abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28325873

Vanavond heeft president George W.Bush het Amerikaanse volk toegesproken om volgens eigen zegge "het Amerikaanse volk betere te informeren over de toestand in Iraq" aangezien diverse polls aangegeven dat het merendeel van de Amerikaanse bevolking genoeg begint te krijgen van deze Iraq oorlog.

" Wij zijn aan de winnende hand. Zij(de terroristen) denken met lafhartige aanslagen op konvooien,parlementsleden hun doel te bereiken en ons weg te jagen uit Iraq. Ik als president heb vorig jaar belooft dat ik niet zal wijken voor deze vorm van terreur. Ik heb ook als president gezegd dat ik sedert de lafhartige aanval op 11 september niet eerder zal rusten voordat de schuldigen van deze aanslagen op Amerikaans grondgebied heb gevonden.

We maken vorderingen op civiel gebied voor de gemiddelde Irakees. Markten zijn open en winkels ontvangen elke dag potentiele klanten en de auto's rijden weer op wegen van en naar hun werk.
Iraq is dankzij onze vorderingen weer aan de betere hand en dat mag niet verloren gaan door een paar terroristen die geen vrijheid in Iraq willen."

pi_28325910
Grondwet in elkaar poten, referendum en dan weer verkiezingen. Het valt niet te doen in 2 dagen en ze hadden het post-war veel beter kunnen doen iig.
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:35:23 #3
19840 Libris
Live from Singapore
pi_28326058
niet alleen post-war, ook pre-war. Het was veel beter geweest als Saddam van binnenuit was weggestuurd...
pi_28326112
Er moet een psychologische test komen om te voorkomen dat gekken aan de macht komen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:59:42 #5
94510 BillGates
Me postcount!
pi_28326316
en WEEER dat verband leggen tussen 911 en irak. echt..

ik kan er wel zon potje boos om worden. en geen enkele 'jornalist' die dat nou es doorprikt
pi_28326820
Amerikaanse journalisten zijn allemaal te gay daarvoor. Groenhuizen van de NOS ook. Enorme gays die te bang zijn niet meer in het White House te mogen als ze te kritisch zijn.
  woensdag 29 juni 2005 @ 04:18:18 #7
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28326851
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 04:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Amerikaanse journalisten zijn allemaal te gay daarvoor. Groenhuizen van de NOS ook. Enorme gays die te bang zijn niet meer in het White House te mogen als ze te kritisch zijn.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28326866
Ik weet het, het is niet om vrolijk van te worden. Met deze Pussy-Cultuur winnen we de oorlog niet.
pi_28327011
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:59 schreef BillGates het volgende:
en WEEER dat verband leggen tussen 911 en irak. echt..

ik kan er wel zon potje boos om worden. en geen enkele 'jornalist' die dat nou es doorprikt
100 procent eens met jou.

Dit verband tussen Irak en 9/11 was al van vóór de oorlog duidelijk een smoes, dat wist iedereen gewoon.

Ja, NU, nu is zowat de hele globale terroristenscene actief in Irak om tegen de Amerikanen te vechten, maar dat is dus eerder een gevolg van de Amerikaanse oorlogsacties dan de oorzaak ervan.
  woensdag 29 juni 2005 @ 06:21:13 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28327017
Tja, niks nieuws wat ie vertelde, beetje voorspelbaar.

De steun voor z'n beleid wordt er in ieder geval niet groter op, da's dan wel weer positief.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28328026
Zag het net op het journaal. Wel opvallend dat na de zoveelste keer dezelfde cliche retoriek ( the enemy is evil, but we will win ) hij bijna in tranen uitbarst.

Huilie Sjors.
pi_28329296
Ik snap niet dat er niet alweer zoiets als spitting image is ontstaan, deze bush episodes zijn wel zo hilarisch dat je er avonden humor van kan gaan maken. Nog een beetje die irakese propaganda minister afwisseln met bush onzin toespraken, versprekingen omdraaiing van waarheden.
pi_28331561
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zag het net op het journaal. Wel opvallend dat na de zoveelste keer dezelfde cliche retoriek ( the enemy is evil, but we will win ) hij bijna in tranen uitbarst.

Huilie Sjors.
Maar wel onderhandelen met die 'evil enemy', da's dan raar eigenlijk.
pi_28331617
Vraag me af of er nog vuurwerk gepland is voor de 4th of July, door anderen ipv de Amerikanen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28331718
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onderhandelen, wapens leveren, olie kopen... Dat maakt allemaal niks uit hoor.
pi_28331752
Kan dit iet beter in ONZ.
Zouden de Amerikanen nou echt zo naïef zijn dat ze dit geloven.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_28331986
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onderhandelen met de "enemy" is op zich het allerslimste wat je kan doen om een einde te maken aan oorlog en problemen, maar je bent dan idd behoorlijk ongeloofwaardig met je speeches als je ze zo zwart-wit inelkaar flanst. Maar die geheime onderhandelingen zijn op zich prijzenswaardig, net zoals ze met ene Bin L aan tafel moeten. Als zo'n man op Al JAzeera de vrede aankondigt omdat er een goeie deal is gesloten, dan heeft dat enorm veel invloed richting zijn aanhangers, en dat zou alleen maar goed zijn.

Hadden ze maar wat langer en beter onderhandelt met Saddam met keiharde eisen voor de oorlog i.p.v. alles inde wind te slaan aan compromissen, dat had weer 120.000 doden en 150.000 gewonden gescheeld, en dan was dat tuig niet naar dat land gelokt.

En voor tuig kun je Amerikanen en terreur-extremisten invullen, want ik vind ze beide niet deugen en identiek. Er vind daar een slagveld plaatst die voor de oorlog niet plaatsvond, en het gaat tussen twee partijen die eerder niet aanwezig waren. Aanslagen vinden plaats op basis van haat jegens "collaborateurs met de yanks", een vertrek van de yanks zou dus vermoedelijk al 3/4 van de rotzooi en aanslagen decimeren.
pi_28332027
Zelf vertaald, of niet dan?

Maar goed, laat die Bush z'n volk maar lekker dom houden, en laat dat volk maar lekker dom blijven, het interesseert me allemaal al niet eens meer, wat er in dat corrupte land daar allemaal gebeurt.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_28332102
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef longinus het volgende:
Kan dit iet beter in ONZ.
Zouden de Amerikanen nou echt zo naïef zijn dat ze dit geloven.
Helaas, het antwoord is: ja.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_28332167
hey daar heb je die leugenaar weer
underground forever baby
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:47:32 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28332251
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:44 schreef Laton het volgende:
hey daar heb je die leugenaar weer
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28332796
quote:
Ja, NU, nu is zowat de hele globale terroristenscene actief in Irak om tegen de Amerikanen te vechten, maar dat is dus eerder een gevolg van de Amerikaanse oorlogsacties dan de oorzaak ervan.
Ik quote:
quote:
We will meet that threat now, with our Army, Air Force, Navy, Coast Guard and Marines, so that we do not have to meet it later with armies of fire fighters and police and doctors on the streets of our cities.
Is dat dus niet juist de bedoeling?
@find the_riaa_cant_touch_me.mp3
pi_28332807
quote:
het begint bijna een sitcomte worden de boesj toespraken, met gemaakt applaus
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:00:02 #25
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_28334834
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:03 schreef hi2uplz het volgende:

[..]

Ik quote:
[..]

Is dat dus niet juist de bedoeling?
Jij hebt m door. Buitengewoon slim van Bush. Maar daar komen we in Europa vanzelf achter...
quote:
niet alleen post-war, ook pre-war. Het was veel beter geweest als Saddam van binnenuit was weggestuurd...
En dat had jij wel ff geregeld...
Ik bespeur hier enig gebrek aan kennis over hoe het er aan toe gaat in een totalitaire staat met een sadistische leider aan het hoofd en twee nog sadistischer zoons.
Probeer het eens uit te leggen aan de 500.000 Irakezen die gesneuveld zijn bij pogingen daartoe.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')