Okee, duidelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:12 schreef HPoi het volgende:
Omdat Ferrari steeds beter gaat in de kwalificaties. En Ferrari doet het altijd wel goed in Frankrijk, de laatste seizoenen. En het gaat hier om Michael Schumacher natuurlijk.Renault gaat het goed doen ivm het circuit. (testen ze veel op) en in combi met Michelin, Michelin moet DIT circuit toch wel kennen.
![]()
![]()
McLaren gaat het hier gewoon minder doen ivt Renault en Schumi.![]()
Weinig denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat verwachten we van Toyota en BAR dit weekend?
Wat een vragen allemaal.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, duidelijk.
Pech treft altijd de coureurs die niet goed in vorm zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:26 schreef Atreidez het volgende:
Op zich zou t ook wel schelen als jullie wat minder flame bait's zetten.. Montoya is geblesseerd geweest en reed in Canada net zo hard als Kimi.
in USA was hij in 3 van de 5 trainingen het snelste. De kwalificatie moest hij als 2e beginnen dan heb je al geen kans meer om vooraan te eindigen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pech treft altijd de coureurs die niet goed in vorm zijn.
Ik ben tot nu toe niet onder de indruk van zijn prestaties. Maar mss laat hij dit weekend iets zien.
Ik weet het. In de training was hij goed. Maar wanneer het telt laat hij het wel vaker afweten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef JPM01 het volgende:
in USA was hij in 3 van de 5 trainingen het snelste. De kwalificatie moest hij als 2e beginnen dan heb je al geen kans meer om vooraan te eindigen.
en de race weten we hoe dat gegaan is.
Op de training verdien je geen punten...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef JPM01 het volgende:
[..]
in USA was hij in 3 van de 5 trainingen het snelste. De kwalificatie moest hij als 2e beginnen dan heb je al geen kans meer om vooraan te eindigen.
en de race weten we hoe dat gegaan is.
nee maar bewijst hij wel zijn klasse. en iedereen lult maar over dat alles in de race moet, maar de training zijn erg belangrijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:33 schreef Chepke het volgende:
[..]
Op de training verdien je geen punten...
Ja, dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik hoop Schumi zo weinig mogelijk te zien
Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zover!!!!
2004 is al dik een halfjaar omquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Laat Schumi lekker zijn rondjes voorop rijden en volg de strijd tussen 2 en 3 of tussen 4 en 5, meestal veel spannender om te zien en dan de laatste ronde weer terug naar Schumi.
Ik denk dat ze het nog wel aardig gaan doen dit weekend. En ik ben ook wel benieuwd hoe Williams het gaat doen. In Canada en de VS deden ze het niet echt geweldig ook al haalde Webber dan de 5e plaats in Canada.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, duidelijk.
Montoya op 3quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:44 schreef Goldboy het volgende:
1: Schumacher
2: Barrichello
3: Montoya
6: Albers
en op magny cours op 1quote:
jup want vanmiddag kan ik niet dan ben ik vrijwillig aan het werkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze in het laatste half uur nog los.
Kimi lijkt een poging te gaan wagen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:31 schreef JPM01 het volgende:
[..]
jup want vanmiddag kan ik niet dan ben ik vrijwillig aan het werk![]()
en monterio STOP in sector 1quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:52 schreef ElmarO het volgende:
En Doornbos iets meer als een seconde sneller dan Karthikeyan
Ik denk ook dat Zonta er beter bij had gezeten, maar het is ook belangrijk dat ze veel rondes rijden. Dus wat dat betreft is het niet zo erg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Panis er redelijk bij voor Toyota, maar ik denk zeker dat Zonta hoger had uitgekomen. Verder Renaults, McLarens en BARs er goed bij
Dan ga ik Kimi denk ik wel vervangen in de manager.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:15 schreef HPoi het volgende:
Kimi tien plaatsen terug op de grid door ploffende motor.
Inderdaad. Staat zo te zien ook op een onhandige positie, want er is nog steeds een gele vlag.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:18 schreef HPoi het volgende:
Klien staat ook al een tijd stil.
Ik las het net. Schumi bezig aan een snelle rondequote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef HPoi het volgende:
Door MaximusF1 op vrijdag 1 juli 2005 14:21
Klien van de baan gegaan...zijdelings de banden in...stuurfout denk ik...best heftige crash, was even gele vlag-situatie.
de la Rosa p1!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:38 schreef Riert het volgende:
[..]
best of the rest achter meester Juan bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |