whehehequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
overal zit wel een kern van waarheid in![]()
* Gutteguttegut is voorquote:
Heb je geen vervanging.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:42 schreef Muck het volgende:
damn, ik wou dat mark thuis kwam... waarom is ie nou op vakantie![]()
eh, nee, ik heb hem laten beloven dat ie niks uitvreet op vakantie. beetje lullig dan als ik dan zelf wel met iemand anders ga lopen roddelenquote:
Jij bent mijn lekkere chatsletquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
moet ze dan ook geen hartig woordje met jou gaan spreken, lakker chat-sletje van me?![]()
grapje mensen, grapje
Jij bent mijn grootste chatsletquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:56 schreef Talietje het volgende:
nou tsssGutteguttegut is mijn chatslet
![]()
! lol
en vanavond kom je weer bij mij slapen neuken ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:56 schreef Talietje het volgende:
![]()
! lol
ja maar niet te ruig hoor anders kan ik morgen niet neuken met sjowhanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en vanavond kom je weer bij mij slapen neuken ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
* Gutteguttegut is blijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:56 schreef Talietje het volgende:
![]()
! lol
kan ik niet garanderenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze moet nog fit zijn voor zaterdag/zondag
ik zal mn best doenquote:
als ze vannacht weer komt nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
jij gaat gewoon van mijn mokkel afblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |