Hey ik zie wat mooisquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:49 schreef JoeKurr het volgende:
Het lijkt erop dat het zwaartepunt van die buien net onder Limburg door gaat.
[afbeelding]
Hm het laatste radarbeeld laat toch weer een andere trekrichting zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
En een pracht van een sataliet Foto
Klikkerdeklik
Het lijkt wel of die kappen van dat onweer uitwaaien naar het noorden, net een rookpluim!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
En een pracht van een sataliet Foto
Klikkerdeklik
Doen we!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:29 schreef Marky-Boom het volgende:
SpeedyGJ zullen we ooit es de auto pakken en naar het zuiden des lands gaan?
Ben er nog niet helemaal tevreden over.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:23 schreef Weerman het volgende:
[..]
Hey ik zie wat moois.
Zou je die script naar Hjalmar@webruimtehosting.nl willen sturen ? :$
Dat lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doen we!
Foto camera mee, Xdrive mee, en een goeie verslag van maken.
Dit is werkelijk prachtig, tot 2X toe achter elkaar enorme onweerscomplexengeweldig
Kunnen jullie dan onderweg JoeKurr en mij oppikken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee!
Iddquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:33 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee!
Is goedquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan onderweg JoeKurr en mij oppikken?![]()
Waar kun je dat zien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die buien schieten nog steeds de lucht in tot zo'n 45000 voet![]()
Dat heeft ie persoonlijk nagemetenquote:
quote:
Net paar topics door gezocht maar niks te zien helaas, ik kan em op dit moment niet echt vinden, als die hier wordt geplaast dan zal ik em wel even in de OP gooienquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef Marky-Boom het volgende:
Weet iemand dat plaatje van oom agent, de temperaturen van die wolken.
Van weerwoord af.quote:
Hoe zijn de radarbeelden odm?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Het eerste gerommel is begonnen in Kerkrade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |