste niet - - alleen prettig gestoordquote:
Wat moet dat ding eigelijk kosten?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:03 schreef hicham het volgende:
Lijpe sjit hoor, die ultra compacte camera
Ff kijken waar ie al te koop is (in een 'echte' winkel, geen webwinkel) en wat er nog meer is te vinden in die prijsklasse
Volgens mij staar ik me helemaal blind op dat ding
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:58 schreef ondeugend het volgende:
Weltrusten Soeyoef
Ik weeg maar 56kg dus..............quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uh die van mij zou zo'n 65 km/u moeten kunnen.. maar volgens mij haalde hij de 50 km/u nog maar net![]()
(en ik weeg 72 kilo)
In theorie heb ik mij ingeschreven voor de supermotard meeting in Zoetermeer zaterdag, en zondag een supermotard/off/allroad meeting in Almere..waar ze ook onverhard gaan rijden..quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:46 schreef Youssef het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd
Mjah, ik zie wel wat het wordt, anders is het toch wel weer een last minute meetWordt het goed weer dan
Daar heb je Lars weerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:01 schreef hollander172 het volgende:
Ik weeg maar 56kg dus..............
Zag het al op dat forum, andere cilinder, spoelpoorten uitvijlen, grotere carb etc.
Gaat lukken allemaal/![]()
Surequote:
Even gecorrigeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ik weeg ook 56 kilo meer dan jij.![]()
Ik weeg bijna dubbel edit: Hicham: JA.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:11 schreef Youssef het volgende:
Sure![]()
Succes met je eerste keer onverhard rijdenOf ga je weer langs de kant kijken
![]()
Vooral tijdens die prenachtmeet. Toen je ons zogenaamd in de maling nam![]()
Mag ik dan nu ineens wel op een motor van jou rijden?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weeg bijna dubbel edit: Hicham: JA.![]()
Lars op een CR, dat is een combi.![]()
Niet ???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:19 schreef hollander172 het volgende:
Met de beemer mocht dat niet...........![]()
Niet dat ik dat wilde maar toch..........quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:19 schreef hollander172 het volgende:
Mag ik dan nu ineens wel op een motor van jou rijden?
Met de beemer mocht dat niet...........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |