Ik ben een zijquote:
jij ook al niet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga vandaag niet aardig doen tegen fisher
dat doe je nooit dus maakt niet uitquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat is dat nou weerquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Je zoon is voor z'n geboorte al gaan sparen voor een laptop?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Laptop![]()
De computer is van mijn zoon.
Net een paar maand oud (hij heeft er jaren voor gespaard)![]()
hij had het ook over je zoon!quote:
nu je 't zegt, ik ga er vandaag niet voor zorgen dat ik een ban krijgquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef babba_ het volgende:
[..]
jij ook al niet?en hoezo krijg jij vandaag geen ban?
die grap wou ik ook al maken, maar vond em iets te flauwquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je zoon is voor z'n geboorte al gaan sparen voor een laptop?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je zoon is voor z'n geboorte al gaan sparen voor een laptop?
een goede doelstelling natuurlijk!quote:
Ik dacht dat je zoon net een paar maand oud was.quote:
en wat voor pc heeft ie toen gekocht?quote:
een gare zo te horenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:21 schreef babba_ het volgende:
[..]
en wat voor pc heeft ie toen gekocht?
daaromquote:
dus ik ga vandaag geen fatsoenlijke pc's afleverenquote:
werk jijquote:
dat doe je nooit fisher!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
dus ik ga vandaag geen fatsoenlijke pc's afleveren
jawel hoor, m'n eigen pc draait primaquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat doe je nooit fisher!hou eens op met die
die gebruik je nu bij elke post!
jou eigen pc komt niet van henkie! en omdat het irritant begint te worden!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
jawel hoor, m'n eigen pc draait prima
waarom trouwens?
hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:29 schreef babba_ het volgende:
[..]
jou eigen pc komt niet van henkie! en omdat het irritant begint te worden!![]()
omdat je nog steeds op fok zit! en een gemiddelde pc van henkie houdt het niet meer dan 1 maand uit. zie paar posts terugquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer?
oke ik stop al....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |