Idd..maar dit wordt nog een hele klus.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:01 schreef babba_ het volgende:
[..]
dat wist ik stiekem ook wel... maar gewoon terugbrengen dan! ja toch fisher aka tweaky
wie is dat nou weer dan. en wie ben jij eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Idd..maar dit wordt nog een hele klus.![]()
Moet hem dan naar Utrecht brengen.
En ik woon in het Noorden.![]()
hij heeft goed contact met de mods toch? dan kan hij dat wel ff plaatsen in FBquote:
Dat plaats je toch gewoon even zelf?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:08 schreef AnneS het volgende:
[..]
hij heeft goed contact met de mods toch? dan kan hij dat wel ff plaatsen in FB
ok, dat is wel een idee, ik zal hem es gaan zoeken!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:08 schreef AnneS het volgende:
[..]
In de Stad? Of in een dorpquote:
ha anne ik zou dat graag doen maar ik denk dat yvonne dan boven op me gaat zitten. zoals je zult begrijpen heb ik dat liever nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:08 schreef AnneS het volgende:
[..]
dorp natuurlijk gek!quote:
nou dit is toevallig, we hadden het net over jou!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ha anne ik zou dat graag doen maar ik denk dat yvonne dan boven op me gaat zitten. zoals je zult begrijpen heb ik dat liever niet
NIETUS!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij woont op een terp
ik ga vandaag niet op een terp wonen
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou dit is toevallig, we hadden het net over jou!
je hebt liever een ijsmeisje zeker?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:11 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ha anne ik zou dat graag doen maar ik denk dat yvonne dan boven op me gaat zitten. zoals je zult begrijpen heb ik dat liever niet
ik las het. ik was stiekum ana het lurken. ik vandaag trouwens niet buiten friesland komenquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou dit is toevallig, we hadden het net over jou!
ik wel! as we speak ikke niet in noorden zijn, vanavond pas weerquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:14 schreef ijsjongetje het volgende:
[..]
ik las het. ik was stiekum ana het lurken. ik vandaag trouwens niet buiten friesland komen
komt daar ook wel es buiten postquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:13 schreef babba_ het volgende:
[..]
NIETUS!gewoon mooi dorpje van 6000 inwoners!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
komt daar ook wel es buiten post
dat is mijn doelstelling ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef Geitje82 het volgende:
ik ga proberen NIET gebanned te worden vandaag![]()
Hoeveel bans heb je al gehad dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef Geitje82 het volgende:
ik ga proberen NIET gebanned te worden vandaag![]()
ik pas tweequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:18 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je al gehad dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |