Ik kijk dan ook al 5 seizoenen.quote:
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow die. Dat is peanuts vergeleken bij sommige scenes..
Ja, het is wel leerzaam.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De eerste keer van Justin met Brian..
die scene was best uhm hottquote:Op woensdag 29 juni 2005 02:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Meen je dat nou?En dat vond ik al zo extreem voor op de televisie.
![]()
![]()
Daar is die blonde nog voor in elkaar geslagen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een blonde jongen en een hetero jongen in een of ander congierge hok.
En dat terwijl die jongeman er toch duidelijk zin in had!quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar is die blonde nog voor in elkaar geslagen.
Ja, maar die ander vond het niet zo leuk toen die blonde het aan zijn vrienden verteldequote:Op woensdag 29 juni 2005 02:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dat terwijl die jongeman er toch duidelijk zin in had!![]()
Bedtijd.
Kan... Ga ik niet doen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 07:43 schreef DennisMoore het volgende:
Regenjas vandaag?
Psssst geen enkele metro rijd...Welk deel van het woord [staking] snap je niet zo goed?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:03 schreef wizarddragon het volgende:
fuckzooi metro 54 rijdt niet...
mog
[staking]quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Psssst geen enkele metro rijd...Welk deel van het woord [staking] snap je niet zo goed?
[Staking] = massaal werkweigeren ten koste van je klanten , betaald door een vakbond, met als doel je werkgever ervan te overtuigen dat je toch echt een loonsverhoging verdient.quote:
Zijn ze verder wel lekker? Tis toch ook helemaal geen mandarijnentijd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat een VERSCHRIKKELIJKE mandarijnen heb ik.. in elk stukje zitten minstens 4 pitten
oke, maar dan nog...wat zou dat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HohoooiiGoeiemiddag!
Ik kom trouwens NIET net uit bed hoor
das echt jammer yoppie, hij was dus echt hylarisch !quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:42 schreef Yoppie het volgende:
[..]
oke, maar dan nog...wat zou dat?
Jammer dak geen geluid heb op t werk, hoor dus niets/nada/noppes/nichts/rien/nothing
ja maar vandaag even nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef Waxxer het volgende:
Dat is waar ook, jullie werken en doen en alles![]()
![]()
*leer*
vandaag is t semi ja.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef Waxxer het volgende:
![]()
*leer*
das goed, doe er maar 3!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, hoo hoo, prego prego señor, yo soy en la ecole aujourd'hui mañana!
volgens mij was dat Spaans, Frans en Portugees door mekaar....quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ehh..iets met vandaag, morgen en school...verder kom ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
heerlijke luchtquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef Waxxer het volgende:Blubberzwijn
die
mandarijnen
eet
en
dan
ruikt
het
hele
kantoor
er
naar
Ja hier van hetzelfde. Geen geluidquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef Waxxer het volgende:
![]()
*leer*
- Nou, hoo hoo, prego prego señor, yo soy en la ecole aujourd'hui mañana!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Yoppie het volgende:
[..]
ehh..iets met vandaag, morgen en school...verder kom ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |