w00tquote:
sorry ben talietje aan het neukuhhhhquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:10 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[me=Sorcerer8472] deelt weer soep of warme chocolademelk uit aan iedereen die wil \o/[/me]
ehhhhhh nu op dit moment niet (meer) maaruh gisteren welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
Ze heeft toch geen buitenechtelijke relatie he met jou he GM
Hmm toch maar een hartig woordje met d'r gaan spreken dan, dit is natuurlijk geen doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ehhhhhh nu op dit moment niet (meer) maaruh gisteren wel![]()
![]()
zal ik dr ff roepen ? ze ligt nog in mn waterbedjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm toch maar een hartig woordje met d'r gaan spreken dan, dit is natuurlijk geen doen
Waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef Idril-2 het volgende:
* Idril-2 pakt de popcorn erbij
bitchfight
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zal ik dr ff roepen ? ze ligt nog in mn waterbedje![]()
![]()
wasn't mequote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:54 schreef Talietje het volgende:
goeie middag...
zo ik was ff helemaal lamgeneukt
Ik dacht dat het al niet meer kon...?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:08 schreef Talietje het volgende:! ik ben verdomme de hele stad doorgefietst vandaag he
en nergens een stageplek.... heel misschien dat ik nog terecht kan bij anne marie ofzo... een of ander nieuw restaurantje naast alpino
Heb je die nieuwe tent die op de plek van La Porte de l'Est zit (aan het einde van de kleine oost over de ophaalbrug) al geprobeerd, die is nog niet open maar gaan dat wel binnenkort.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:18 schreef Talietje het volgende:
voor de aankomende opleiding, waar ik net een paar weken voor sta in geschreven... zoek een werkplek voor 4 dagen in de week... alles zit al volals ze van school uit nou even eerder hadden gemeld dat ik moest stoppen met de opleiding, had ik makkelijk een werkplek kunnen regelen... nee ze wachten tot je met moeite al je toetsen hebt gemaakt
en nou ben ik de Sjaak
Aaarch..irritant is dat.... stomme regeltjes ook..het gaat toch om ervaring opdoen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:49 schreef Talietje het volgende:
hmm dunno, als het een nieuw restaurant is hebben ze denk ik nog geen bewijs van erkend leerbedrijf aangevraagd, maar ik zal zeker kijken!
niet geschoten is altijd mis!
dat zei je vanacht ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:49 schreef Talietje het volgende:
hmm dunno, als het een nieuw restaurant is hebben ze denk ik nog geen bewijs van erkend leerbedrijf aangevraagd, maar ik zal zeker kijken!
niet geschoten is altijd mis!
moet ze dan ook geen hartig woordje met jou gaan spreken, lakker chat-sletje van me?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm toch maar een hartig woordje met d'r gaan spreken dan, dit is natuurlijk geen doen
overal zit wel een kern van waarheid inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |