maar dat is logischquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:07 schreef HPoi het volgende:
Als Kimi er nog was dan was hij zeker sneller dan JPM.![]()
Ik ga Heidfeld er maar weer uitgooien, want Williams lijkt op het moment niet vooruit te branden. En ik denk dat ik Trulli maar weer terug zetquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
Netjes van McLaren. Jammer voor Kimi![]()
Montoya zal het morgen wel weer verpesten
Nu nog ff kijken of ik ga wisselen in de f1 manager.
Heidfeld zal ik er idd maar uitgooienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:08 schreef ElmarO het volgende:
Ik ga Heidfeld er maar weer uitgooien, want Williams lijkt op het moment niet vooruit te branden. En ik denk dat ik Trulli maar weer terug zet
lijkt me sterkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:07 schreef HPoi het volgende:
Als Kimi er nog was dan was hij zeker sneller dan JPM.![]()
Dat is toch wel duidelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:19 schreef Riert het volgende:
lijkt me sterk
Gaat 10 plekken achteruit op de grid. Dus hij kan maximaal 11e worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:28 schreef Gurb het volgende:
wat is nu de consequentie voor raikkonen?
ik betwijfel zeer of hij wel gaat kwalificerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Damn.. de vraag is kan Kimi vanaf p11 naar p1 rijden? .............
Hij mag wel kwalificeren alleen gaat hij dan 10 plekken achteruit. Dus het is de vraag of ze het dan wel de moeite vinden om te gaan kwalificeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Huh, wat?!?!?! Ik volg het even niet zo goed, erm... Omdat hij een kapotte motor heeft mag hij niet kwalificeren? Shit...
Hmmm daar heb je een punt.. maar zal ik hem wisselen.... of gewoon de gok nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij mag wel kwalificeren alleen gaat hij dan 10 plekken achteruit. Dus het is de vraag of ze het dan wel de moeite vinden om te gaan kwalificeren.
Ik twijfel ook nog of ik Raikkonen ga inwisselen. Maar eens even goed over na gaan denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm daar heb je een punt.. maar zal ik hem wisselen.... of gewoon de gok nemen![]()
de twijfels...
Whehequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
Met die nieuwe motor kan Kimi morgen pole rijden
Dat lijkt me niet zo slim, Juan wint namelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, de hele McLaren klerezooi er uitgedonderd![]()
voor iemand die al sinds 2002 bij mclaren rijdt wordt dat verwacht dan iemand die er net gekomen is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk.
Kimi is een stuk beter dan Montoya. De resultaten bewijzen dat.
Ik denk eerst de Michelinteams volgens hun kwalificatietijd van Canada, dus met Trulli als laatste voor de Good-Years.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Weet iemand de volgorde voor morgen?
GoodYearsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk eerst de Michelinteams volgens hun kwalificatietijd van Canada, dus met Trulli als laatste voor de Good-Years.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef JPM01 het volgende:
[..]
GoodYears![]()
en ik denk de uitslag van de race, dus de bridgestone als laatste![]()
Voor iemand die al sinds 1997 gehyped wordt wordt er meer verwacht dan dit soort excusesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:38 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voor iemand die al sinds 2002 bij mclaren rijdt wordt dat verwacht dan iemand die er net gekomen is.
wacht maar af kerel![]()
Ik wacht. Maar dat wachten kan geen jaren meer durenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:38 schreef JPM01 het volgende:
voor iemand die al sinds 2002 bij mclaren rijdt wordt dat verwacht dan iemand die er net gekomen is.
wacht maar af kerel![]()
dit is geen excuses maar gewoon de waarheid, Juan komt net bij mclaren binnen kent weinig mensen terwijl kimi iedereen door en door kent. is gewoon een kwestie van wennen. en die blessure er tussen door zat ook niet mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Voor iemand die al sinds 1997 gehyped wordt wordt er meer verwacht dan dit soort excuses.
Tvp ook
Dan heb ik een lullige opmerking voor je. Senna had het tempo van Prost al behoorlijk snel te pakken en Prost zat al langer bij McLaren dan Kimi nu. Nog lulliger: Schumacher reed in zijn vroegere jaren al zijn teamgenoten in no-time zoek, waaronder een drievoudig wereldkampioen Nelson Piquet. Dat is de waarheid en jammer genoeg komt Montoya daar lange na niet bij in de buurt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:46 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dit is geen excuses maar gewoon de waarheid, Juan komt net bij mclaren binnen kent weinig mensen terwijl kimi iedereen door en door kent. is gewoon een kwestie van wennen. en die blessure er tussen door zat ook niet mee.
vandaar.....quote:De sessie zelf werd wel onder droge omstandigheden verreden. De baan droogde langzaam op en in de kwalificatie moet er niets meer van te merken zijn. Daarom besloten de meeste coureurs niet te rijden.
Wat zeur je nou man, da's al 50% van het startveld, en dit zijn nog maar de vrije trainingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:41 schreef MonoSynth het volgende:
3 (drie) hele coureurs op de baan! Als ze elkaar maar niet raken!!!
Ik wilde net zeggen dat er wel erg grote verschillen waren, vandaar dus iddquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:09 schreef MonoSynth het volgende:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=91279 :
[..]
vandaar.....
Dit keer zijn de Michelins heel geblevenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat zeur je nou man, da's al 50% van het startveld, en dit zijn nog maar de vrije trainingen![]()
Inderdaad. Ze concurreren nu meer met de Jordans. Ik ben dan wel geen Williamsfan, maar dit is gewoon triest om te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:44 schreef MonoSynth het volgende:
Het lijkt er op dat BMW ze als een spreekwoordelijke baksteen laat vallen. Dit is echt rampzalig. Webber had beter bij Jaguar/RBR kunnen blijven....
Jij ook alquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:46 schreef MonoSynth het volgende:
als dit de kwali was dan zou ik puntjes scoren met nummers 1, 2, 3, 4 en 6
herstel nummers 1, 2, 3, 5 en 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |