Ik hoop hetquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn...kan spannend worden want die Ferrari's gaan morgen voor de inhaalpogingen op het rechte stuk
www.formula1.comquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef TeazNutz het volgende:
En waar konden we ook alweer online de stand zien?!!?
Ik heb Alonso, Trulli, McLaren chassis, Renault motor en Michelin banden. En ik heb als ik het goed heb nagerekend 206 puntenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat ik het wel aardig gedaan heb voor m'n manager met Alonso, Trulli, Toyota-chassis en Renault-motor
Maar wel weer 0.8 sec langzamer dan Raikkonen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:48 schreef JPM01 het volgende:
montoya start als 8e en met de wetenschap dat de mclaren goed is in de race en niet ultra licht is![]()
TNX !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef Muerte het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
http://tvbabes.com/presentatrices/wytske.html
http://www.rapiddecompression.nl/
Nu snel naar de negertjes op BBC2 kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:54 schreef SCH het volgende:
Lief dat jullie hier naar kijken terwijl er zoveel interessantere en belangrijker dingen zijn
Het geluid dat je hoort is JPM01 die aan komt stormen met een vrachtwagen vol excuses.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:20 schreef Giem het volgende:
Wat is die motoya toch ook weer eeeeen ongelovelijke prutser.. Kunnen ze hem niet per direct vervangen door de la Rosa of Wurtz. Dat zak zout is gekocht voor weet ik hoeveel geld... en hij rijd echt als een zak zout.. net als die ralf schumacher... ze staan beiden bijna 10 plekken achter hun teamgenoten...
Ron Dennis... alsjeblieft gooi hem er uit zo wordt je toch nooit constructeur kampioen met een tweede rijder die altijd net punten net geen punten haalt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het geluid dat je hoort is JPM01 die aan komt stormen met een vrachtwagen vol excuses.
Man, laat je niet zo kennen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
![]()
bij deze mag iemand anders de previews maken![]()
omg, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
![]()
bij deze mag iemand anders de previews maken![]()