Nu snel naar de negertjes op BBC2 kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:54 schreef SCH het volgende:
Lief dat jullie hier naar kijken terwijl er zoveel interessantere en belangrijker dingen zijn
Het geluid dat je hoort is JPM01 die aan komt stormen met een vrachtwagen vol excuses.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:20 schreef Giem het volgende:
Wat is die motoya toch ook weer eeeeen ongelovelijke prutser.. Kunnen ze hem niet per direct vervangen door de la Rosa of Wurtz. Dat zak zout is gekocht voor weet ik hoeveel geld... en hij rijd echt als een zak zout.. net als die ralf schumacher... ze staan beiden bijna 10 plekken achter hun teamgenoten...
Ron Dennis... alsjeblieft gooi hem er uit zo wordt je toch nooit constructeur kampioen met een tweede rijder die altijd net punten net geen punten haalt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het geluid dat je hoort is JPM01 die aan komt stormen met een vrachtwagen vol excuses.
Man, laat je niet zo kennen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
![]()
bij deze mag iemand anders de previews maken![]()
omg, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
![]()
je mag geen kritiek hebben op schumacher want hij wordt heilig verklaard maar ondertussen wel montoya de grond in stampen?quote:
35 nou goedquote:
als ik eens kritiek op schumacher uit dan wordt die de hemel ingeprezen en dat het allemaal bulshit isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
hmm, je reactie is vrij kinderachtig vandaar dat ik het vroeg...
Je kunt toch niet ontkennen dat het niet helemaal flex gaat met onze Colombiaanse vrind?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
je mag geen kritiek hebben op schumacher want hij wordt heilig verklaard maar ondertussen wel montoya de grond in stampen?
ik ontken ook niks, maar als de topics die ik maak voor 3 kwart gevult worden met anti montoya dingen heb ik er geen zin meer in om daar nog energie in te steken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat het niet helemaal flex gaat met onze Colombiaanse vrind?
Hij beschikt over de beste auto van het veld dit seizoen, en presteert tot op heden niet wat ze bij McLaren van hem hadden verwacht. Dat hij bij het motorcrossen eh tennissen z'n schouder blesseerde is een geldig excuus maar voor de rest valt hij lichtelijk tegen...
En kritiek hebben op Schumacher vind ik prima.
Hier spreekt de echte kennerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ach waarom zou je geen kritiek op die prutscoureur mogen uiten? Z'n wagen is effe net zo goed als de rest en hij presteert meteen niks meer. Zie je meteen dat schumi als coureur helemaal niks bijzonders is.
heb ik iets gemist? Volgens mij begint kimi op de 13e plek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Goede zaken gedaan voor mijn manager.
Ik heb de kwali verder niet gezien. Ben net terug van mijn werk. Hopelijk heb ik niet teveel gemist
Goede startpositie voor morgen van Kimi. Dat komt wel goed
En Montoya die stelt wederom teleur.
Jammer, want die zijn retegoed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:37 schreef JPM01 het volgende:![]()
Jij vindt dus dat Schumi met een mindere wagen dit seizoen dus ook supergoed preseeert.quote:
Hmm omdat zijn motor is vervangen? Niet bij stil gestaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:05 schreef Undergod het volgende:
heb ik iets gemist? Volgens mij begint kimi op de 13e plek.
Geweldig van je dat je het nu al beperkt tot dit seizoen; wie weet ben je toch een beetje een kennerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat Schumi met een mindere wagen dit seizoen dus ook supergoed preseeert.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |