Like duh! sinds wanneer is psychiatrie (als je het zo schrijft) een wetenschap!?quote:Psychiaters boos op Tom Cruise
Acteur Tom Cruise heeft de Amerikaanse psychiaters op zijn nek gekregen, nadat hij psychiatrie een 'pseudowetenschap' noemde. "Het was niet verantwoord van de heer Cruise om zijn filmpromotie te gebruiken voor het uitdragen van zijn eigen ideologische visie", aldus een verklaring van de psychiatersbond. Dat meldde de BBC dinsdag. Cruise noemde psychiatrie een pseudowetenschap in een uitzending van de Amerikaanse zender NBC. De 42-jarige zei, in een verhit debat met de presentator, niks te zien in medicijnen als anti-depressiva en Ritalin (voor kinderen met adhd).
Scientology Church
Hij bekritiseerde zelfs zijn collega Brooke Shields die geneesmiddelen heeft genomen voor een postnatale depressie. "Jij kent de geschiedenis van psychiatrie helemaal niet", zei Cruise tegen zijn gastheer. "Ik wel." Cruise reist over de wereld om de nieuwe Steven Spielberg-hit War of the Worlds te promoten. Hij is een fervent volgeling van de Scientology Church, die tegen psychiatrische medicatie is. (28-06-05)
Bron: ANP
Als ik niet eens weet hoe ik het moet schrijven, is het überhaupt al geen wetenschap meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:45 schreef ChrisJX het volgende:
Je weet niet eens hoe je het schrijft, hoe weet je dan of het een wetenschap is of niet
Ik denk andersom.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef Nickthedick het volgende:
Hoe snel kun je je carriere verkloten: Les 1
I rest my case.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:31 schreef magical_reflex het volgende:
Ik had zin in "war of the worlds" tot ik hoorde dat die kwijlebal de hoofdrol zou vertolken.....
vandaag, nu bezigquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef rena het volgende:
Hij komt ook echt over alsof hij alles weet en de rest van de mensheid het fout heeftWat een labiel. Overigens komt deze of volgende week die aflevering van Oprah op RTL4
![]()
Hoe oud is hij? 12?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef DarkElf het volgende:
vandaag, nu bezig
Zit ook te kijken, lijkt wel of hij iets heeft gebruikt of zo, wat een hyper-tiep zeg! En over psychologie moet hij helemaal niks zeggen, 'zijn' Scientology kerk (wat info over aanklaagster Karin Spaink) doet niet anders dan mensen manipuleren en gebruik maken van diezelde psychologie die hij nu zo verafschuwt, wat een hypocriet zeg!quote:
Wij mogen toch ook onze mening hebben?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
Waarom zou een ster geen eigen (doch wel een tamelijk uitgesproken) mening hebben?
Ik vind het onzin dat veel mensen zeiken erover.
Inderdaad nogal hypocriet van me ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wij mogen toch ook onze mening hebben?![]()
Het punt is: veel mensen zijn fan van Cruise en zouden zijn advies wel eens op kunnen volgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
[..]
Inderdaad nogal hypocriet van me ja.
Maar toch snap ik die hele rel eromheen niet echt.
Toeps!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:01 schreef Toeps het volgende:
En toch vind ik Tom een toffe vent.
Volgens mij heeft hij het over psychiatrie. Althans, dat staat in de OP.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:36 schreef Suko het volgende:
[..]
Zit ook te kijken, lijkt wel of hij iets heeft gebruikt of zo, wat een hyper-tiep zeg! En over psychologie moet hij helemaal niks zeggen, 'zijn' Scientology kerk (wat info over aanklaagster Karin Spaink) doet niet anders dan mensen manipuleren en gebruik maken van diezelde psychologie die hij nu zo verafschuwt, wat een hypocriet zeg!
SAW:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja weer een ster die het spoor volledig bijster is.
Wat een achterlijke idioot. Waarom kunnen sterren nooit normaal zijn?
quote:the sewer runs under this part of town too
Die van BB doet het niet, maar die andere is wel heel goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
hihi deze wilde ik even delen:
http://www.big-boys.com/articles/tomkills.html
http://gorillamask.net/cookkimmel.shtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |