abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:34:34 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28394383
psy·chi·a·trie v geneeskunde vd psychische ziekten

psy·cho·lo·gie v 1 wetenschap vd
bewustzijnsverschijnselen, vd belevingen en gedragingen; 2
begrip vd menselijke geest

Oh, dat zijn 2 verschillende dingen, wist ik veel, sorry heiden6
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28396813
Kijken hoe lang het duurt voor ze een naamspeling hebben gevonden in de trant van wacko jacko.

Tom Craze?
pi_28428288
Shields slaat terug naar Cruise

NEW YORK - Met een ingezonden brief in The New York Times heeft actrice Brooke Shields uitgehaald naar collega Tom Cruise. Die hekelde eerder deze week in een talkshow de psychiatrie in het algemeen, en geneesmiddelen in het bijzonder. Als voorbeeld noemde hij de pillen die Shields slikte voor een postnatale depressie.

Shields stelt dat het betoog van Cruise haar noopt om het op te nemen voor honderdduizenden vrouwen die na hun bevalling ook in een depressie raakten. In een openhartige brief beschrijft ze wat de depressie met haar en haar gezin deed. "Ik was helemaal niet blij dat ik medicijnen kreeg voorgeschreven. In feite ben ik er voortijdig mee gestopt, kreeg een terugval en dat leidde er bijna toe dat ik mijn auto tegen een muur aan wilde rijden met Rowan in zijn babystoeltje." De actrice stelt te hopen dat de kritiek van Cruise leidt tot meer aandacht voor postnatale depressies.

Tom Cruise noemde de psychiatrische geneeskunde in een NBC-talkshow een " pseudowetenschap". De acteur is een fervent volgeling van de Scientology Church, die tegen psychiatrische medicatie is. telegraaf.nl

You go girl!
pi_28429801
Tom Cruise is nou gewoon eng . Bij het kijken van Oprah zal ik vast niet de enige zijn geweest die last had van plaatsvervangende schaamte. Ik weet niet wat die vent heeft lopen snuiven, maar echt gezond is het niet.

Daarnaast is z'n kritiek op psychiatie niet ok. Er zijn wel degelijk veel mensen die er erg veel baat bij hebben. Dat elk druk kindje en elke persoon in een dip meteen medicijngen krijgt is natuurlijk niet goed, maar dat zegt niet dat de hele tak onzin is.
pi_28430305
Die Tom probeert het kind met het badwater weg te gooien. Tuurlijk zijn er behandelingen in de psychiatrie waarbij men zo z'n vraagtekens kan zetten maar dat geldt net zo goed voor andere takken in de (geestelijke) gezondheidszorg. Die gozer is totaal fucked-up door die Scientology Church en zou er misschien zelf baat bij hebben om bij de shrink op de sofa te liggen en zich te laten de-programmeren, want zijn denkwereld/gedrag is behoorlijk sicko.
pi_28430414
Nou ik vind Tom Cruise een leuke acteur hoor, maar buiten acteren vind ik dat ie er maar rare hobby's op nahoudt...
Die vreemde kerk en dat overdreven softe gedoe bij Oprah Winfrey...
pi_28430649
Tsja weer een ster die het spoor volledig bijster is.

Wat een achterlijke idioot. Waarom kunnen sterren nooit normaal zijn?
  zondag 3 juli 2005 @ 10:38:55 #48
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28438415
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja weer een ster die het spoor volledig bijster is.

Wat een achterlijke idioot. Waarom kunnen sterren nooit normaal zijn?
SAW:
quote:
the sewer runs under this part of town too
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 3 juli 2005 @ 10:44:40 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28438479
Tom Cruise rules , alleen jammer dat 'ie zich heeft laten hersenspoelen door de Scientology Church Bovendien ging dat interview over zijn film. Dan moet je niet je persoonlijke visie gaan uitdragen. Dan schrijf je maar een boek ofzo
Niet meer actief op Fok!
pi_28468509
Voor de fans.
Datum en tijdstip: 4 juli 2005, 23:40-00:40 uur BBC1
Tom Cruise over al zijn films en zijn meest recente kaskraker War of the worlds, en over zijn recente verloving met actrice Katie Holmes. Presentatie: Jonathan Ross
pi_28472400
Tom Kroes mag dat best vinden. Als iemand het advies van hem opvolgt is dat voor eigen rekening.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  maandag 4 juli 2005 @ 22:42:36 #52
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28493860
Het is toch zijn privémening? Of mag een acteur alleen een mening hebben over zielige kindertjes in Afrika en zielige dieren?

Alsof al die mensen die anti-depressiva slikken, allemaal echt depressief zijn. Het is ook wel een beetje een modeziekte.

*schenenschop*

[ Bericht 9% gewijzigd door Tarak op 04-07-2005 22:48:45 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_28531049
Tom Cruise is gek

AMSTERDAM - Tom Cruise is de dupe geworden van een internetsite die de spot met hem drijft. Twee Amerikaanse wizzkids, D.J. La Chapelle en Jim Jonas, hebben een site opgericht met de vleiende naam 'Tom Cruise Is Gek'...

De site TomCruiseIsNuts.com staat vol met bizare uitspraken van de acteur, over het leven, de liefde (Katie!) en uiteraard over de Scientology. " Als sommige mensen niet van Scientology houden, tsja, dan f*** you. Echt waar. F*** you. Punt uit."

Dat is nog eens duidelijke taal van Tom...

Over zijn grote liefde Katie Holmes is de acteur gelukkig heel wat positiever. Cruise weet van gekkigheid niet wat hij met zijn verliefdheid aan moet. "Ik wil voor altijd samen zijn met deze vrouw, ik wil met haar op banken springen, op tafels dansens en aan kroonluchters hangen." Katie kan haar geluk niet op...

De bedenkers van TomCruiseIsNuts.com, die beweren dat hun site niet bedoeld is om de fanatieke Scientology-aanhanger te beledigen of zwart te maken, willen t-shirts, petjes en bekers gaan verkopen met daarop de lovende woorden 'Tom is gek'.

Maar Tom zou Tom niet zijn, als hij daar geen stokje voor gaat steken. Zijn advocaat zegt: "Toms naam gebruiken en er dan geld mee verdienen? Dat gaat absoluut niet gebeuren." telegraaf.nl

Wat links over die maffe 'kerk.' Het Parool en ook een stukje over het verleden van L. Ron Hubbard, de grondlegger van de Church of Scientology. L. Ron Hubbard
pi_29425639
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_29426008
quote:
Die van BB doet het niet, maar die andere is wel heel goed. Jimmy Kimmel Live.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')