Die radar ziet de westkust niet.quote:
Had ik ook, even opnieuw inloggen 305210quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef Dope-E het volgende:
GRRMBBL die radar van weeronline doet t nie meer
En vlakbij Capellequote:Op woensdag 29 juni 2005 01:46 schreef MrX1982 het volgende:
De lucht betrekt hier en het begint te waaien.
De flitsen in de verte zijn steeds zichtbaarder
(Nieuwerkerk a/d IJssel vlakbij Rotterdam)
Hij mist idd een hoek, maar het is gewoon die van wetteronline, maar dan zonder reclame.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:41 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Die radar ziet de westkust niet.
Hij houdt op bij de grens Zeeland-Brabant, en dan recht omhoog.
(en kan nog niet slapen, veel te spannend nu)
Richting Rotterdam/Capelle kijk ik als ik buiten staquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef TC03 het volgende:
En vlakbij Capelle. Welke richting kijk je?
Mooi, mijn raam heeft ook uitzicht op het westenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Richting Rotterdam/Capelle kijk ik als ik buiten sta
Althans zo ongeveer
Dan krijg jij het eerder dan ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:52 schreef TC03 het volgende:
Mooi, mijn raam heeft ook uitzicht op het westen.
Nu je het zegt...idd Het wordt steeds actiever in belgie maar het ligt al een uur op de grens zowat. Whats next? dat ze ons overslaan en Duitsland AGAIN een volle porsie geven?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:54 schreef JDude het volgende:
Het lijkt wel of de buien moeite hebben met de grensformaliteiten... het komt maar niet dichterbij hier
Kan je heel lang gaan wacht, misschien wel de volgende maand.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:52 schreef LeT0W het volgende:
hm ik denk dat ik hier in Leek (15km vanaf groningen) nog wel een tijdje kan wachten tot het omslaat.
We kunnen dit topic vast vol spammen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:57 schreef Coheed het volgende:
[..]
Nu je het zegt...idd Het wordt steeds actiever in belgie maar het ligt al een uur op de grens zowat. Whats next? dat ze ons overslaan en Duitsland AGAIN een volle porsie geven?
Alles moet vol zijn voor we een nieuwe openen, dat is bij alles zo, dus bij deze ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:57 schreef JDude het volgende:
Kunnen we niet vast een nieuw deel openen zodat die bug er uit is?
Hoe nobelquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles moet vol zijn voor we een nieuwe openen, dat is bij alles zo, dus bij deze ook
in dat gevalquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kan je heel lang gaan wacht, misschien wel de volgende maand.
Want het noorden krijgt niks, als deze enorme bui deze kant op komt neemt het onweer en regen sterk af en stort vervolgens gewoon in omdat bij ons de temp rond de 11 graden ligt en in het zuiden rond de 20.
Linkje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:03 schreef Captain_Chaos het volgende:
Thunder in the vicinity zegt de firefox weerman popup voor rotterdam
Is gisteren nog een update voor geweest, maar wat er nou veranderd is.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:07 schreef JDude het volgende:
De zooi lijkt hier Breda te missen en weg te schampen richting Etten-Leur - Zevenbergen
Hoe heet die plugin?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:07 schreef dl3b het volgende:
[..]
Is gisteren nog een update voor geweest, maar wat er nou veranderd is.
Ik keek net uit mijn raam ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hier is het opkomst NiteSpeed. Hou je taai
Hier hoor ik iig al gedonder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik keek net uit mijn raam ja.
Harde wind, stille buurt en flitsen in de verte.
© TT NOSquote:ENKELE STEVIGE BUIEN
Vannacht neemt in het zuiden de
bewolking toe en daar vallen lokaal
enkele stevige onweersbuien met
mogelijk veel neerslag wat voor
overlast kan zorgen.
Overdag breiden de bewolking en buien
zich over de rest van het land uit met
kans op onweer en windstoten.De zon
schijnt maar af en toe,toch wordt het
's middags tussen 20 en 24 graden.
Ook donderdag overheersen de wolken
en vallen enkele buien.Het wordt zo'n
21-C.Daarna neemt de buiigheid wat af.
Je quote de verkeerdequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
[..]Hier is het opkomst NiteSpeed. Hou je taai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |