Gewoon niet doen.quote:
Ja, maar jij bent een slaaf van FOK!, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:14 schreef buzzer het volgende:
ik ha gewoon doen wat ik moet doen, en dat ga ik ook doen
Denk je? Volgens de 'deskundigen' wordt het vandaag nog zonnig en neerslagloos; daarna niet meer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:17 schreef Varr het volgende:
Van is juist de enige dag dat we GEEN mooi weer hebben...
Da's al helemaal een reden om dingen NIET te doen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:21 schreef Youssef het volgende:
Vandaag wordt een wisselvallige dag, er komt misschien nog wel een mooie dag, maar vandaag zeker niet*kijkt naar buiten* Grijs + druppels
Kijk Buzzer... een nuttige bijdrage. Hij kan open blijven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:28 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
ik ga NIET van mijn kamer af (longontsteking)
ohnee joh ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:30 schreef BobRooney het volgende:
ik ga niet met het OV naar mijn werk
Meld je ziek. Heeft toch geen invloed op je toekomstige carriere.quote:
Om solidair te blijven... ik ook niet.quote:
Die eerste kan ik inkomen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:50 schreef timmeeeh het volgende:
ik ga vandaag NIET mijn tentamen maken en daarna NIET bierdrinken
Dus jij volgt de deskundigen blindelings. zou het niet doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Denk je? Volgens de 'deskundigen' wordt het vandaag nog zonnig en neerslagloos; daarna niet meer.![]()
Ik vat elk argument aan om vandaag dingen NIET te gaan doen; er komt geen logica bij kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:53 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dus jij volgt de deskundigen blindelings. zou het niet doen.
Dat heb je al gezegd lamlul.quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ga Niet NIET naar school
Doei ;X
Note to self: ik ga geen opmerkingen maken die als gay aangeduid kunnen worden.quote:
Dit is precies wat ik bedoel; gewoon iets NIET doen omdat je er geen zin in hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:10 schreef Dinamiet het volgende:
Ik ga nie me kamer opruimen, en ik had bedacht om met n vriendin op skeelers naar sport te gaan.. maar dat wil ik ook niet... kutweer.
En dat vind je erg?quote:
En daarna?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga vandaag NIET thuisblijven of relaxen.
laatste tentamen/schooldag vandaag
Check de nieuws gast, zondag wordt het weer "zomers"quote:Op woensdag 29 juni 2005 06:42 schreef Nickthedick het volgende:
Ik moet vendaag eigenlijk naar de kapper, m'n gerepareerde radio ophalen en studeren; maar ik ga het allemaal NIET doen.
Waarom? Ik heb er geen zin in en ik denk dat het vandaag wel eens de laatste dag binnen aanzienbare tijd zou kunnen zijn dat we mooi weer hebben; dus geen gedoe voor mij vandaag.
Hoe denken jullie er over?![]()
Dat hoop ik maarquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Check de nieuws gast, zondag wordt het weer "zomers"
quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:57 schreef paddy het volgende:
Ik ga vanavond niet zo laat naar bed
Volgens mij zeg ik dit vaker![]()
Heb jij wel geslapen!!?quote:
Niet alle mensen hebben normale urenquote:
Kids hèquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet alle mensen hebben normale uren![]()
Hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:03 schreef EBrarian het volgende:
Ik ga me vandaag NIET ergeren aan al die langzame kloothommels op de snelweg (trutjes hola in Fiat Panda's, grijze ouwe lullen in veel te grote Volvo's ).
Kids?quote:
Hoe vaak ga jij off-topic per dagquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kids?Eerder achterlijke werktijden.
Niet als ze vlak voordat ik ze wil inhalen nog gauw even naar de linkerbaan schieten omdat ze een kilometer verderop een vrachtwagen zien opdoemenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?
Je kunt ze toch gewoon inhalen
Kidsquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kids?Eerder achterlijke werktijden.
Ik ga vandaag NIET meer off-topic.quote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ga vandaag NIET meer off-topic.![]()
Wauw, a kindred spiritquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:20 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ga vandaag NIET naar school, niets opruimen, ik ga niets ondernemen waar ik geen zin in heb, en dus ga ik al helemaal niet van mijn computerstoel afkomen
ik ga niet werkenquote:
;X is dat knipogen met een pleister op je smoel ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ga Niet NIET naar school
Doei ;X
ik haal werken en fokken nog wel eens door elkaar..quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik ga niet werken
dat klinkt veel overtuigender hè babba
het is helemaal niet warm! ideaal weer om te sporten!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:38 schreef Viking84 het volgende:
ik ga niet studeren, want ik heb vakantie. En ik ga ook niet sporten, want daar is het te warm voor
dat krijg je hè, als je niet weet wat werken isquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:37 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik haal werken en fokken nog wel eens door elkaar..![]()
spreek voor je zelf!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat krijg je hè, als je niet weet wat werken is
ik werk best wel hard hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:42 schreef babba_ het volgende:
[..]
spreek voor je zelf!ik doe het alleen soms verkeerd om
dat wou je zeggen toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik werk fok! best wel hard hoor
en doe 't tegelijkertijd met fokken dit doe ik in de baas zn tijd!
jah oke, klopt ook wel.. maar ik werk ook nog een beetjequote:
je haalt af en toe koffie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah oke, klopt ook wel.. maar ik werk ook nog een beetje
daar gaat je sociale levenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
ik ga vandaag niet e-mailen met een stagiaire
dat zou je moeten weten, ik had er iemand voor en nu loopt de rest maarquote:
is je tweakerd ervandoor?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat zou je moeten weten, ik had er iemand voor en nu loopt de rest maar
quote:
dus jij gaat vandaag niet je tweakerd ontlopen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
[..]gisteren z'n laatste dag
zegt hij ineens van ik zie je wel met de diploma uitreiking, dus dan nog ff moeite doen om hem te ontlopen
gelukkig maarquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
wij zijn er nog om 't op te vangen hoor
weer een dagtaak minderquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dus jij gaat vandaag niet je tweakerd ontlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |