Teletekst weet het altijd zo heerlijk tegenvallend te formuleren...quote:
Tja. Gelukkig hebben wij profs op Fok!quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Teletekst weet het altijd zo heerlijk tegenvallend te formuleren...
"her en der een enkele bui."![]()
Maar ik wil het nuquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:13 schreef Weerman het volgende:
Niet alleen zuid, maar ook langzaam het midden. Het oosten moet even afwachten tot morgen.
Het is hier nog akelig stil.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:15 schreef AMD64 het volgende:
Nitespeed en de rest. Ik ga de PC offline gooien. Het is opeens losgebarsten
Wind is niet erg. Het gebrek aan wind is pas engquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:16 schreef Cici het volgende:
[..]
Hier ook.
Wel wat meer wind. Ietsjes meer.
Toch wel wakker? Hèhèheh.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Blijf maar een kwartier wakker. Succes.
quote:
Ik woon in Enschede, ik wil ook vaker onweerquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]mag het ook is.. weetje hoe vaak groningen/friesland.. en brabant/limburg mazzel hebben...
Wij hier heel vaak dus niet ... toevallig een aantal keer nu wel
Ik dacht dat het voor een onweersbui juist harder ging waaien???quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wind is niet erg. Het gebrek aan wind is pas eng.
Kom t allemaal goedquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:21 schreef FRaGMaN het volgende:
Begint te waaien. aan de horizon zie ik al flitsen. nog geen donder.
Ligt er aan, wat voor een drukgebied je hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:22 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor een onweersbui juist harder ging waaien???
Ik heb altijd al geluk gehad eigenlijk... hier in Breda kan het goed spoken en ook waar m'n ouders vandaan komen (tussen Arnhem en Nijmegen) ging het regelmatig goed los.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:21 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik woon in Enschede, ik wil ook vaker onweer
Voor een tornado wordt het ook altijd even windstil.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:23 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ligt er aan, wat voor een drukgebied je hebt.
Toch?
We gaan toch geen tornado krjigenquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Voor een tornado wordt het ook altijd even windstil.
Klopt als een bus, dit wordt veroorzaakt door de regen/hagel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:22 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor een onweersbui juist harder ging waaien???
Nopequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:23 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ligt er aan, wat voor een drukgebied je hebt.
Toch?
oeps, zover hoeft het niet te gaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:23 schreef FRaGMaN het volgende:
Holy shit. Echt vanuit het niets een mega knal. Bliksem sloeg in bij de overburen!
Aha, dacht alquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt als een bus, dit wordt veroorzaakt door de regen/hagel.
Als jij met een handdoek van boven naar beneden zwaait krijg je wind, zo werkt dit ook
[..]
Rotterdam zit er net inquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:25 schreef FRaGMaN het volgende:
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/42.html
Dat dacht je dus heel goedquote:
Wat een kutbuurt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:27 schreef AMD64 het volgende:
Ik druk op F5 en stroom valt uit in de wijk. Geen lantaarnpaal verlcihting meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |