Zeker weer zo'n betrouwbare bronquote:Op donderdag 30 juni 2005 09:54 schreef devv05 het volgende:
Ik hoor uit de prive sfeer van Vlaar nu ook geruchten dat ie zeer waarschijnlijk naar Ajax komt, dus ik acht de kans wel flink aanwezig
quote:PSV - AFC Ajax
Amsterdam, 30 juni 2005
De kaartverkoop voor het duel PSV - AFC Ajax om de Johan Cruijff Schaal start op zaterdag 2 juli om 09.00 uur. De wedstrijd wordt gespeeld op vrijdag 5 augustus, aanvang 20.30 uur, in de Amsterdam ArenA.
Uitleg afkortingen
Ajax SCC = Ajax Seizoenkaart
Supp. CC. = Ajax Supporters Club Card
KCC = Ajax Kids Club Card
Ajax CC= Ajax Club Card
Max. 2 kaarten per Club Card. Verkoop via TicketBox.
Seizoenkaarthouders opgelet:voor het kopen van kaarten dient u gebruik te maken van de SCC 04-05!
Start voorverkoop za. 02-07 09.00 uur
Vanaf za.02-07 Ajax SCC
Vanaf za.09-07 Ajax SCC / Sup.CC / KCC
Vanaf za.16-07 Ajax SCC / Sup.CC / KCC / Ajax CC
Einde voorverkoop do. 04-08-05 18:00 uur
Vakken en prijzen in de voorverkoop:
428, 429, 430: ¤ 12,25
125, 126, 127, 128, 129: ¤ 17,50
(deze vakken zijn voor iedereen beschikbaar)
401: ¤ 22,50
Bij voldoende belangstelling worden ook de volgende vakken aangeboden:
426, 427: ¤ 12,25
402: ¤ 22,50
Gehandicapte supporters kunnen zich tot de KNVB wenden. Zowel de wedstrijd als de voorverkoop wordt door de KNVB georganiseerd.
Bij toegang tot het stadion dient de toegangskaart en een geldig legitimatiebewijs getoond te kunnen worden.
Er zal op de wedstrijddag geen stadionkassaverkoop plaatsvinden. Er zal géén vrije verkoop zonder ClubCard-verplichting plaatsvinden.
Certificaathouders (via Amsterdam ArenA):
Voor alle certificaathouders geldt dat niet de eigen plaats wordt aangeboden.
Certificaat B-houders worden allen in de vakken 104 en 105 geplaatst.
Certificaat C-houders worden allen in de vakken 120 en 121 geplaatst.
Certificaat D-houders worden allen in de vakken 122 en 123 geplaatst.
Certificaat E-houders worden allen in de vakken 123 en 124 geplaatst.
Het is voor certificaathouders ook mogelijk om met de SCC 04/05 via TicketBox kaarten te kopen in de vakken bedoeld voor Ajax-supporters.
Kan jij geen kaartje regelen voor me, mocht het nog nodig zijn straksquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef JaWi het volgende:
Ik ga als het goed is wel. Zit alleen in Sneek dan, s'ochtends heenreizen 3 uur met trein, stad in, wedstrijd en om 7 uur in de morgen weer de trein terug.
Vast wel tegen die tijd. Ik koop mijne ook gewoon, ze zijn niet duur. Kan je altijd zien of je gaatquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan jij geen kaartje regelen voor me, mocht het nog nodig zijn straks![]()
Nog meer sterke verhalen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:42 schreef ILCILA het volgende:
ik ook nie hoorpaar jaar geleden naar ajax-feyenoord geweest, zat vlakbij F-Side... nog nooit een kakkerlak zo snel uit ons vak zien rennen
(was met een of andere busreis mee hoorden we later)
wat hebben wij gelachen toen feyenoord scoorde en hij begon te juichen
ga op kezman rukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon![]()
Je blijft je vermaken.
Volgens mij wordt Lindenbergh gewoon de linksback overigens
1999 Feyenoord Ajax 3 - 2quote:
Was toch laatste seizoen dat we verloren ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:20 schreef ILCILA het volgende:
[..]
1999 Feyenoord Ajax 3 - 2
wel jammer dat ze verloren maar het was echt zo... (ik zei toch ook aantal jaar terug)
Adriaansequote:FC Porto wil Coort als keeperstrainer
30 juni 2005
FC Porto staat op het punt om Wil Coort als keeperstrainer vast te leggen, zo weet het ANP te melden. De Portugese club zou zo goed als rond zijn met de Brabander. De keeperstrainer van Ajax zal bij Porto naar alle waarschijnlijkheid worden toegevoegd aan de technische staf van trainer Co Adriaanse.
Net als Tonny Bruins Slot raakte Coort bij Ajax buiten beeld na de aanstelling van Danny Blind als hoofdtrainer. De Zeeuw gaf de voorkeur aan Fred Grim als keeperstrainer bij de A-selectie, waardoor Coort verhuisde naar jeugdcomplex De Toekomst. Eerder deze maand vertrok ook Bruins Slot al naar Portugal. De Amsterdammer zal de komende jaren Ronald Koeman assisteren bij Benfica.
Van Feyenoord? Nee dat was het seizoen 2000/2001...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Was toch laatste seizoen dat we verloren ?
O ja..quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van Feyenoord? Nee dat was het seizoen 2000/2001...
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is te hopen en dat hij dan half Ajax meeneemt
Dat is de wraak om een club te zijn die mensen aanneemt die het woord loyaliteit niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |