Dat misschien wel, maar je moet het niet overdrijven. Je laat jezelf zo kennen als je zo doet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
Marokkanen spelen tenminste met hun hart.
Misschien een idee om eens de hersens te gebruiken ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
Ik denk dat Nederland wel eens de straf zou kunnen krijgen. Ik denk dat het asociale gedrag van mensen zijn met een Nederlandse paspoort en buiten dat is Nederland het gastland.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou goed, kunnen we eens zien of de FIFA hypocriet is of niet![]()
Voor dit asociale gedrag van zowel de Marokkaanse supporters als de speler passen slechts hele harde straffen...
Marokkanenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Wat hebben die Nigerianen voor beleg op brood? Die gasten zijn best groot en goed in conditie....
Dat is nou juist een van de lichaamsdelen die een Marokkaan vaak mistquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
Calve pindakaas, deur wor je groot en sterk van jongen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Wat hebben die Nigerianen voor beleg op brood? Die gasten zijn best groot en goed in conditie....
Volgens mij krijgen ze kunstmest vanaf de geboorte.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Toch wel flink wat winst gemaakt he ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Stefkuh het volgende:
Toch jammer.. want die gast aan wie ik kaartjes had verkocht was wel een goed geintegreerde gast .. mja... iets met een druppel en een gloeiende plaat...
Zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |