abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29026327
Ik heb hier de laatste dagen de bv productie op moeten laten voeren. Chantel werd onrustig en nijdig dat ze s'avonds niet genoeg kreeg. Vanwege een neusoperatie en abses ben ik dus niet al te op en top in vorm geweest en door het inbakeren lag ze ook nog te lang te slapen. En ik werd niet wakker. Dus de laatste 2 dagen elke 2 uur aangelegd, ok er zat wel eens 3 uur tussen, maar dat was een maximum. Nou dat heeft toch wel weer geholpen.

Ik ben bekaf maar de productie is weer op volle toeren.

Icaa wat vervelend dat die spruw terugkwam.

Weet je wat ik raar vind, toen ik Joshua bv gaf toen was de tsr pijnloos en gaf vaak een tintelend gevoel. Met Chantel is het een heftig pijngevoel wat een paar seconden duurt en dan verdwijnt gevolgt door een megaload aan melk wat er regelrecht uitspuit als we niet uitkijken Dat zwangerschappen anders zijn ok, maar ik had niet gedacht dat bv geven ook anders zou zijn
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:50:37 #202
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_29040496
Ruim 280 euro was het
Voor een kuurtje van 30 dagen.

Hmmm, is borstvoeding echt zoveel voordeliger dan flesvoeding?

Ow en Lewis, hier wordt de kleine ook regelmatig ondergesproeid
Wel in de gaten houden, van die tsr, is althans mijn ervaring, want dat was voor mij de één van de belangrijkste spruw-symptomen.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_29040649
Icaa, ik hoop dat die fluconamuk werkt, in dat geval ben ik boos op mijn huisarts dat die het er in mijn vijf maanden spruw nooit over heeft gehad (bij ons ging de hardnekkige spruw vanzelf over na start met vaste voeding, maar dat had ik al geschreven geloof ik)
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:50:25 #204
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29042379
Goeie site is dat, ik had nog nooit van compressie bij BVgehoord, ga het ook maar eens toepassen, want Yoram valt ook wel eens in slaap aan de borst, om vervolgens weer wakker te worden voor een boertje. Het zou dus beter zijn als hij zicht goed vol drinkt, dan boert en dan pas rustig gaat slapen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:28:36 #205
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_29050609
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:55 schreef anneja het volgende:
Icaa, ik hoop dat die fluconamuk werkt, in dat geval ben ik boos op mijn huisarts dat die het er in mijn vijf maanden spruw nooit over heeft gehad (bij ons ging de hardnekkige spruw vanzelf over na start met vaste voeding, maar dat had ik al geschreven geloof ik)
Ik moest het min of meer zelf aandragen bij de huisarts hoor, anders had ik waarschijnlijk nog steeds met daktarin gesmeerd. Feit is gewoon dat de meeste huisartsen niet heel veel verstand van borstvoeding en de problemen daarbij hebben.
Het is dat ik híer had gelezen dat er naast daktarin ook 'tabletten' moesten zijn voor (tegen) spruw. Die had ik aan de ha gevraagd, maar niet gekregen (waarom weet ik niet), in plaats daarvan een andere creme. Toen ik dat bij de apotheek ging ophalen, heb ik met de apotheker overlegd, en gezegd dat ik liever de pillen wilde (ik weet niet of het wat uitmaakte dat ik die man toevallig ken). Zo ben ik aan mijn eerste kuur flucohuppelepup gekomen.

Overigens was de assistente van de huisarts zeer geïnteresseerd in dat protocol voor behandeling van spruw, wat ze hadden de laatste tijd veel gevallen van spruw, en als dit de juiste methode was, dan moesten ze die maar eens gaan toepassen.

I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:44:15 #206
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29052016
Lewis; wat fijn dat het weer lekker op gang is allemaal! Ik blijf het bizar vinden dat je lichaam zich zomaar aanpast aan de behoefte van je kind, al kost het soms een paar dagen heel veel energie.

Hebben jullie ook dat met het kolven de melk als het ware in 'golven' komt? Het begint idd met de tsr, vervolgens gaat de melk stromen en na een tijdje wordt dat weer minder. Nu was ik eerst altijd geneigd te denken dat de melk dan op was. Wat blijkt echter; na een tijdje 'doorpompen' kan het goed zijn dat er nog een tweede en soms zelfs derde lading melk komt. Is dit normaal?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:46:14 #207
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29052058
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 22:44 schreef renzell het volgende:
Lewis; wat fijn dat het weer lekker op gang is allemaal! Ik blijf het bizar vinden dat je lichaam zich zomaar aanpast aan de behoefte van je kind, al kost het soms een paar dagen heel veel energie.

Hebben jullie ook dat met het kolven de melk als het ware in 'golven' komt? Het begint idd met de tsr, vervolgens gaat de melk stromen en na een tijdje wordt dat weer minder. Nu was ik eerst altijd geneigd te denken dat de melk dan op was. Wat blijkt echter; na een tijdje 'doorpompen' kan het goed zijn dat er nog een tweede en soms zelfs derde lading melk komt. Is dit normaal?
Is hartstikke normaal
Als Julius drinkt zal hij dit ook veroorzaken, met kolven echter lukt 't veel vrouwen niet om een tweede tsr te krijgen (of zelfs een derde). Fijn dat 't jou wel lukt!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29053619
Icaa, toen jij poste dat je zo'n paar seconden in het begin van bv geven pijn kreeg door je borsten vond ik dat ook wel erg herkenbaar. Het valt soms mee, maar soms is het wel even een vervelend gevoel. Ik hou het ook wel scherp in de gaten, vooral ook omdat Chantel de laatste dagen s'avonds echt heel onrustig werd en ongeduldig en zodra ik haar aan de borst wilde doen moest ik haar gewoon eerst kalmeren, zodra ik haar dan weer aan de borst legde begon ze weer.

Ik moet binnenkort naar de dokter voor Chantels 6-8 weken onderzoek (ze is dan inmiddels 11 weken oud en heeft ook nog niet eens haar eerste prikje gehad Hoezo langzaam bij die huisarts van ons) dus ik zal dat gelijk aankaarten.

Renzell, dat is inderdaad heel normaal hoor. En als je soms dan niet oplet bij de 2de of 3de lading, is je flesje plotseling bijna vol. Dat heb ik dus wel gehad, dan ging het ineens van de 40ml opeens naar de 120ml ofzo
  zondag 24 juli 2005 @ 21:52:14 #209
105888 renzell
pi_29096447
Ja, bizar is dat! Het gebeurt alleen niet altijd hoor, dus soms kolf ik 150cc en soms maar 80 of 100.
pi_29139106
Even een prietje tussendoor

Jongste drinkt na thuiskomst van bij de oppas altijd even bij mij, gister dus ook, halverwege laat hij ineens los, grijnst stralend naar mij, roept 'ap'aus' en begint te klappen Heerlijk toch, die waardering
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:30:08 #211
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_29139514
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef anneja het volgende:
Even een prietje tussendoor

Jongste drinkt na thuiskomst van bij de oppas altijd even bij mij, gister dus ook, halverwege laat hij ineens los, grijnst stralend naar mij, roept 'ap'aus' en begint te klappen Heerlijk toch, die waardering
Ah lief...

Junah geeft mij vaak kusjes tussendoor, waarbij de helft van de melk weer uit haar mond druipt en Jessai gaat mij altijd aaien intussen... erg dankbaar atijd.
pi_29140993
Jah, doorgaans probeert hij altijd bij mijn andere borst te komen om te kijken of hij de tepel af kan schroeven, dus dan is het nog eens extra lief
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:46:58 #213
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_29141856
Dat herken ik ook ja. Ik vind dat knap waardeloos, voel me net zo'n finetuning radiostation. Vooral als je in het openbaar voedt en ze probeert het dan nog steeds (en pisnijdig worden als het niet lukt). Ze deden het trouwens allemaal, er is dus toch iets aantrekkelijks aan kennelijk.
pi_29196445
leuk die verhalen. Ik hoop dat ik het ook zo lang kan volhouden!

Even een vraagje tussendoor. Ik had het al even gemeld in het baby-topic maar ik denk dat het hier meer op z'n plek is. Ik weet dat de ontlasting langer weg kan blijven met BV, dat je kindje dan gewoon efficient omgaat met de voeding enzo. Overal lees ik tussen de 1 en 2 weken. Tomas is nu al flink op weg naar de 3 weken! (2,5 week nu precies). Maandag heb ik toch maar even naar het CB gebeld om te vragen hoe lang ik dit nu moet afwachten, maar de reactie was min of meer dat ik er toch niks aan kan doen verder en dat het gewoon afwachten is, wat geen probleem is als hij nergens last van heeft. Nu begin ik sinds gisteren toch wel te merken dat hij krampjes heeft en dat z'n buik iets hard is. Ik ben al begonnen met venkel tegen de krampjes en dat gaat wat beter nu. Toch maar afwachten dus tot er vanzelf iets komt? Verstopping kan het niet zijn natuurlijk, omdat hij alleen BV krijgt..
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29196621
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef TearSong het volgende:
Toch maar afwachten dus tot er vanzelf iets komt? Verstopping kan het niet zijn natuurlijk, omdat hij alleen BV krijgt..
Wat bij mij altijd als een speer werkt in dit soort gevallen is op stap gaan met kindlief en dan geen reservekleertjes meenemen. Gewoon Murphy zijn werk laten doen

Maar serieus: na een warm badje buikje een beetje met de klok mee masseren, fietsen met de beentjes, dat soort dingen. Maar dat deed je vast al.
pi_29196774
Tan, welkom terug!
Myrthe probeert dat idd ook, hou ik ook niet van. Verder valt ze vooral in slaap na het drinken, maar dat kan ook komen doordat ze vaak wat krijgt voor haar bedtijd. Maar dankbaar is ze wel het is erg leuk hoe blij ze grinnikt als ze merkt dat ze weer mag.

Hoe gaat het met je spruw Icaa?

/edit
Wat je ook kunt doen is de anus masseren met wat vaseline (evt huishoudhandschoen aantrekken ) klinkt niet lekker maar is wel wat dieren bijv ook doen bij hun jongen, en het werkt vaak wel.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:10:13 #217
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_29197206
alweer 6 maanden aan de bv, hoezee! en dat met een onhandig-eten-dieet, ik ben ff heel trots op mezelf!

dat masseren werkt hier ook als ze wat krampjes heeft, wel beetje maf idee, zeker omdat t opluchting geeft en dus een dromerig kijkende Ela.
..en laat gaan...
pi_29198004
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:50 schreef anneja het volgende:

[..]

Maar serieus: na een warm badje buikje een beetje met de klok mee masseren, fietsen met de beentjes, dat soort dingen. Maar dat deed je vast al.
haha ja, dat is onderdeel van de babymassage die ik vrijwel iedere dag doe Dat op stap gaan werkt vast inderdaad

Anus masseren hoort niet bij de babymassage, dat kan ik dus wel gaan proberen erbij. Raar idee inderdaad, maar wat al gezegd werd, in de dierenwereld doen ze dat ook en met succes
It's all up to you
pi_29198025
Jdee: gefeliciteerd, en je mag trots zijn op jezelf hoor. Is ook een hele prestatie, vooral met dat dieet erbij!
It's all up to you
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:08:59 #220
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29200949
Jdee goed gedaan wijffie!

Oeh, dat is lang Tearsong, laat hij ook veel windjes?
Het blijft even afwachten, ik heb geen toevoeging aan de tips, Tomas sterkte ermee!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29201568
Jdee
Je mag zeker trots zijn hoor! Ik hoop dat ik het zo lang vol hou!

* Jonnetje is nu al trots dat ze al langer bv geeft dan toen bij Wilyan. En Hanne is nog maar 5 weken!
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:52 schreef poemojn het volgende:
Jonnetje inderdaad erg fijn dat het goed gaat! Kolf je nu ook? Heb je nog iets bijzonders eraan gezien of niet?
Ik heb een keer ergens in de eerste weken gekolfd om tijdens de stuwing wat spanning van m'n borsten te krijgen ('t was namelijk écht niet meer te harden) en vandeweek heb ik een keer gekolfd en Hanne de bv uit een flesje gegeven.
Het ziet er dit keer helemaal normaal uit. Gewoon zoals bv er uit hoort te zien zeg maar.
W ~ H ~ T
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:33:35 #222
105888 renzell
pi_29208721
Jdee!

Ik heb momenteel even een 'ik zie het niet meer zitten met die k*tborstvoeding' dipje. Heeft vooral te maken met bizarre drukte en algehele slapeloosheid.
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:44:31 #223
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29208987
Jdee goed zo

Renzell niet opgeven hoor tis maar ff die gedachtes straks gaat het weer goed en dan is het weer leuk

ik heb voor het eerst in weeeeeken een tsr zomaar opeens, natte plek in me shirt vandaag.
ik kolf nu savonds ook 1 x, schijnbaar is dat genoeg om tsr op te wekken zomaar ineens
ik ben zo de productie op peil aan het houden, zou het zo zonde vinden als het steeds minder word.
pi_29216327
Renzell, inderdaad niet zomaar opgeven hoor. Ik merk hier ook wel dat het de nodige energie kost het bv geven. Maar het is het ook wel weer waard. Als je even een tukkie kan doen overdags dan ook zeker doen.

Ik merk wel dat ik het nu veel beter volhoud allemaal door overdags te tukken als het me even lukt. Het is natuurlijk allemaal veel meer vermoeiend omdat ik er nu 2 heb in plaats van 1. Maar juist door het bijhouden van het slapen gaat de bv ook gewoon heel goed. Ik ga dan ook gewoon net zolang door totdat ik het wel genoeg vindt, en dat is zeker nog niet voor Chantels eerste jaar
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:55:39 #225
105888 renzell
pi_29216940
Nee, ik wil ook niet opgeven en ben dat ook zeker nog niet van plan, maar al dit gedoe is niet echt goed voor mijn motivatie. Mijn streven is op dit moment de 6 maanden vol te maken en daarna zien we wel weer verder. Borstvoeding geven heeft veel positieve kanten, maar ik merk dat, nu ik het zo druk heb met werken, het me heel veel energie kost. Maar ach, ik worstel me wel door deze paar weekjes heen en daarna gaan we lekker op vakantie en dan is het weer alleen maar fijn en handig.
pi_29217524
Ik begrijp het wel, het kost ook enorm veel energie. Ik werd s'middags altijd een beetje loom van het afkolven. En dan ook vaak nog eens nachtvoedingen erbij, dan voel je vanzelf al je energie uit je lichaam verdwijnen. Koppie op en nog even en dan lekker op vakantie
pi_29218018
sterkte renzell, wat slopend moet dit zijn. hopelijk snel weer slapend ipv slopend!

jdee gefeliciteerd met 't halve jaar! (dat waren heel wat liters, weet je nog?)

martineke ik ben 't even vergeten maar hoevaak voed je maxim nu nog per dag?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:44:37 #228
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29226957
ik doe de ochtendvoeding nog, en dan meestal smiddags ergens nog een x. en savonds kolf ik 1 voeding af
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:22:35 #229
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_29228162
dank!

Renzell> dat had ik ook, en nu ben ik dan voorbij de 6 maanden (al wel 6 maanden en 3 dagen ) en heb ik zoiets van "nou, we zien wel, maar elke dag erbij is prima. En elke dag gaat voorbij". Vooral die laatste zin (geinspireerd eigenlijk door het pufritme van "deze-wee-komt-nooit-meer-terug") heeft me er de laatste paar maanden regelmatig doorheen getrokken.

En, hoe moeilijk het ook is, laat de boel de boel en slaap bij. Het voelt niet zo, meestal, maar echt, elk half uurtje helpt. Al wordt je wel erg groggy en dooie-musjes-smaakje-in-mond als je dat teveel doet op n dag.

dat, en gewoon heel erg koppig net doen alsof er niets aan de hand is samen met te lui zijn om over andere oplossingen na te denken, zorgt ervoor dat je een heel end komt

hup!
..en laat gaan...
pi_29228348
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:10 schreef Jdee het volgende:
alweer 6 maanden aan de bv, hoezee! en dat met een onhandig-eten-dieet, ik ben ff heel trots op mezelf!
Goed gedaan
  zaterdag 30 juli 2005 @ 08:44:09 #231
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_29259992
JDee, mag ik ook vragen wat voor een dieet (ik lees hier niet meer zoveel, vandaar dat ik het niet weet)? En goed hoor zo'n mijlpaal!! Dat pakt niemand meer van je af!
En ik had ook zoiets van ik zie wel hoe lang ik voedt (bij Chinook en Jessai moest ik op dieet dus was niet makkelijk) maar iedere dag was er weer eentje en op een gegeven moment kon ik het dieet langzaam afbouwen en voor ik het wist zat Chinook twee jaar aan de borst. Iets wat ik vooraf absoluut niet van plan was. Jessai en Junah drinken nu beiden nog steeds, dat was ik al helemaal niet van plan. Je weet nooit hoe het loopt. Het kost inderdaad veel energie, maar die eerste zes maanden voeden zijn wel verreweg het zwaarst. Als er eenmaal bijvoeding bijkomt kost het steeds minder energie.
pi_29261668
Misschien kun je dit weekend een beetje bijslapen Renzell? Wat vervelend.

JDee, gefeliciteerd!

En Jonnetje, fijn dat het er nu wel normaal uitziet end at alles goed gaat!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:50:03 #233
105888 renzell
pi_29271482
Tja, ik hoop het. Vannacht derde nacht op rij niet geslapen!
Wel bedankt voor de aanmoedigingen. Helpt toch wel hoor. Als ik zo verschrikkelijk moe ben, kan ik op een gegeven moment alleen nog maar denken; ik gooi het bijltje er bij neer, laat iedereen maar stikken n die borstvoeding!
Maar inderdaad Jdee; ook luiheid doet een hoop! En inderdaad, iedere dag is weer een dag en ook die dag gaat weer voorbij en nu is Julius al weer bijna vier maanden en straks bijna zes en die twee maanden zijn nog best door te komen denk ik hoop ik. Als ik GVD maar weer eens lekker zou slapen, zou ik het allemaal een stuk rooskleuriger inzien.
Ben trouwens het rubberen gedeelte van mijn kolf kwijt! Balen man, het kolven doet superveel pijn nu! Weet je wat ik bedoel? dat ding wat je op het tuitje doet dat weer om je tiet gaat... ben ik duidelijk? Heeft iemand die 1 extra? weet niet waarom iemand die in godsnaam 1 extra zou hebben, maar nieuwe kolf kost meteen weer klauwen met geld...
  † In Memoriam † zaterdag 30 juli 2005 @ 18:51:34 #234
43556 miss_dynastie
pi_29271527
Kun je dat niet bijbestellen bij de fabriek, renzell? Volgens mij zijn dat soort dingen vaak los te leveren.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:52:22 #235
3011 E.T.
pi_29271548
Heb je een avent renzell? Dan gewoon even bellen, zeggen dat ie stuk is en dan sturen ze er eentje op

En elk momentje rust pakken dat je kan. Al is het maar met een boekje op de bank, je rust toch wat.

En ja, als je zou stoppen met bv en je slaapt alsnog niet, zou je jezelf helemaal voor je kop slaan lijkt me.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:53:45 #236
105888 renzell
pi_29271591
Moet ik maar eens even heel snel gaan checken ja, want ik ben nu full-time aan het werk en kolf me een ongeluk! Het is net of ik m'n tieten in de knoflookpers hang nu...
  zaterdag 30 juli 2005 @ 20:59:51 #237
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29275612
Even bellen met Avent en je hebt in heel snel thuis! Succes!
Ik wens je echt het beste toe met je nachtust, ik heb ook een poos zeer slecht geslapen, werd er gek van, ik functioneerde gewoon niet meer goed.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29275671
Oef Renz, dat is wel zwaar fulltime werken en bv geven. En als je dan niet kan slapen, dat is helemaal minder
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:44:15 #239
105888 renzell
pi_29276867
Dank je Mel! k ga ze maandag bellen. renzell is blij!
  zaterdag 30 juli 2005 @ 21:44:15 #240
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29276869
Ow en Renzell, borstvoeing gaat niet boven alles hoor. Als je denkt zelf beter te funcioneren als je geen BV meer geeft, overweeg het dan nog eens serieus! Je moet er beide plezier in blijven houden.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29311937
renzell hopelijk kun je dat onderdeel snel bijbestellen. die knoflookpers, au! hoe ging 't slapen de afgelopen nachten?

tan, leuk om weer van je te lezen. ik moest erg lachen om die finetuning verhalen. anna heeft meer de neiging om aan mijn mond/kin/neus te willen zitten tijdens 't voeden. alleen bij het liggend voeden wil ze nog wel eens naar de 'bovenste' borst grijpen, maar daar ligt meestal een hydrofiele doek op tegen 't lekken, dus dan zit ze daar meer mee te prutsen dan met de tepel (zou ik ook erg irritant vinden geloof ik).

zo het kolven zit er hier weer op, snel m'n bed in.
  maandag 1 augustus 2005 @ 08:31:36 #242
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_29315815
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef bixister het volgende:
tan, leuk om weer van je te lezen. ik moest erg lachen om die finetuning verhalen. anna heeft meer de neiging om aan mijn mond/kin/neus te willen zitten tijdens 't voeden. alleen bij het liggend voeden wil ze nog wel eens naar de 'bovenste' borst grijpen, maar daar ligt meestal een hydrofiele doek op tegen 't lekken, dus dan zit ze daar meer mee te prutsen dan met de tepel (zou ik ook erg irritant vinden geloof ik).
Daar begint het mee Het is de laatste dagen gelukkig al weer wat minder. Ik haal steeds haar handje weg en in het begin denkt ze 'hé leuk spelletje'. Dus dat eindigt steeds in een strijd van handje op handje af waarbij ze op het laatst toch lichte paniek in haar oogjes heeft als het besef komt dat ik het meen
pi_29343392
een ander geintje: anna kan de laatste tijd ineens nogal hard aan de tepel 'trekken', en klemt haar kaken dan ferm op elkaar. ik ben blij dat ze nog geen tandjes heeft. misschien nu al afstraffen?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:49:35 #244
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_29352187
Deed ik wel ja, althans, heel streng zeggen dat 'het niet mag' begrijpen ze wel met 5 maanden. En meteen tepel uit de mond loswurmen. Als je dat een paar keer herhaalt verwacht ik wel effect. (voorlopig )
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:32:29 #245
105888 renzell
pi_29367404
Jippie! Gisteren gebeld en vandaag al binnengekregen; de onderdelen van Avent!
Dank voor de tip Mel!
En Bix, lief dat je er naar vraagt. het slapen gaat nog steeds k*t, maar wel beter dan eerst (kan ook bijna niet anders als je zo uitgeput bent...). Slaap nu toch wel 5 of 6 uur per nacht meestal en daar trek ik het net op. Ben nog steeds heel moe en ook een beetje ziek nu, maar ik heb wel weer wat vertrouwen in het slapen en in de borstvoeding. Ik zag het echt even helemaal niet meer zitten en stond min of meer op het punt het bijltje erbij neer te gooien. Gelukkig heb ik vrijdag mijn premiere en wordt het na het weekend weer rustiger. daar trek ik me momenteel maar ff aan op.
En trouwens; rrrr, dat tepeltrekken lijkt me geen succes. Ik zeg; afstraffen die handel!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:39:14 #246
3011 E.T.
pi_29369853
bix, saskia heeft dat ook een tijdje gedaan.. Kaken op elkaar en dan de andere kant opkijken
Ik deed dan ook altijd direct 'loskoppelen' zeggen dat 't niet mag.. en daarna weer verder drinken.

Renzell, die service van Avent is echt geweldig!
Blij dat je je iets beter voelt!

ow, en ondanks dat ik geen bv meer geef, hier ook finetuning hoor (maar dan onder de douche.. )
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 20:49:05 #247
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29370146
renzell ben blij voor je meid, succes nog even die dagen en dan lekker bijkomen van je welverdiende rust!

Bix, ik haalde Chiara altijd direct van de borst af met een waarschuwing, de eerste keer schrok ik best wel en zij weer van mijn reactie, gelukkig is het bij een paar keer gebleven.
Yoram heeft me gisterochtend voor het eerst gebeten, aiks, deed even pijn, maar ik schrok niet, dus kom hem ook niet laten schrikken
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_29371795
Wat fijn Renzell!

Hier ook gewoon loskoppelen.. werkte (uiteindelijk ) wel.
pi_29372298
Renzell blij dat je straks wat meer rust krijgt en dat je zo snel een ander rubbertje binne hebt gekregen geniet maar weer fijn van de bv

hier koppelde ik ook gewoon Thijs los als hij aan het tepelbijten was
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_29478042
Welk merk kolf is goed en makkelijk schoon te maken? Of zal dat niet veel verschillen?
Ik heb over Meleda slechte dingen gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')