En daarna?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga vandaag NIET thuisblijven of relaxen.
laatste tentamen/schooldag vandaag
Check de nieuws gast, zondag wordt het weer "zomers"quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:42 schreef Nickthedick het volgende:
Ik moet vendaag eigenlijk naar de kapper, m'n gerepareerde radio ophalen en studeren; maar ik ga het allemaal NIET doen.
Waarom? Ik heb er geen zin in en ik denk dat het vandaag wel eens de laatste dag binnen aanzienbare tijd zou kunnen zijn dat we mooi weer hebben; dus geen gedoe voor mij vandaag.
Hoe denken jullie er over?![]()
Dat hoop ik maarquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Check de nieuws gast, zondag wordt het weer "zomers"
quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:57 schreef paddy het volgende:
Ik ga vanavond niet zo laat naar bed
Volgens mij zeg ik dit vaker![]()
Heb jij wel geslapen!!?quote:
Niet alle mensen hebben normale urenquote:
Kids hèquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet alle mensen hebben normale uren![]()
Hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:03 schreef EBrarian het volgende:
Ik ga me vandaag NIET ergeren aan al die langzame kloothommels op de snelweg (trutjes hola in Fiat Panda's, grijze ouwe lullen in veel te grote Volvo's ).
Kids?quote:
Hoe vaak ga jij off-topic per dagquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kids?Eerder achterlijke werktijden.
Niet als ze vlak voordat ik ze wil inhalen nog gauw even naar de linkerbaan schieten omdat ze een kilometer verderop een vrachtwagen zien opdoemenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?
Je kunt ze toch gewoon inhalen
Kidsquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kids?Eerder achterlijke werktijden.
Ik ga vandaag NIET meer off-topic.quote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ga vandaag NIET meer off-topic.![]()
Wauw, a kindred spiritquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:20 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ga vandaag NIET naar school, niets opruimen, ik ga niets ondernemen waar ik geen zin in heb, en dus ga ik al helemaal niet van mijn computerstoel afkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |