abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:42:59 #1
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28327648
bron: http://woman.lycos.nl/article.php?article_id=708
et voila, mooi wakker worden.
quote:
Psychiaters boos op Tom Cruise
Acteur Tom Cruise heeft de Amerikaanse psychiaters op zijn nek gekregen, nadat hij psychiatrie een 'pseudowetenschap' noemde. "Het was niet verantwoord van de heer Cruise om zijn filmpromotie te gebruiken voor het uitdragen van zijn eigen ideologische visie", aldus een verklaring van de psychiatersbond. Dat meldde de BBC dinsdag. Cruise noemde psychiatrie een pseudowetenschap in een uitzending van de Amerikaanse zender NBC. De 42-jarige zei, in een verhit debat met de presentator, niks te zien in medicijnen als anti-depressiva en Ritalin (voor kinderen met adhd).

Scientology Church
Hij bekritiseerde zelfs zijn collega Brooke Shields die geneesmiddelen heeft genomen voor een postnatale depressie. "Jij kent de geschiedenis van psychiatrie helemaal niet", zei Cruise tegen zijn gastheer. "Ik wel." Cruise reist over de wereld om de nieuwe Steven Spielberg-hit War of the Worlds te promoten. Hij is een fervent volgeling van de Scientology Church, die tegen psychiatrische medicatie is. (28-06-05)

Bron: ANP
Like duh! sinds wanneer is psychiatrie (als je het zo schrijft) een wetenschap!?
Dat is het nooit geweest, een misleidende, pseudowetenschap is in sommige gevallen ook nog eens waar, maar niet altijd.

Waarom dit eigenlijk onder lycos woman staat, och whatever
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28327679
Je weet niet eens hoe je het schrijft, hoe weet je dan of het een wetenschap is of niet
pi_28327688
Ik moet 'm nageven dat ie het handig aanpakt op zijn leeftijd. Zo blijft ie voorlopig weer in the picture.
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:47:11 #4
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_28327698
Hoe snel kun je je carriere verkloten: Les 1
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:06:51 #5
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28328029
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:45 schreef ChrisJX het volgende:
Je weet niet eens hoe je het schrijft, hoe weet je dan of het een wetenschap is of niet
Als ik niet eens weet hoe ik het moet schrijven, is het überhaupt al geen wetenschap meer
pi_28328032
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef Nickthedick het volgende:
Hoe snel kun je je carriere verkloten: Les 1
Ik denk andersom.
pi_28328423
Ik had zin in "war of the worlds" tot ik hoorde dat die kwijlebal de hoofdrol zou vertolken.....
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:31:59 #8
106776 Nickthedick
pi_28328436
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:31 schreef magical_reflex het volgende:
Ik had zin in "war of the worlds" tot ik hoorde dat die kwijlebal de hoofdrol zou vertolken.....
I rest my case.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_28328883
Hij verliest steeds meer en meer respect met dit soort acties. Hoe ouder ze worden hoe gekker ze worden in Hollywood. Wat een idiote actie van hem. Net als zijn optreden laatst bij de Oprah Show.

Echt waardeloos.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_28329105
Hij komt ook echt over alsof hij alles weet en de rest van de mensheid het fout heeft Wat een labiel. Overigens komt deze of volgende week die aflevering van Oprah op RTL4
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_28329203
Hij heeft op zich wel een punt. In de VS krijgen alle kinderen die niet opletten op school Ritalin door de strot geduwd, en Prozac wordt door huisartsen ook zó voorgeschreven. Het zou geen kwaad kunnen meer naar de achterliggende redenen te kijken.

Over Scientology weet ik vrij weinig, dus daar heb ik niet echt een oordeel over.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:17:34 #12
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_28331343
http://www.crooksandliars.com/2005/06/24.html#a3623

Michael Jackson heeft een concurent.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 30 juni 2005 @ 18:59:48 #13
106776 Nickthedick
pi_28364595
Toch vind ik dat 'ie z'n squirt-incident wel weer o.k. heeft opgelost.

http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2673927

Blijft grappig though.
pi_28391850
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef rena het volgende:
Hij komt ook echt over alsof hij alles weet en de rest van de mensheid het fout heeft Wat een labiel. Overigens komt deze of volgende week die aflevering van Oprah op RTL4
vandaag, nu bezig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28391885
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef DarkElf het volgende:

[..]

vandaag, nu bezig
ik word misselijk van die vent
pi_28391904
hij mag zelf wel aan de ritalin geloof ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:16:44 #17
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_28391914
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef DarkElf het volgende:
vandaag, nu bezig
Hoe oud is hij? 12?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_28392025
Ik zou niet weten waarom je psychiatrie geen wetenschap zou noemen, en dermatologie of cardiologie wel.

Dat staat verder los van een mening over al die pillen, want daar ben ik ook absoluut geen fan van. Mijns inziens is het allemaal troep; Ritalin, Prozac, Risperdal etc., of het nu doet wat men zegt of niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:22:20 #19
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28392096
Wat een lulhannes, zometeen komt hoertje Katie ook nog opdagen
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:24:27 #20
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28392169
Echt niet om aan te zien, wat heeft die geslikt? Geneesmiddelen?
pi_28392210
i want to celebrate blablabla dit...blablabla dat...i want to celebrate that i am tom cruise..

wat een loser...slijmbal en ...argh!!!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:28:37 #22
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_28392302
I treat all woman with respect. Hij weet wel hoe hij het publiek en de kijkers van Oprah moet bespelen. Gladjannus.
pi_28392332
ik vind hem vooraal ontzettend annoying
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:34:14 #24
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_28392488
Zouden ze nou nooit moe worden van elkaars aars likken?

Working with Tom is the greatest gift I have received in this business
-Spielberg-
pi_28392513
AAARGH!! DAKOTA FANNING...
pi_28392558
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef DarkElf het volgende:
hij mag zelf wel aan de ritalin geloof ik
Zit ook te kijken, lijkt wel of hij iets heeft gebruikt of zo, wat een hyper-tiep zeg! En over psychologie moet hij helemaal niks zeggen, 'zijn' Scientology kerk (wat info over aanklaagster Karin Spaink) doet niet anders dan mensen manipuleren en gebruik maken van diezelde psychologie die hij nu zo verafschuwt, wat een hypocriet zeg!
pi_28392563
Hoe oud is dat kind?
pi_28392578
Waarom zou een ster geen eigen (doch wel een tamelijk uitgesproken) mening hebben?
Ik vind het onzin dat veel mensen zeiken erover.
Voorjekijkenzijwaartslopeeeeh.
pi_28392613
Zijn ze dronken ofzo...godsamme zeg...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:40:21 #30
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28392696
De wijze lessen van Tom
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:41:33 #31
106776 Nickthedick
pi_28392747
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Waarom zou een ster geen eigen (doch wel een tamelijk uitgesproken) mening hebben?
Ik vind het onzin dat veel mensen zeiken erover.
Wij mogen toch ook onze mening hebben?
pi_28392865
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:41 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Wij mogen toch ook onze mening hebben?
Inderdaad nogal hypocriet van me ja.
Maar toch snap ik die hele rel eromheen niet echt.
Voorjekijkenzijwaartslopeeeeh.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:49:49 #33
106776 Nickthedick
pi_28392993
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:

[..]

Inderdaad nogal hypocriet van me ja.
Maar toch snap ik die hele rel eromheen niet echt.
Het punt is: veel mensen zijn fan van Cruise en zouden zijn advies wel eens op kunnen volgen.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:54:16 #34
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_28393131
Brrrrr...die Katie Holmes is ook eng dun geworden zeg.
pi_28393137
OMG wat een vertoning zeg
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_28393293
Kan zo niet zien of die Katie Holmes echt mager is maar ziet er vrij gewoontjes uit, pluspuntje voor Tommie-boy.
pi_28393337
Ik heb alleen de laatste halve minuut gezien
pi_28393375
En toch vind ik Tom een toffe vent.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:13:58 #39
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28393748
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef Toeps het volgende:
En toch vind ik Tom een toffe vent.
Toeps!
Eindelijk n coole hagenaar in 1 van mijn topix

Verder zoekt hij t wel n beetje extreem op, en aars likken bij oprah.
Nou ik heb vorige maand de laatste gezien, en inderdaad. Ze krijgen volgens mij gewoon trainingen daarin ofzo, het ligt er wel heeeel dik bovenop.
pi_28393985
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Suko het volgende:

[..]

Zit ook te kijken, lijkt wel of hij iets heeft gebruikt of zo, wat een hyper-tiep zeg! En over psychologie moet hij helemaal niks zeggen, 'zijn' Scientology kerk (wat info over aanklaagster Karin Spaink) doet niet anders dan mensen manipuleren en gebruik maken van diezelde psychologie die hij nu zo verafschuwt, wat een hypocriet zeg!
Volgens mij heeft hij het over psychiatrie. Althans, dat staat in de OP.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:34:34 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28394383
psy·chi·a·trie v geneeskunde vd psychische ziekten

psy·cho·lo·gie v 1 wetenschap vd
bewustzijnsverschijnselen, vd belevingen en gedragingen; 2
begrip vd menselijke geest

Oh, dat zijn 2 verschillende dingen, wist ik veel, sorry heiden6
pi_28396813
Kijken hoe lang het duurt voor ze een naamspeling hebben gevonden in de trant van wacko jacko.

Tom Craze?
pi_28428288
Shields slaat terug naar Cruise

NEW YORK - Met een ingezonden brief in The New York Times heeft actrice Brooke Shields uitgehaald naar collega Tom Cruise. Die hekelde eerder deze week in een talkshow de psychiatrie in het algemeen, en geneesmiddelen in het bijzonder. Als voorbeeld noemde hij de pillen die Shields slikte voor een postnatale depressie.

Shields stelt dat het betoog van Cruise haar noopt om het op te nemen voor honderdduizenden vrouwen die na hun bevalling ook in een depressie raakten. In een openhartige brief beschrijft ze wat de depressie met haar en haar gezin deed. "Ik was helemaal niet blij dat ik medicijnen kreeg voorgeschreven. In feite ben ik er voortijdig mee gestopt, kreeg een terugval en dat leidde er bijna toe dat ik mijn auto tegen een muur aan wilde rijden met Rowan in zijn babystoeltje." De actrice stelt te hopen dat de kritiek van Cruise leidt tot meer aandacht voor postnatale depressies.

Tom Cruise noemde de psychiatrische geneeskunde in een NBC-talkshow een " pseudowetenschap". De acteur is een fervent volgeling van de Scientology Church, die tegen psychiatrische medicatie is. telegraaf.nl

You go girl!
pi_28429801
Tom Cruise is nou gewoon eng . Bij het kijken van Oprah zal ik vast niet de enige zijn geweest die last had van plaatsvervangende schaamte. Ik weet niet wat die vent heeft lopen snuiven, maar echt gezond is het niet.

Daarnaast is z'n kritiek op psychiatie niet ok. Er zijn wel degelijk veel mensen die er erg veel baat bij hebben. Dat elk druk kindje en elke persoon in een dip meteen medicijngen krijgt is natuurlijk niet goed, maar dat zegt niet dat de hele tak onzin is.
pi_28430305
Die Tom probeert het kind met het badwater weg te gooien. Tuurlijk zijn er behandelingen in de psychiatrie waarbij men zo z'n vraagtekens kan zetten maar dat geldt net zo goed voor andere takken in de (geestelijke) gezondheidszorg. Die gozer is totaal fucked-up door die Scientology Church en zou er misschien zelf baat bij hebben om bij de shrink op de sofa te liggen en zich te laten de-programmeren, want zijn denkwereld/gedrag is behoorlijk sicko.
pi_28430414
Nou ik vind Tom Cruise een leuke acteur hoor, maar buiten acteren vind ik dat ie er maar rare hobby's op nahoudt...
Die vreemde kerk en dat overdreven softe gedoe bij Oprah Winfrey...
pi_28430649
Tsja weer een ster die het spoor volledig bijster is.

Wat een achterlijke idioot. Waarom kunnen sterren nooit normaal zijn?
  zondag 3 juli 2005 @ 10:38:55 #48
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28438415
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja weer een ster die het spoor volledig bijster is.

Wat een achterlijke idioot. Waarom kunnen sterren nooit normaal zijn?
SAW:
quote:
the sewer runs under this part of town too
  zondag 3 juli 2005 @ 10:44:40 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28438479
Tom Cruise rules , alleen jammer dat 'ie zich heeft laten hersenspoelen door de Scientology Church Bovendien ging dat interview over zijn film. Dan moet je niet je persoonlijke visie gaan uitdragen. Dan schrijf je maar een boek ofzo
Niet meer actief op Fok!
pi_28468509
Voor de fans.
Datum en tijdstip: 4 juli 2005, 23:40-00:40 uur BBC1
Tom Cruise over al zijn films en zijn meest recente kaskraker War of the worlds, en over zijn recente verloving met actrice Katie Holmes. Presentatie: Jonathan Ross
pi_28472400
Tom Kroes mag dat best vinden. Als iemand het advies van hem opvolgt is dat voor eigen rekening.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 4 juli 2005 @ 22:42:36 #52
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28493860
Het is toch zijn privémening? Of mag een acteur alleen een mening hebben over zielige kindertjes in Afrika en zielige dieren?

Alsof al die mensen die anti-depressiva slikken, allemaal echt depressief zijn. Het is ook wel een beetje een modeziekte.

*schenenschop*

[ Bericht 9% gewijzigd door Tarak op 04-07-2005 22:48:45 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_28531049
Tom Cruise is gek

AMSTERDAM - Tom Cruise is de dupe geworden van een internetsite die de spot met hem drijft. Twee Amerikaanse wizzkids, D.J. La Chapelle en Jim Jonas, hebben een site opgericht met de vleiende naam 'Tom Cruise Is Gek'...

De site TomCruiseIsNuts.com staat vol met bizare uitspraken van de acteur, over het leven, de liefde (Katie!) en uiteraard over de Scientology. " Als sommige mensen niet van Scientology houden, tsja, dan f*** you. Echt waar. F*** you. Punt uit."

Dat is nog eens duidelijke taal van Tom...

Over zijn grote liefde Katie Holmes is de acteur gelukkig heel wat positiever. Cruise weet van gekkigheid niet wat hij met zijn verliefdheid aan moet. "Ik wil voor altijd samen zijn met deze vrouw, ik wil met haar op banken springen, op tafels dansens en aan kroonluchters hangen." Katie kan haar geluk niet op...

De bedenkers van TomCruiseIsNuts.com, die beweren dat hun site niet bedoeld is om de fanatieke Scientology-aanhanger te beledigen of zwart te maken, willen t-shirts, petjes en bekers gaan verkopen met daarop de lovende woorden 'Tom is gek'.

Maar Tom zou Tom niet zijn, als hij daar geen stokje voor gaat steken. Zijn advocaat zegt: "Toms naam gebruiken en er dan geld mee verdienen? Dat gaat absoluut niet gebeuren." telegraaf.nl

Wat links over die maffe 'kerk.' Het Parool en ook een stukje over het verleden van L. Ron Hubbard, de grondlegger van de Church of Scientology. L. Ron Hubbard
pi_29425639
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_29426008
quote:
Die van BB doet het niet, maar die andere is wel heel goed. Jimmy Kimmel Live.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')