Jep, hij wilde toch niet verlengen ofzo.?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:23 schreef Radegast het volgende:
Wanneer loopt het contract van Nigel de Jong eigenlijk af? Zomer 2006 toch?
Echt kut dat die straks voor nop de deur uit loopt...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jep, hij wilde toch niet verlengen ofzo.?
dat is maar goed ookquote:
Duurt niet lang meer voordat Van Eijden weg is.quote:
Welke namen staan daar op dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer voordat Van Eijden weg is.
Ajax heeft een lijstje met namen, en gaat daar komende weken mee in gesprek.
Als Algemeen Directeur?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:39 schreef Houniet het volgende:
gullit ook
ik hoef hem niet te hebben neequote:
Of de CL niks zal worden voor Ajax dat kun je nu nog niet zeggen, dat ligt er toch echt aan bij wie je in de poule terechtkomt. Met een beetje een gunstige groep moet laatste 16 in de CL mogelijk zijn, maar als Ajax weer in een poule komt met twee ploegen van het kaliber Bayern en Juventus dan is het hopeloos...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:55 schreef Dylan Dog het volgende:
De CL wordt niks voor Ajax dit jaar, maar kampioen zie ik ze wel worden.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:49 schreef tha_dark het volgende:
AAAAAAAAJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXXXX !!!!!!!
* tha_dark zet Mijn Club op![]()
en die kans is wel groot, aangezien Ajax als 3e geplaats zal zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Met een beetje een gunstige groep moet laatste 16 in de CL mogelijk zijn, maar als Ajax weer in een poule komt met twee ploegen van het kaliber Bayern en Juventus dan is het hopeloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |