juist, ik zit hier gewoon op m'n gemak nuquote:
wel een briefje dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
nou ik ga vandaag dus niet bellen met mijn stagiaire
Ga je ook iets WEL doen met je stagiaire?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
ook al niet.. lunchen dan maar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
ze mailde altijd maar jah kan nu nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga je ook iets WEL doen met je stagiaire?![]()
lunchen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga je ook iets WEL doen met je stagiaire?![]()
alweer naar de mac dus?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lunchen, als je begrijpt wat ik bedoel
geen antwoord geven op de vraag of je d'r dik vind snellequote:
idd ik zeg niksquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
geen antwoord geven op de vraag of je d'r dik vind snelle
welnee, daar is ze te bleu voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef babba_ het volgende:
misschien zit je stagiaire ook wel op fok?
nou... volgens mij is het gewoon Mutz!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou... volgens mij is het gewoon Mutz!
hoezoquote:
is er iets mis met mutz?quote:nee
![]()
zij gaat vandaag niet veel terug zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:15 schreef babba_ het volgende:
je gaat vandaag zeker ook NIET met haar praten gewoon?
Hoe kun je dit dan posten?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:15 schreef paddy het volgende:
Ik ga niet balen, omdat de computer niets meer doet![]()
das een goede instellingquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:15 schreef paddy het volgende:
Ik ga niet balen, omdat de computer niets meer doet![]()
ik ga vandaag niet aardig doen tegen fisherquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
das een goede instelling
@babba, wat denk je nou zelf
Laptopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |