Dat misschien wel, maar je moet het niet overdrijven. Je laat jezelf zo kennen als je zo doet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
Marokkanen spelen tenminste met hun hart.
Misschien een idee om eens de hersens te gebruiken ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
Ik denk dat Nederland wel eens de straf zou kunnen krijgen. Ik denk dat het asociale gedrag van mensen zijn met een Nederlandse paspoort en buiten dat is Nederland het gastland.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou goed, kunnen we eens zien of de FIFA hypocriet is of niet![]()
Voor dit asociale gedrag van zowel de Marokkaanse supporters als de speler passen slechts hele harde straffen...
Marokkanenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Wat hebben die Nigerianen voor beleg op brood? Die gasten zijn best groot en goed in conditie....
Dat is nou juist een van de lichaamsdelen die een Marokkaan vaak mistquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
Calve pindakaas, deur wor je groot en sterk van jongen!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Wat hebben die Nigerianen voor beleg op brood? Die gasten zijn best groot en goed in conditie....
Volgens mij krijgen ze kunstmest vanaf de geboorte.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Toch wel flink wat winst gemaakt he ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Stefkuh het volgende:
Toch jammer.. want die gast aan wie ik kaartjes had verkocht was wel een goed geintegreerde gast .. mja... iets met een druppel en een gloeiende plaat...
Zeker.quote:
Inderdaad, ban those fucking racistsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker.
Zorgt er in ieder geval voor dat er de komende tijd heel wat users voorlopig niet meer in VBL kunnen posten.
Ruimt flink op straks.
Op basis van welke quasi-racistische uitspraak laat je me bannen dan, ome golfert?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker.
Zorgt er in ieder geval voor dat er de komende tijd heel wat users voorlopig niet meer in VBL kunnen posten.
Ruimt flink op straks.
Met teveel eer ja. Daarom zullen ze nooit ver komen op een senioren WK.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
Biertje d'r bijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:13 schreef dronkeykong het volgende:
Ik zag net dat er een SBS6 auto op het mercatorplein stond, dus misschien kunnen we zo nog live rellen zien
Staat al zeer veel ME buiten het stadion.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat ze genoeg politieknuppels en honden hebben meegenomen.
De traangasbussen moeten weer van de stal gehaald worden.
Even de Marokkaantjes uitroeien!
Voel jij je aangesproken dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op basis van welke quasi-racistische uitspraak laat je me bannen dan, ome golfert?
Daar stond eerst wat anders.quote:
En aangezien die er goed op getraind zijn nooit iets uit te lokken, weten we wie er straks begonnen zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staat al zeer veel ME buiten het stadion.
Maakte jij niet de opmerking die de woorden Nigeria en vuile negers bevatte?quote:
Daar stond helemaal niet iets anders achterlijke gladiool.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders.
Waarom voel je je aangesproken ?
Ze kunnen beter een pallet Kleenex neerzettenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
ff dimme tegen ome Tong!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar stond helemaal niet iets anders achterlijke gladiool.
Golfert quotte mij, dus voelde ik me aangesprokenquote:
Maar even serieus, de echte wedstrijd begint natuurlijk straksquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
heb ik dan overheen gelezenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Golfert quotte mij, dus voelde ik me aangesproken![]()
Die krijgen gewoon pas vanaf hun vijfde een geboortedatumquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:12 schreef xFriendx het volgende:
Nee joh hun doen nooooooooooiiiitttttt wat. Altijd de ander die het gedaan heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maakte jij niet de opmerking die de woorden Nigeria en vuile negers bevatte?![]()
WEBCAMquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maar even serieus, de echte wedstrijd begint natuurlijk straksHeb je geen camera?
Dat moet jij zeggen, je bent net zo ergquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Maakte jij niet de opmerking die de woorden Nigeria en vuile negers bevatte?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |