Zolang je de mages en healers op de ledges hebt zou fase 3 niet erg lastig mogen zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:36 schreef Leshy het volgende:
Woohoo, vanavond einelijk aan Onyxia toegekomen
We hebben haar nog niet doodgekregen, wipe @ 6% als beste attempt![]()
We krijgen haar in elk geval netjes door Stage 1 heen, een paar deep breath wipes gehad in Stage 2, maar ja, duidelijk krijgen we haar nog niet volledig door Stage 3 heen. Het probleem is dat we maar 2 Druids hebben, dus dat het resurrecten tegen het einde niet helemaal lekker verloopt, alhoewel we bij een latere poging Onyxia ook tijdens Stage 3 netjes onder controle hadden totdat de MT gefeared werd, ze een stuk draaide en twee man met een hole-in-one één van de whelp caves inmikte
Een raid op Onyxia is eewn 40 man´s raid (hoewel erg geskillde guilds met 30 het kunnen). Bij de verdeling van de klasses is het belangrijk genoeg ranged damagedealers mee te nemen, dus er wordt zelden gekort op mages, hunters en warlocks. Main healers zijn priests, alhoewel druids ook altijd gewild zijn vanwege hun battleres. Pallies zijn vanzelfsprekend er ook wel bij voor flash heal en eventueel out of combat res. Rogues zijn wat minder handig voor Onyxia zelf: wel worden ze vaak gebruikt in de whelpgroups (ze heeft van die Leeroy eieren in haar lair waar je in geswhiped kan worden, waardoor je een sloot van die kleine etters achter je aan krijgt). Warriors zijn als laatste broodnodig, alhoewel je er niet veel nodig hebt. Neem er 2 mee, en je zit safe. Eentje is de maintank, mocht ie heel per ongeluk dood gaan heb je iig nog een backuptank.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:18 schreef Lexie het volgende:
Hoe gaat zo'n grote aanval op bijvoorbeeld Onyxia eigenlijk? allemaal level 60's neem ik aan? Maar hoeveel gaan er dan mee en hoe wordt de strategie in de gaten gehouden?. En waar zit Onyxia eigenlijk
.
Het huidige record staat geloof ik op 18 manquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:51 schreef Rodie83 het volgende:
Een raid op Onyxia is eewn 40 man´s raid (hoewel erg geskillde guilds met 30 20 het kunnen).
Klopt. Ik geef dan ook even de gemiddelde cijfers weer. De meeste guilds doen het namelijk met een minimum van 30 en max van 40. Dat er uberguilds zijn die met 20 doen, allaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:57 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het huidige record staat geloof ik op 18 man
Hoe doet hij zoveel dmg zonder crit?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:30 schreef Bacow het volgende:
Een winnaar van de videokaart van het pvp event van amerika:
http://img144.echo.cx/my.php?image=cl39xz.jpg
http://img169.echo.cx/my.php?image=cl28pg.jpg
http://img169.echo.cx/my.php?image=cl16gx.jpg
GG Blizz.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:21 schreef Lexie het volgende:
Klinkt erg tof zo'n aanval. jammer genoeg zal ik dat nooit halen
.
LEZEN mafkees ik zeg nergens dat ik invis wil. Ik zeg dat die bugs er eens uit moeten die er sinds het begin al zijn. niet alleen de eerste regel lezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:12 schreef DjNivek het volgende:
Mages zijn nog altijd enorm sterk. Met invis zullen ze gewoon overpowered zijn, zoals LG al zei (tenminste, dat haal ik eruit). Alsof mages al niet genoeg escape of irritatieskills hebben...
Jij hebt misschien voor jou gevoel een leeg glas, maar die van ons is kapot gevallen volgens mij. Blizzard heeft het glas uit onze handen geslagen, en is er op gaan dansen. Yeuy, we krijgen een nieuwe talent, die is goed, maar je wordt daarmee gedwongen Demonology in te gaan. (20% minder threat is een lifesaver in MC). Er zijn te veel bugs in Warlocks, we hebben no way om te ontsnappen tenzij we 25 talents verknallen in Affliction tree, en jij wilt invisibility? Het zou onze 'detect invisibility' weer zin geven, maar what's the use?
Mages hebben imo niks om over te klagen nog over hun class, en al helemaal niet over buffs. Curse of Tongues en Felhunter kunnen niks uithalen tegen een mage als deze insta-casts gebruikt. Een mage kan een rogue snaren met polymorph/frost nova. Ik zou wel een manier willen weten om eruit te komen, want ik kan dat niet voor zover ik weet. Denk je dat je de enige bent die dingen generft gekregen heeft? Fear diminishing returns, seduce werd fear, yeuy.
Onze endgame talents zijn ook dispellable, en dat vind ik gewoon slecht. Soul Link *poof* weg. Dat mogen ze dan ook meteen wel fixen.
Shadowpriest heeft sterkere DoT dan een Warlock en Mindflay is gewoon evil. Daarnaast ook nog enorme shadowresistance en een healing DoT (UD's dan) die beter is dan een 20 punten talent dan ons. Als ze niet in shadow form zitten kunnen ze zichzelf ook nog healen.
Mages zijn klote als ze insta-casts gebruiken. En de meeste hebben dat ook wel door tegen een warlock. Geen manier om ze stil te leggen, terwijl ik gecounterspelled wordt.
Warriors zijn niet van je af te krijgen (blacksmith trinket, berserk...immune to fear spul allemaal).
Shamans zijn klote door de Earthshock, en een gevecht tegen hun duurt meestal wel lang.
Druids zijn wel te doen, tenzij ik te laat ben met een fear als ze lage health hebben.
Rogues zijn imo nog het makkelijkste, hoe stom het ook klinkt als Warlock zijnde. Als ik PvP doe, dan heb ik waarschijnlijk m'n felhunter er wel uit, en kan ze dotten + CoEx voordat ze bij me zijn, en dan is het kiten. Dit lukt niet meer vanaf de patch als ik respec.
Sorry, maar een mage die whined om een buff vind ik gewoon niet kunnen. De burst damage van een mage ligt zo ontiegelijk hoog. Een frostmage uit m'n guild had 2 shamans tegelijk afgemaakt, en er wordt gezeurd om een buff...
Omdat ik mijn abbo al heb stopgezet en nog drie weekjes of zo kan spelen. Ik ben nu level 40 en ik heb het wel gezien zo eigenlijkquote:
watdeed je ongeveer op level 55? mn forstbotl van mn 55 mage zit nu opde 510, 950-1000 crit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zijn natuurlijk meer factoren. + dmg is er een van, en ja, dat tikt erg aan. Resists zijn de andere kant van het verhaal. Het voordeel van Frost over Fire in de Blackrock instances is dat de resistances voor Fire veel hoger zijn. Fire Elementals enzo.Goed, Chromatic Dragons zijn niet leuk.. Bij mij zit er standaard een AoE spell in mijn arsenaal, CoC, en die gebruik ik vaak. (50 % van m'n schade is Frostbolt, 19 % is Cone of Cold, en geloof me, die doet pijn en Blizzard/Fireblast zijn elk 10 %, gemeten over een weekje of 3.)
Met wat matige + dmg gear (Ik heb +40 frost dmg op chest, + 7 Frost dmg voor Magister, + 16 Frost dmg vanwege wand en + 14 dmg op mijn Leggings, dus in totaal + 14 dmg en + 63 Frost Dmg.) kom je een heel eind. Van gemiddeld rond de 480 is mijn Frostbolt nu gemiddeld rond de 535 schade. Crits komen er voor over de 1100. Met CoC zit ik gemiddeld rond de 500 schade en crit ik voor maximaal 1050ish. Kom meestal wel hoog in de dmg lijsten uit. Gisteren ook veel tot single target damage gebleven, met uitzondering van CoC, en toch 3e in de damage.
uh, ten eerste gebruikt je CS nooitneverniet in het begin van een gevecht, omdat die 4 sec silence veel handiger is in het midden of bijvoorbeeld tegen priest, wanneer ze nog ong 40% leven over hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ALTIJD starten met Curse of Weakness, dag counterspell.
Mijn punt is dat een mage nog steeds effectief kan zijn met die 'bugs'. Warlocks stikken nog steeds van de bugs, en in de patchen die voor ons 'bedoeld' waren is er amper iets opgelost. Er is alleen maar wat bijgekomen (bijv. shards die items overschrijven). Nu ziet Blizzard de nieuwe talent van volgende patch als de nieuwe verdediging van Warlocks. I rest my case. (zie www.worldofwarcraft.com - Forum watch gedeelte en dan 'Warlock Defense?')quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
LEZEN mafkees ik zeg nergens dat ik invis wil. Ik zeg dat die bugs er eens uit moeten die er sinds het begin al zijn. niet alleen de eerste regel lezen.
Ik zeg toch duidelijk dat invis van mij niet echt hoeft. Dat noem jij zeuren om een buff?
lees eerst het hele verhaal voordat je reageert
Btw frostmage die 2 shamans afmaakt, shamans erg noob of low level.
warlock met felhunter out hoort gehakt van een mage te maken.
Maar dat zijn dan wel spelers die hun char vol met epics hebben gehangen neem ik aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:57 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het huidige record staat geloof ik op 18 man
Exploit, er is niet genoeg + dmg gear in het spel om dit te houden. Simpel. Mijn Fireblast doet 500ish schade, tel daar 10 % bij op van Fire Power, geloof ik, dan kom je op 550 uit. Dan moet je ook nog eens +2600 dmg hebben. Aangezien Fireblast een instant is, en dus maar 43 % van de bonus krijgt... Telt u maar hoeveel je nodig hebt, ik schat rond de 6000.quote:
Dikke shitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:58 schreef Leshy het volgende:
Onyxia down: een fotoverslag
Je hebt equip die +X dmg aan je equip toevoegt. Dit wordt berekent wanneer je de equip aantrekt. Doe je 'm af, en daarna weer aan, dan hou je de oude +dmg en krijg je daarbovenop nog de nieuwe. Macro je dus ff 500x aan/uit dan zit daar een heel dikke bonus aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Exploit, er is niet genoeg + dmg gear in het spel om dit te houden. Simpel. Mijn Fireblast doet 500ish schade, tel daar 10 % bij op van Fire Power, geloof ik, dan kom je op 550 uit. Dan moet je ook nog eens +2600 dmg hebben. Aangezien Fireblast een instant is, en dus maar 43 % van de bonus krijgt... Telt u maar hoeveel je nodig hebt, ik schat rond de 6000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |