abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28610773
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:36 schreef Talietje het volgende:
jahoor
w00t

* GewoneMan kijkt of sjowhan in de buurt is

nope kust is veilig

* GewoneMan kruipt gezellie tegen talietje aan
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_28611149
ziet Fuifduif online, FD kom es op MSN!?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 01:10:56 #153
20161 Sorcerer8472
Cellar door
pi_28611614
* Sorcerer8472 deelt weer soep of warme chocolademelk uit aan iedereen die wil \o/
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_28611636
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 01:10 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[me=Sorcerer8472] deelt weer soep of warme chocolademelk uit aan iedereen die wil \o/[/me]
sorry ben talietje aan het neukuhhhh maaruh thnx
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:51:18 #155
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28616386

Ze heeft toch geen buitenechtelijke relatie he met jou he GM

pi_28616556
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:

Ze heeft toch geen buitenechtelijke relatie he met jou he GM

ehhhhhh nu op dit moment niet (meer) maaruh gisteren wel
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:01:20 #157
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28616627
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ehhhhhh nu op dit moment niet (meer) maaruh gisteren wel
Hmm toch maar een hartig woordje met d'r gaan spreken dan, dit is natuurlijk geen doen
pi_28616687
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Hmm toch maar een hartig woordje met d'r gaan spreken dan, dit is natuurlijk geen doen
zal ik dr ff roepen ? ze ligt nog in mn waterbedje
pi_28617318

* Idril-2 pakt de popcorn erbij
bitchfight
pi_28617450
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef Idril-2 het volgende:

* Idril-2 pakt de popcorn erbij
bitchfight
Waar?

*port Talietje wakker...
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:30:20 #161
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28617516
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zal ik dr ff roepen ? ze ligt nog in mn waterbedje

That bitch..
Vandaar dat ze d'r foon niet opnam
pi_28624529
goeie middag...

zo ik was ff helemaal lamgeneukt
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_28624814
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:54 schreef Talietje het volgende:
goeie middag...

zo ik was ff helemaal lamgeneukt
wasn't me
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_28625082
! ik ben verdomme de hele stad doorgefietst vandaag he en nergens een stageplek.... heel misschien dat ik nog terecht kan bij anne marie ofzo... een of ander nieuw restaurantje naast alpino
pi_28625253
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef Talietje het volgende:
! ik ben verdomme de hele stad doorgefietst vandaag he en nergens een stageplek.... heel misschien dat ik nog terecht kan bij anne marie ofzo... een of ander nieuw restaurantje naast alpino
Ik dacht dat het al niet meer kon...?
pi_28625461
voor de aankomende opleiding, waar ik net een paar weken voor sta in geschreven... zoek een werkplek voor 4 dagen in de week... alles zit al vol als ze van school uit nou even eerder hadden gemeld dat ik moest stoppen met de opleiding, had ik makkelijk een werkplek kunnen regelen... nee ze wachten tot je met moeite al je toetsen hebt gemaakt

en nou ben ik de Sjaak
pi_28626460
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:18 schreef Talietje het volgende:
voor de aankomende opleiding, waar ik net een paar weken voor sta in geschreven... zoek een werkplek voor 4 dagen in de week... alles zit al vol als ze van school uit nou even eerder hadden gemeld dat ik moest stoppen met de opleiding, had ik makkelijk een werkplek kunnen regelen... nee ze wachten tot je met moeite al je toetsen hebt gemaakt

en nou ben ik de Sjaak
Heb je die nieuwe tent die op de plek van La Porte de l'Est zit (aan het einde van de kleine oost over de ophaalbrug) al geprobeerd, die is nog niet open maar gaan dat wel binnenkort.
De eigenaresse ken ik via via wel, haar vriend heeft Stefanel op de Kleine noord.

Vraag het daar even, het wordt en heel trendy restaurant en volgens mij kunnen ze een stageloper zeer goed gebruiken.
pi_28626719
hmm dunno, als het een nieuw restaurant is hebben ze denk ik nog geen bewijs van erkend leerbedrijf aangevraagd, maar ik zal zeker kijken!

niet geschoten is altijd mis !
pi_28626908
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:49 schreef Talietje het volgende:
hmm dunno, als het een nieuw restaurant is hebben ze denk ik nog geen bewijs van erkend leerbedrijf aangevraagd, maar ik zal zeker kijken!

Aaarch..irritant is dat.... stomme regeltjes ook..het gaat toch om ervaring opdoen?
pi_28627033
mja

maar er moet een persoon zijn die jou alles kan leren van het vak... en daarom moeten ze dat aanvragen

bullshit vind ik want iemand zonder die erkenning kan het (vaak) vast net zo goed
pi_28627041
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:49 schreef Talietje het volgende:

dat zei je vanacht ook
pi_28627090
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat zei je vanacht ook
!!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:07:15 #173
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_28627279
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

moet ze dan ook geen hartig woordje met jou gaan spreken, lakker chat-sletje van me?

grapje mensen, grapje
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_28627359
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
...

grapje mensen, grapje
overal zit wel een kern van waarheid in
pi_28627445
als het bij chatten blijft vind ik het best

G nuecken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')