Heel sterk verhaal inderdaad Kick >> ONZquote:
Ik gaf ff gas, om wat vrachtwagens in te halen. en na de laatste vrachtwagen stonden ze met een mobiele radarinstallatiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik maak altijd een wheelie en steek mijn mideelvinger op als ik een flitspaal tegemoed kom gereden op mijn motor
Heeft weinig met heldendom te maken...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik maak altijd een wheelie en steek mijn mideelvinger op als ik een flitspaal tegemoed kom gereden op mijn motor
Ik haal ook altijd met 220 km/h een vrachtauto inquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik gaf ff gas, om wat vrachtwagens in te halen. en na de laatste vrachtwagen stonden ze met een mobiele radarinstallatie
100, ring Eindhovenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
hoe hard mocht je?
50? 80? 120?
[afbeelding]
Een beetje motor heeft daar geen probleem meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:27 schreef -Muse- het volgende:
en je ging 200 toen je vrachtwagens inhaalde?
wannu geck
daar ging het niet om....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een beetje motor heeft daar geen probleem mee
Ja, dan heb je twee blauwe ogen en zit je nog steeds in de file. In je Alto zonder airco.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:29 schreef Repeat het volgende:
Weet je wat ook leuk is, als je in de file staat? Net als er zo'n brommerrijder tussen de auto's doorkomt even de deur opengooien om je asbak te legenSucces gegarandeerd
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:31 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, dan heb je twee blauwe ogen en zit je nog steeds in de file. In je Alto zonder airco.
Veel plezier
Zonde van je deurquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:29 schreef Repeat het volgende:
Weet je wat ook leuk is, als je in de file staat? Net als er zo'n brommerrijder tussen de auto's doorkomt even de deur opengooien om je asbak te legenSucces gegarandeerd
Ach hou toch op manquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:35 schreef Repeat het volgende:
blauwe ogen? als jij jezelf net total loss gereden hebt op mijn deur en met een gescheurde milt in de ambulance ligt? Tof!
Doe mij er dan maar één: alles beter dan tram 12 in Den Haag.quote:
idd, daarom krijg je er bijna zin in om zo'n ding op de kop te tikken om er in de zomer motorrijders mee te gaan scheppenquote:
Ik rij niet harder dan 50km/h sneller dan de file. Nee hoor, als ik dan op mijn bek ga kan ik nog wel opstaan om jou even met mijn helm te bewerken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:35 schreef Repeat het volgende:
blauwe ogen? als jij jezelf net total loss gereden hebt op mijn deur en met een gescheurde milt in de ambulance ligt? Tof!
50km/u frontaal tegen een stilstaande auto? Tof!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:38 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik rij niet harder dan 50km/h sneller dan de file. Nee hoor, als ik dan op mijn bek ga kan ik nog wel opstaan om jou even met mijn helm te bewerken.
Praat er niet over als je alleen een 3-wieler hebt met kussentjes op het stuur ...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
50km/u frontaal tegen een stilstaande auto? Tof!
Ach, ik pleur op mijn bek. Heb beschermende kleding aan en helm op.....niets aan de hand.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
daar doe ik het ook voorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:42 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach, ik pleur op mijn bek. Heb beschermende kleding aan en helm op.....niets aan de hand.
Beetje spierpijn volgende dag. Wielrenners gaan vaak sneller en hebben ook geen gescheurde milt en weet ik veel wat allemaal. Alleen wat schaafwonden en in het ergste geval een gebroken sleutelbeen.
M'n oom heeft het ook een keer gehad alleen dan met een kilometertje of 80. hij liet z'n moterfiets los, rende een stukje z'n benen uit z'n lijf en had geen schrammetje. Het is dus mogelijk, maar dan kan je altijd nog met de deuren op slot de vluchtstrook opquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Keep up the good work, dudequote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Repeat het volgende:
Maja met 120 een motorrijder even lekker de vangrail indrukken is ook zeer effectiefAls ze naast je komen rijden is even een flinke ruk aan het stuur al voldoende 14.gif
en als je een beetje ruimte hebt kan je hem ook nog even in de achteruit gooien en nog even kijken of je hem nog een keer kunt rakenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef jogy het volgende:
[..]
M'n oom heeft het ook een keer gehad alleen dan met een kilometertje of 80. hij liet z'n moterfiets los, rende een stukje z'n benen uit z'n lijf en had geen schrammetje. Het is dus mogelijk, maar dan kan je altijd nog met de deuren op slot de vluchtstrook op.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Repeat het volgende:
Maja met 120 een motorrijder even lekker de vangrail indrukken is ook zeer effectiefAls ze naast je komen rijden is even een flinke ruk aan het stuur al voldoende 14.gif
http://www.watbenjedan.nl is ook mooiquote:
Ik hoop dat dit bericht eigenlijk in onzin zou moeten staan, anders maak ik me toch wel erg zorgen om je. Als je namelijk bewust zo'n stunt uithaalt is het namelijk dood door schuld voor de rechten en heb jij ook een serieus probleem. Als jij namelijk bewust iemand in gevaar brengt is dit altijd fout.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:43 schreef Repeat het volgende:
Hier heb je helemaal gelijk in! Als je 100 kilometer te hard rijd dan ben je niet goed bezig... Als het echt waar is hebben we binnenkort geen last meer van hem op de snelweg, want hij is zeker zijn rijbewijs kwijt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:08 schreef Repeat het volgende:
ach, door 200 km/u te rijden waar 100 is toegestaan breng je ook andere mensen in gevaar. Net zo goed dood door schuld. Daarom verkloot ik dit paupere verkapte -kijk mij een tof hard rijden op mn brommer- topic ook
reactie op dahei uiteraard
Dan zijn we inderdaad klaar met deze heer... Ik zou zeggen óf naar onzin, of een slotje erop...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:15 schreef Googolplexian het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 11 (gemiddeld 11 per dag)
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:15 schreef Googolplexian het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 11 (gemiddeld 11 per dag)
de Cock met Cee OO Cee Kaa...
Yamaha.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:07 schreef Klonk het volgende:
ongeloofwaardig kutverhaal, waarschijnlijk is TS net de driewieler ontgroeid en heeft zich net afgetrokken op de site van Yahama ofzo
maar dan komt Farao je redden. heb je een soort mini-meetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:35 schreef Repeat het volgende:
Ik wil hem aanraken dan ben ook een soort van stoerquote:
je wilt 'm aanraken als hij 100km/h te hard rijd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik wil hem aanraken dan ben ook een soort van stoer![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ik zal de smerige grijns van de agent waarschijnlijk nooit meer vergeten![]()
Als het waar is zeg dan maarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ik zal de smerige grijns van de agent waarschijnlijk nooit meer vergeten![]()
precies, maar gelukiig is het niet waar, en als het wel waar is, is het een mongool die geen rijbewijs waard is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:47 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Als het waar is zeg dan maartegen je rijbewijs.
Dan komt die persoon wel erg hard tussen die auto's doorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:35 schreef Repeat het volgende:
Whehe centrale deurvergrendelingquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:06 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit bericht eigenlijk in onzin zou moeten staan, anders maak ik me toch wel erg zorgen om je. Als je namelijk bewust zo'n stunt uithaalt is het namelijk dood door schuld voor de rechten en heb jij ook een serieus probleem. Als jij namelijk bewust iemand in gevaar brengt is dit altijd fout.
Waarom mensen toch altijd zo reageren op motorrijders zal ik nooit snappen? Ben je jalours ofzo? Ikzelf rij netjes langs de file, rechts naast de linkerrijbaan met een iets hogere snelheid dan de file. Ik ben altijd dankbaar als iemand me de ruimte geeft en als de veiligheid het toelaat, bedank ik zelfs. Ik kan je echter één ding zeggen... Als ik ooit merk dat iemand bewust zo'n stunt uithaalt met me sleep ik je persoonlijk uit de auto.
Maar je hebt wel een puike avatarquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:59 schreef Mike-e-Mouse het volgende:
AMEN
![]()
Doorrijden oké, maar met +100dan spoor je niet in je bovenkamer.
Maar ja ik zeg maar niets meerwant ik ben ook nog een kutnewbie
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |