Ik had dat wel, kreeg er ook behoorlijke stress van trouwensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:48 schreef Icaä het volgende:
Nog een ander vraagje: ik ben inmiddels één keer ongesteld geworden, helaas, maar sindsdien niet meer. Zou nu al weer moeten hebben plaatsgevonden, eigenlijk. Hou je dat, onregelmatig zijn tijdens de bv-periode?
quote:Borstvoeding geven, een antwoord op heel veel vragen van Adrienne de Reede-Dunselman, 2000 , ISBN 90 325 0758 3, vijfde herziene druk bij uitgeverij De Kern.
en eigenlijk nog dagelijks ook...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:57 schreef Leah het volgende:
Voor zover mogelijk alles op 60 graden wassen toch? Ik begreep toen dat ook beddegoed etc eraan moet geloven.
Geen bijvoeding, wel gewoon nachtvoedingen.. En idd.. dipsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:31 schreef poemojn het volgende:
Je was niet toevallig al met 4 mnd met bijvoeding begonnen?
Wel balen, zat je meteen met bv-dips enzo zeker?
De enige oorzaak die ik verder nog kan bedenken is dat ik wel eens gelezen heb dat er een samenhang zou zijn met leeftijd, hoe ouder je bent hoe eerder je cyclus weer op gang komt. Maar dat kan ik verder niet onderbouwen met linkjes.
33quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:43 schreef poemojn het volgende:
Echt vervelend lijkt me dat ja.
En ik weet niet hoe oud je bent, sorry.
Tnx! Ga eens kijken of ik dat kan vinden. En anders heb ik uiteraard altijd nog internet.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:51 schreef poemojn het volgende:
Ingrid, ik heb er nooit een boek over gelezen, heb me met internet gered. Maar als je een boek wel fijn vindt om dingen na te zoek, ook de eerste weken vaak wel handig idd, kun je deze misschien eens proberen (staat wel goed bekend):
[..]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:08 schreef Icaä het volgende:
Hoera, vanochtend met de assistente van de huisarts gebeld, haar het verhaal uitgelegd, en zie daar: na overleg met de arts krijg ik de olifantendosering voorgeschreven. Mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |