Misschien moet je delen met Bup, kan hij alvast wennen aan de overstap van cola naar echt drinken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:23 schreef Airelle het volgende:
Ik heb Cannij.
Dat is net limonade, wijn drinken voor beginners zeg ik altijd maar....
Gewoon de bordjes met "MissBliss" erop volgen tochquote:
Dat had ik ook met mijn 'winnares Suzan Visser-Award'quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Vieze vuile kut klote gif plaatje + usericon manager bwah
Kijk naar de avatar van de TS.
En dat 'probleem' heb jij trouwens ook... Je avatar is té groot (over de 100 kb)
Tennis is leuk om te zien voor 5minuten ofzo daarna is het saaiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
juistem!
ik ga 'wimbledon today' kijken....
Hela, hela....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien moet je delen met Bup, kan hij alvast wennen aan de overstap van cola naar echt drinken.
Uhuhquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes met "MissBliss" erop volgen toch?
Hehequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien moet je delen met Bup, kan hij alvast wennen aan de overstap van cola naar echt drinken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben we hier vorige week nog geconstateerd: MB en Tania en ik...... [geloof ik]
Jij heb geen verstand van sport.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tennis is leuk om te zien voor 5minuten ofzo daarna is het saai![]()
Rum Cola is ook lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hela, hela....
Dat ik cola drink, wil nog niet zeggen dat ik niet écht drink
Jij ook alquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik herinner me er niks van. Was zeker weer dronken
Van sport wel alleen niet van Tennisquote:
Oh gelukkig, het ligt dus niet aan mijquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik weet het ook niet meer
Het lijkt me absoluut niet onwaarschijnlijk dat jullie allebei dronken waren, lijkt wel eens voor te komen dat jullie met wijn op zitten te fokken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik weet het ook niet meer
Nee meisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, het ligt dus niet aan mij![]()
Of Babette had teveel gedronken natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee meis, we zijn beiden alcoholisten kennelijk
Dan zie ik je zoquote:
Ook zeer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of Babette had teveel gedronken natuurlijk![]()
Nou ja, waar zie je ons voor aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het lijkt me absoluut niet onwaarschijnlijk dat jullie allebei dronken waren, lijkt wel eens voor te komen dat jullie met wijn op zitten te fokken.
Met name als ik geen wijn heb.
Dat zal het zijn.. die zit altijd aan de rosequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of Babette had teveel gedronken natuurlijk![]()
Moet je eens met Australische rum proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |