dat denk ik niet, misschien een verdwaalde bui maar geen knetterende bui zoals nu in België.quote:
Dus wij, Brabo's, krijgen wel de benauwdheid die bij dat complex hoort, maar we mogen niet genieten van het vuurwerk???quote:
En wij dan? In Flevoland...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus wij, Brabo's, krijgen wel de benauwdheid die bij dat complex hoort, maar we mogen niet genieten van het vuurwerk???![]()
O ja, jullie hadden gisteren en vandaag ook pech.....quote:
Die toon bevalt me niet...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, jullie hadden gisteren en vandaag ook pech.....
Idd Precies om half 1 volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:10 schreef uniekje het volgende:
[..]
Nou... een beetje? Ik word nooit wakker van onweer, maar bij de eerste klap hier zat ik toch rechtop in mijn bed.
Was trouwens in Kerkrade, en hield flink lang aan. Mijn hond werd er een beetje gestoord van. Het mietje is bang voor onweer, dus die wilde vanochtend nog niet eens onder het bed uit
In Waalwijk is 't nog droogquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:02 schreef SolidArt het volgende:
Regent het al in Waalwijk e.o.?
Moet zo die kant weer op
Hier in Waalre wordt et ook donkerder.
Uh-ohquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
De eerste regen valt alweer hier in Maastricht. fijn radarbeeld:
[afbeelding]
lijkt gisterenavond welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |