Daar ben ik weer eens.
![]()
Over de spruw: ik ben inmiddels redelijk van de pijn af, maar ben bang dat het - ondanks de medicijnen - toch niet helemaal weg is gegaan. Tenminste, vandaag voelt het weer wat ongemakkelijk. Ik ga kijken hoe het verloopt als ik door de medicijnvoorraad ben, en dan kijk ik verder.
Verder heb ik vorige week of zo op punt gestaan om de handdoek in de ring te gooien; de menstruatiecyclus is bij mij weer begonnen, en dat eist zijn tol. Met name de hoeveelheid varieert enorm. Maar goed, het ging daarna ineens toch weer goed, en daarom ga ik nog maar even door.
Ik vind wel dat mijn lichaam erg snel reageert op 'even te veel melk'. De productie maakt dan weer een slinger naar achter, waardoor ik weer te weinig heb.
Verder verlang ik ook wel eens een keer naar een ononderbroken nacht, maar met dat hongerlijdertje van ons lijkt dat iig met borstvoeding zelden te lukken.
Ik weet het niet hoor, over ruim een week is hij vijf maanden, ik weet niet of ik de zes ga halen zo. Borstvoeding en werken (= kolven) blijkt bij mij niet zo'n goede combinatie.
O ja, over kolven: vorige keer vond ik de Avent absoluut de allerbest en presteerde ik met de Medela niks; nu is het gek genoeg volledig omgekeerd.