Allemaal aan de drank, en dan gaan we niet eens uit. Nee we gaan zitten internettenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij waren we allemaal dronken....
wat 'n triest clubje zijn we toch eigenlijk.......![]()
Gezellig een minimeet!quote:
De onschuld zelve natuurlijk.quote:
Ja is dat lekker ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je eens met Australische rum proberen..
heeft het zin dit te ontkennen......quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef MissBliss het volgende:
Dat zal het zijn.. die zit altijd aan de rose![]()
En geen seks natuurlijk want we hadden geconstateerd dat dat uit wasquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Allemaal aan de drank, en dan gaan we niet eens uit. Nee we gaan zitten internetten![]()
![]()
Juist LeBeauquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De onschuld zelve natuurlijk.
De onschuld zelve met een litertje wijn op.
digitale kroegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef Tania18 het volgende:
Allemaal aan de drank, en dan gaan we niet eens uit. Nee we gaan zitten internetten![]()
![]()
Volgens mij claimen jullie gewoon dat seks uit is omdat het met al die alcohol niet meer wil lukken, of omdat je er toch niks meer van merkt als je in je alcohol roes ligt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En geen seks natuurlijk want we hadden geconstateerd dat dat uit was
Anders zegt hij ff precies hoe ik me voel.quote:The Streets - Stay Positive
You're going mad
Perhaps you always were
But when things was good you just didn't care
This is called irony
When you most need to get up you got no energy
Druipt af.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gezellig een minimeet!
Oh, HW is er ook bij trouwens
Wat is er toch aan de hand jonkiequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:38 schreef timbob het volgende:
[..]
Anders zegt hij ff precies hoe ik me voel.
En dan neem ik m'n knokploeg mee.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier en verder...
Tania was er idd helemaal niet bij
't was met Skaai.... en Timbob
Oftewel: Wie was er dronken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier en verder...
Je mag hem niet ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan neem ik m'n knokploeg mee..
[afbeelding]
quote:
voor 'n vrouw zijn sex en alcohol geen beroerde combinatie hoor..... werkt primaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:37 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij claimen jullie gewoon dat seks uit is omdat het met al die alcohol niet meer wil lukken, of omdat je er toch niks meer van merkt als je in je alcohol roes ligt.
Je loopt achter.quote:
Wat zij zeeeeegtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor 'n vrouw zijn sex en alcohol geen beroerde combinatie hoor..... werkt prima
quote:
Nee niet dat ik weetquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
Zit die Beach ook al een jaar achter je aan?![]()
Dat lijkt me niks... een straalbezopen vrouw neukenquote:
LeBeau, aka Bo. Aangenaam.quote:
Dus je hebt je naam niet van Gambit de Xmenquote:
beetje geirriteerd op mezelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand jonkie [afbeelding]
Ik kan nog typen dus straalbezopen ben ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks... een straalbezopen vrouw neuken
Omdat je er dan gewoon bij kan liggen zonder je te ergeren aan hoe belabberd het eigenlijk is?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor 'n vrouw zijn sex en alcohol geen beroerde combinatie hoor..... werkt prima
gezien jij niet meer wist met wie: jij.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
gezien het tijdstip zou ik zeggen: niemand
gezien het onderwerp: allemaal?????
wat 'n beschaafde reply.... de meeste gasten die ik ken zouden zeggen:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef mark_03 het volgende:
Dat lijkt me niks... een straalbezopen vrouw neuken
Dan woon je of in Urk of in een ander boeren inteelt - incest dorpquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
"een zak over 't hoofd en voor het vaderland"....![]()
word ik er weer bij betrokken?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier en verder...
Elvisquote:
Het groeit weerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Elvis
Naja toen je nog een Elvis-coupe had dan
Studeren. Nou ja, dat deed ik, maar nu ben ik klaar dus doe ik eventjes helemaal niks meer tot augustus/september.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En wat doet Bo zoal in het dagelijkse leven? Fokken?
Droog je traantjes maar hoor. Het speelde wel mee toen ik iets interessanters wilde dan alleen saai "Bo".quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus je hebt je naam niet van Gambit de Xmen![]()
Ja, je haar is daar echt lekker duidelijk opquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het groeit weer
Check me nieuwe foto in me fotoboek![]()
Dat denk ik natuurlijk welquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 'n beschaafde reply.... de meeste gasten die ik ken zouden zeggen:
"een zak over 't hoofd en voor het vaderland"....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |