abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28352361
Beetje jammer dat ik niet kan conntecten....

En Fok! wil ook al niet echt hard meewerken
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_28352434
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 10:10 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Beetje jammer dat ik niet kan conntecten....

En Fok! wil ook al niet echt hard meewerken
Verschil is dat je bij Fok! weet waar het probleem zit, terwijl je bij WoW slechts kan gokken. (Ik gok op de Warsong Gulch bugfix die uit de hand liep, persoonlijk.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_28352499
Online, we are.
Some say in ice
pi_28352901
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 00:56 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik bedoel. De burst damage ligt hoog, en is niet te spell locken voor de Felhunter. IAE ook niet, dus daar heb ik ook niks aan. Alle instants zijn gewoon klote om tegen te moeten vechten...
Met Succy ?

Seduce>CoS>shadowbolt etc. daarna Deathcoil, Shadowburn ?

Meer burst dmg dan een mage...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:25:35 #80
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_28353381
Level 48 Tauren Druid ....man wat gaat het sloom nu

Maar wel eindelijk geheel nieuwe gebieden na het eindeloze switchen van class/rac
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  donderdag 30 juni 2005 @ 11:27:12 #81
62182 Georges
That's the shit
pi_28353428
Offline we are again.

En als je al online bent heb je ontzettende lag. Ik ben al 5 keer doodgegaan door een mob die ik aanviel terwijl ik de hele tijd 'too far away' kreeg.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_28353665
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Met Succy ?

2 woorden, Bateman, 2 woorden.

Ice Block.
Some say in ice
pi_28353700
Overigens, onder het motto, geruchten.

https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-mage-en&t=31152&p=1&tmp=1#post31152

Ik zie dit niet gebeuren, maar hoe denkt de rest over het 'idee' dat is geopperd (of het gerucht) en zou Blizzard het implementeren?
Some say in ice
pi_28353967
Bah 'character-copy' duurt eeuwen
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:15:33 #85
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_28354649
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zie dit niet gebeuren, maar hoe denkt de rest over het 'idee' dat is geopperd (of het gerucht) en zou Blizzard het implementeren?
Het zou volstrekt achterlijk en nutteloos zijn.

In PvP hoeft een mage maar één Polymorph te gebruiken om vaak zeker te zijn van de overwinning, dus de cooldown maakt dan geen bal uit, en het zou PvE crowd control zoveel belachelijk moeilijker maken. Denk je Majordomo eens in met maar een stuk of 6 Polymorph castings in totaal
pi_28354968
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

2 woorden, Bateman, 2 woorden.

Ice Block.
Zou eerder zeggen 3 woorden : insta-cast AoE

Wel humor, nu op 2 verschillende fora zeurende Mages, die zeggen dat het oneerlijk is dat Warlocks soms meer dmg doen haha
pi_28355021
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:15 schreef Leshy het volgende:

[..]

Het zou volstrekt achterlijk en nutteloos zijn.

In PvP hoeft een mage maar één Polymorph te gebruiken om vaak zeker te zijn van de overwinning, dus de cooldown maakt dan geen bal uit, en het zou PvE crowd control zoveel belachelijk moeilijker maken. Denk je Majordomo eens in met maar een stuk of 6 Polymorph castings in totaal
Correctie, het zou wel een PvP nerf zijn. Wat dacht je van de trinkets? Of het volgende scenario (wat nog al eens voorkomt in Un'goro en hoger, is mijn ervaring.)

Je wordt geganked door, wat nemen we, een rogue. Meneer is slechts Scout en je kan dus blink/poly doen omdat hij niet snel genoeg is om Vanish te doen om de poly te ontwijken. Je sheept, je gebruikt je bandage, we zijn nu 10 seconden kwijt, ongeveer. Daarna unload je de hele crap op hem, je crit je Fireball of je Frostbolt en ownt de rogue heel erg hard. 30 seconden zijn nu voorbij in totaal. Je drinkt wat, 1 minuut voorbij. Je gaat verder, maar 10 seconden verder komt er een warrior langs. Je doet blink en wordt keihard geowned door Intercept omdat je geen poly hebt. Je kan wel doorgaan op Frost Nova, maar die zit op een 25 seconds cooldown, 21 met talents. Kiten is nog mogelijk, dat wel, maar dan ben je vaak op 2 of 3 IC's aangewezen.

Get my point? Laat Majorhomo idd maar staan...

[ Bericht 5% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 30-06-2005 13:36:32 ]
Some say in ice
pi_28355294
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zou eerder zeggen 3 woorden : insta-cast AoE

Wel humor, nu op 2 verschillende fora zeurende Mages, die zeggen dat het oneerlijk is dat Warlocks soms meer dmg doen haha
Ice Block was tegen Seduce/CoS/SB (of CoEl/Soul Fire) combo, btw. En niet alle magi hebben IAE; iets dat veel andere classes helaas nog al eens denken. Tot nu toe ben ik echter geen situatie tegengekomen waarin mijn gewone AE backed up met Blizzard en Cone of Cold niet doorheen hakte. Lyceum, piece of cake. Enige mage in 9 man Baron Run? No problemo, alleen gevraagd of de lock op standby kon staan just in case. Bleek niet nodig te zijn. Hell, ik ben als enige mage door UBRS heengegaan.

Warlocks kunnen meer schade doen in Molten Core, omdat bij hun de Shadowtree wél een damage boost krijgt van CoS, maar van CoE krijgt de Frost Tree (die je wordt aangeraden om te gebruiken in verband met de hoge fire resists en immunities.) alleen een langer slow effect. En verder is de Frost tree volgens vele inferieur qua schade ten opzichte van de Fire tree. (Je ziet dus nooit een 31/0/20 Build ofzo.)

Zie hier ook meteen de buff voor magi in de volgende patch. Ik had gisterenavond in UBRS ongeveer een 40 % resist rate op de Chromatic Dragons, omdat ze dus m'n chill resistten en dus ook mijn schade... Immune to chill betekend dus niet meer dat ze ook immune to damage zijn. (M.b.t resists, gewoon immune to chill zijn alle bazen en daar unload ik wel schade op.)
Some say in ice
pi_28355855
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ice Block was tegen Seduce/CoS/SB (of CoEl/Soul Fire) combo, btw. En niet alle magi hebben IAE; iets dat veel andere classes helaas nog al eens denken. Tot nu toe ben ik echter geen situatie tegengekomen waarin mijn gewone AE backed up met Blizzard en Cone of Cold niet doorheen hakte. Lyceum, piece of cake. Enige mage in 9 man Baron Run? No problemo, alleen gevraagd of de lock op standby kon staan just in case. Bleek niet nodig te zijn. Hell, ik ben als enige mage door UBRS heengegaan.

Warlocks kunnen meer schade doen in Molten Core, omdat bij hun de Shadowtree wél een damage boost krijgt van CoS, maar van CoE krijgt de Frost Tree (die je wordt aangeraden om te gebruiken in verband met de hoge fire resists en immunities.) alleen een langer slow effect. En verder is de Frost tree volgens vele inferieur qua schade ten opzichte van de Fire tree. (Je ziet dus nooit een 31/0/20 Build ofzo.)

Zie hier ook meteen de buff voor magi in de volgende patch. Ik had gisterenavond in UBRS ongeveer een 40 % resist rate op de Chromatic Dragons, omdat ze dus m'n chill resistten en dus ook mijn schade... Immune to chill betekend dus niet meer dat ze ook immune to damage zijn. (M.b.t resists, gewoon immune to chill zijn alle bazen en daar unload ik wel schade op.)
Maar...

Ik outdmg een gelijke lvl mage in elke instance, behalve als er veel non-elite trashmobs zijn, en de Mage zijn instacast AoE kan spammen terwijl ie gehealed wordt door de priest.

Misschien speel ik wel alleen met slechte mages ofzo, dat kan natuurlijk ook.
pi_28356175
Dus...

Al dat gepraat over mages en warlocks, wanneer word er nou es voor de priests gezorgt!
pi_28356365
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:00 schreef Goozze het volgende:
Dus...

Al dat gepraat over mages en warlocks, wanneer word er nou es voor de priests gezorgt!
lol

Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
pi_28356490
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 12:53 schreef _Draven_ het volgende:
Bah 'character-copy' duurt eeuwen
Het lukt niet eens .

Wil een paar nieuwe lock builds uitproberen.
......
pi_28356521
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Met Succy ?

Ik ga niet zo vlug een skill met 10 minuten cooldown verknallen op een mage, om eerlijk te zijn. Succubus gebruik ik mass PvP maar weinig tot niet. Die heeft te weinig health, en het snaren laat ik dan wel aan anderen over. Het is gewoon dat je net de juiste pet eruit moet hebben. Ik moet ook tegen UD mages vechten, probeer daar maar een succubus op.
En volgens mij heb jij nog niet echt tegen goede mages gevochten. Fireball die out of range is om te spelllocken, dus moet vlug zijn wil ik dat doen. Meestal merk je het te laat op (wanneer staat er nou een mage voor je die staat te wachten totdat jij hem ook opmerkt?) of anders gebruikt hij/zij wel sheep. Fireball, PoM+die grote fireball, fireblast. Zo'n burst outdamagen wij niet zomaar. Dan zijn we al lage health en dan komen ze nog eens gezellig IAE gebruiken.
pi_28356543
Net 4 uurtjes gespeeld, 280k exp, van lvl46 beginning naar lvl48

Het wordt weer interresanter
pi_28356554
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar...

Ik outdmg een gelijke lvl mage in elke instance, behalve als er veel non-elite trashmobs zijn, en de Mage zijn instacast AoE kan spammen terwijl ie gehealed wordt door de priest.

Misschien speel ik wel alleen met slechte mages ofzo, dat kan natuurlijk ook.
Denk het, in het begin outdamage ik mages ook nog wel, maar in the long run doen ze meer damage. Er zijn natuurlijk uitzonderingen...
pi_28356597
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:11 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Ik ga niet zo vlug een skill met 10 minuten cooldown verknallen op een mage, om eerlijk te zijn. Succubus gebruik ik mass PvP maar weinig tot niet. Die heeft te weinig health, en het snaren laat ik dan wel aan anderen over. Het is gewoon dat je net de juiste pet eruit moet hebben. Ik moet ook tegen UD mages vechten, probeer daar maar een succubus op.
En volgens mij heb jij nog niet echt tegen goede mages gevochten. Fireball die out of range is om te spelllocken, dus moet vlug zijn wil ik dat doen. Meestal merk je het te laat op (wanneer staat er nou een mage voor je die staat te wachten totdat jij hem ook opmerkt?) of anders gebruikt hij/zij wel sheep. Fireball, PoM+die grote fireball, fireblast. Zo'n burst outdamagen wij niet zomaar. Dan zijn we al lage health en dan komen ze nog eens gezellig IAE gebruiken.
Ik had het iig over 1v1, mass PVP is iets heel anders, en IMO minder leuk.

En inderdaad zal ik dan alleen slechte mages tegengekomen zijn, ik heb er iig nooit moeite mee om ze te verslaan.
pi_28356642
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

lol

Als jij mij vertelt hoe ik 1v1 van een priest kan winnen zal ik Blizz eens aanspreken.
Same, priests zijn klote voor een warlock, shadowresistance en als het een dwarf is Fear Ward + Trinket. En UD priests krijgen een sterkere DoT dan Siphon Life
pi_28356746
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik had het iig over 1v1, mass PVP is iets heel anders, en IMO minder leuk.

En inderdaad zal ik dan alleen slechte mages tegengekomen zijn, ik heb er iig nooit moeite mee om ze te verslaan.
Gisteren had ik nog tegen een guildmember gevochten 1v1, maar ook hier, die blasts op je krijgen is niet leuk. Ik had Felhunter er nog uit, weinig shards omdat ik te veel mensen richting Onyxia's Lair moest summonen, dus had niet naar Succubus gewisseld. In dit geval was het waarschijnlijk wel de beste keuze, maar in normaal PvP kom ik te vaak UD's tegen. Seduce heeft gewoon geen zin dan (na patch weer wel ). Was wel grappig dat die mage niet wist dat we onszelf konden healen. *staart na een grote groene straal uit z'n hand richting de mage*
Drain Life was m'n redding toen, aangezien ik door die blasts in het begin met ong. 1000 health zat te vechten, en drain life hield me in leven
pi_28356835
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

lol

Ja, van een shadow priest ok, dat is moeilijk.

Maar priests worden gewoon ''gedwongen'' om te respecce naar holy als ze mee willen/kunnen doen met de grote raid instances zoals mc en dalijk ook bwl. Instances zoals strat en ubrs gaat nog wel als shadow priest.

Maar holy specced priests zijn gewoon een tussendoortje voor alle classes, alle talent points worden in talents gepropt om een betere healer van je te maken, qua pvp stel je dan volgens mij echt niks meer voor.

ik heb er nog geen ervaring mee maar dat is wat ik hoor.
pi_28356931
Die priest die ik duelde is Holy specced, ik kan seduce/nuken, maar dan shield en healed ie zichzelf gewoon, terwijl ondertussen zijn DOTs, en Mindflay me afmaken...

Met de felhunter kan ik totaal niet omgaan, daar ga ik de komende dagen maar eens goed mee oefenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')