Ik moest het min of meer zelf aandragen bij de huisarts hoor, anders had ik waarschijnlijk nog steeds met daktarin gesmeerd. Feit is gewoon dat de meeste huisartsen niet heel veel verstand van borstvoeding en de problemen daarbij hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:55 schreef anneja het volgende:
Icaa, ik hoop dat die fluconamuk werkt, in dat geval ben ik boos op mijn huisarts dat die het er in mijn vijf maanden spruw nooit over heeft gehad(bij ons ging de hardnekkige spruw vanzelf over na start met vaste voeding, maar dat had ik al geschreven geloof ik)
Is hartstikke normaalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:44 schreef renzell het volgende:
Lewis; wat fijn dat het weer lekker op gang is allemaal!Ik blijf het bizar vinden dat je lichaam zich zomaar aanpast aan de behoefte van je kind, al kost het soms een paar dagen heel veel energie.
Hebben jullie ook dat met het kolven de melk als het ware in 'golven' komt? Het begint idd met de tsr, vervolgens gaat de melk stromen en na een tijdje wordt dat weer minder. Nu was ik eerst altijd geneigd te denken dat de melk dan op was. Wat blijkt echter; na een tijdje 'doorpompen' kan het goed zijn dat er nog een tweede en soms zelfs derde lading melk komt. Is dit normaal?![]()
Ah lief...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef anneja het volgende:
Even een prietje tussendoor
Jongste drinkt na thuiskomst van bij de oppas altijd even bij mij, gister dus ook, halverwege laat hij ineens los, grijnst stralend naar mij, roept 'ap'aus' en begint te klappenHeerlijk toch, die waardering
Wat bij mij altijd als een speer werkt in dit soort gevallen is op stap gaan met kindlief en dan geen reservekleertjes meenemen. Gewoon Murphy zijn werk laten doenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:44 schreef TearSong het volgende:
Toch maar afwachten dus tot er vanzelf iets komt? Verstopping kan het niet zijn natuurlijk, omdat hij alleen BV krijgt..
haha ja, dat is onderdeel van de babymassage die ik vrijwel iedere dag doequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:50 schreef anneja het volgende:
[..]
Maar serieus: na een warm badje buikje een beetje met de klok mee masseren, fietsen met de beentjes, dat soort dingen. Maar dat deed je vast al.
Ik heb een keer ergens in de eerste weken gekolfd om tijdens de stuwing wat spanning van m'n borsten te krijgen ('t was namelijk écht niet meer te harden) en vandeweek heb ik een keer gekolfd en Hanne de bv uit een flesje gegeven.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:52 schreef poemojn het volgende:
Jonnetje inderdaad erg fijn dat het goed gaat! Kolf je nu ook? Heb je nog iets bijzonders eraan gezien of niet?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:10 schreef Jdee het volgende:
alweer 6 maanden aan de bv, hoezee! en dat met een onhandig-eten-dieet, ik ben ff heel trots op mezelf!
Daar begint het meequote:Op maandag 1 augustus 2005 00:43 schreef bixister het volgende:
tan, leuk om weer van je te lezen. ik moest erg lachen om die finetuning verhalen.anna heeft meer de neiging om aan mijn mond/kin/neus te willen zitten tijdens 't voeden. alleen bij het liggend voeden wil ze nog wel eens naar de 'bovenste' borst grijpen, maar daar ligt meestal een hydrofiele doek op tegen 't lekken, dus dan zit ze daar meer mee te prutsen dan met de tepel (zou ik ook erg irritant vinden geloof ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |