Vaag, eigenlijk moeten we een team Texel in elkaar zettenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven bij het team van Fok! En dat is gewoon (nog) een onderdeel van DPC.
Ik ga hem morgen / overmorgen ff maken... Hopelijk komt m'n X2 ook snel, dan kan ik de score flink boosten, dan server nog ff maken daar nog even SETI@Home & FaD installeren en dan ff flink 24/7 boosten die handelquote:Op zondag 3 juli 2005 20:42 schreef MAX_crazy het volgende:
Best geinig dat FaD ... ook maar ff geinstaleerd .. team Texel lijkt me leuk
Een andere dag komt mij wel goed uit omdat ik de dag erna rond 10.00 uur op de markt moet staan (fris en wel)quote:Op zondag 3 juli 2005 21:57 schreef errrrr het volgende:
Lekker weertje wordt het morgen trouwens... hopen dat het woensdag wat beter is, of Niels moet even een alternatief voor het na-school-strand-feest verzinnen
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:24 schreef errrrr het volgende:
Hm, die integralen zijn nog best lastig... nouja, niet echt belangrijk proefwerkMaar ik heb dit blok iets te weinig gedaan denk, had dus ook echt geen zin meer
mooi... ik heb nu p3 800 en p4 2.4ghz te grazen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen / overmorgen ff maken... Hopelijk komt m'n X2 ook snel, dan kan ik de score flink boosten, dan server nog ff maken daar nog even SETI@Home & FaD installeren en dan ff flink 24/7 boosten die handel
Het weer is dus ook niet zo best, komt mooi uit... en Niels, die zaterdag gaan wij tent opzetten bij Leon + proefinpakken + uit, weet niet hoe je dat met Marianne wilt combineren...quote:Op zondag 3 juli 2005 23:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Een andere dag komt mij wel goed uit omdat ik de dag erna rond 10.00 uur op de markt moet staan (fris en wel)
Die 10 uur weet ik niet zeker trouwens....
Dan vrijdag feest bij Erwin
Zaterdag feest bij Marianne
Ik meld me aanquote:Een dag drankjes verzorgen aan het personeel van de OSG (we zoeken nog meer mensen, we willen het gaan doen met alleen leerlingen, Henk de Vries had daar geen problemen mee en het leek ons wel leukmaar weet nog niet welke dag dat is)
Donderdag weer op de markt staan
Morgen gaat Ruben me het 3e uur even wat uitleggen, kom ook dan! (vanaf 10 uur ofzo)quote:Op zondag 3 juli 2005 23:17 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Meer dan een 6je zit er niet in denk ik![]()
Kan wel zijn, maar zaterdag zijn we de tent aan het opzetten en slapen we dus in de tent.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Een andere dag komt mij wel goed uit omdat ik de dag erna rond 10.00 uur op de markt moet staan (fris en wel)
Die 10 uur weet ik niet zeker trouwens....
Dan vrijdag feest bij Erwin
Zaterdag feest bij Marianne
Ga je gang, ik doe wel mee.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Vaag, eigenlijk moeten we een team Texel in elkaar zetten
Is niet geinig, is nuttig.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:42 schreef MAX_crazy het volgende:
Best geinig dat FaD ... ook maar ff geinstaleerd .. team Texel lijkt me leuk
Niels, even een paar punten:quote:Op zondag 3 juli 2005 23:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen / overmorgen ff maken... Hopelijk komt m'n X2 ook snel, dan kan ik de score flink boosten, dan server nog ff maken daar nog even SETI@Home & FaD installeren en dan ff flink 24/7 boosten die handel
Ik wil wel helpen.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:12 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
Die instelling vind ik totaal fout, daar is het namelijk niet voor bedoelt, die score zal me m'n reet roesten.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef MAX_crazy het volgende:
Ruben gefeliciteerd ... Het gaat bij mij ook zeker wel om de scores bij FaD hoor
Zal gerust, maar GoT is natuurlijk niet bepaald objectief he, iedereen die daar op GoT meedoet is aan het pimpen met scores.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:45 schreef MAX_crazy het volgende:
Dan zijn er heel veel mensen die daar heel erg anders over denken op GoT
Ja, ook handig dat ik dat nu leesquote:Op zondag 3 juli 2005 23:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Morgen gaat Ruben me het 3e uur even wat uitleggen, kom ook dan! (vanaf 10 uur ofzo)
Scheikunde nu nog even doorlezen, en dan snel me ogen voor 8 uurtjes sluiten
Gaat ik zo ff doenquote:
Kan het niet beide zijn?quote:Is niet geinig, is nuttig.
- Ik geil niet alleen op die score, ook op WiFiquote:Niels, even een paar punten:
- Ik vind het echt totaal FOUT dat je alleen maar geilt op die score.
Daar gaat het niet om, ik snap wel dat dat erin gebakken is, maar het gaat er om dat je de medische wetenschap een dienst bewijst, daar doe ik het voor, het kost me namelijk geen enkele moeite, hij staat toch aan en dan wil ik gerust een progje draaien dat zoiets ten goede komt. Hoeveel het is weet ik niet, maar baad het niet, dan schaad het ook niet.
- Met een X2 boost je je score helemaal niet gigantisch waarschijnlijk, want je kan maar 1 core gebruiken aangezien think.exe volgens mij niet multi-threaded is. En mijn 3500+ is sneller als 1 van jou cores, zeker in single-threaded applicaties, en nogmaals, het gaat niet om de score.
- Je moet niet twee van die progjes naast elkaar draaien, heeft geen zin.
- Met je server sla je nog geen gat in een natte krant, die heeft zo weinig cpu-kracht, dat schiet niet op.
quote:Overigens staat ie bij mij nu uit, vanwege de problemen met mijn chipsetkoeling, waar ik nog steeds niet over gemailt heb, zal ik zo even doen.
Veel mensen op GoT doen mee op DPC omhoog te boostenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zal gerust, maar GoT is natuurlijk niet bepaald objectief he, iedereen die daar op GoT meedoet is aan het pimpen met scores.
Muhahahaa... dat zal natuurlijk wel super vet wezen. Denk dat we dan best wel gaan ownen al team. Ik heb btw vanochtend al Team Texel aangevraagd...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Overigens, het is misschien wel gaaf om Peter v.d. Struis zo ver te krijgen om FaD op alle pc's op school te zetten... Ze hebben vaak geen fuck te doen(uiteraard alle scores naar team texel!)
Dat is nou wel een goed idee, alleen vraag ik me af of het je lukt.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Overigens, het is misschien wel gaaf om Peter v.d. Struis zo ver te krijgen om FaD op alle pc's op school te zetten... Ze hebben vaak geen fuck te doen(uiteraard alle scores naar team texel!)
Verdomme marcusquote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Muhahahaa... dat zal natuurlijk wel super vet wezen. Denk dat we dan best wel gaan ownen al team. Ik heb btw vanochtend al Team Texel aangevraagd...
Ik denk niet dat het mogelijk isquote:Op maandag 4 juli 2005 15:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is nou wel een goed idee, alleen vraag ik me af of het je lukt.
Ik ga niet en een apart team zitten maar wil wel een een subteam gaan zitten...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:40 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Verdomme marcus
maar een team dus, geen subteam @ DPC?
Why not?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:39 schreef NerdoNielso het volgende:
Mensen, ik heb een DPC subteam gemaakt (In Touch - Texel), maar ik geloof niet dat het mogelijk is om de scores van de subteams bij te houden
Kon wel eens heel lastig worden, maar het valt natuurlijk altijd te proberen.quote:
Why not? (Je red het lang niet met Team Texel tegen DPC, maar verder, waarom niet?)quote:Op maandag 4 juli 2005 15:47 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Ik ga niet en een apart team zitten maar wil wel een een subteam gaan zitten...
dat kan idd gewoon hoorquote:
Ik zit liever in het team van DPCquote:[..]
Why not? (Je red het lang niet met Team Texel tegen DPC, maar verder, waarom niet?)
Ach, ik ben nog niet zo lang lid van DPC, maar worden jullie dan ff lid van mijn teamquote:
Via de directie regelen, dan moet Peter het doenquote:Kon wel eens heel lastig worden, maar het valt natuurlijk altijd te proberen.
Subteam is leukerquote:Why not? (Je red het lang niet met Team Texel tegen DPC, maar verder, waarom niet?)
serieus, op DPC sta ik er al tussen, maar team Texel kan ik nergens vindenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:15 schreef MAX_crazy het volgende:
ow ik dacht dat NerdoNielso het over een Team had... maar ik heb ook gewoon een subteam aangemaakt hoor in DPC... 'Team Texel'
Een subteam moet je ook aanvragen en dat duurt dus ff voordat hij zijn mail leest... snappiequote:Op maandag 4 juli 2005 16:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
serieus, op DPC sta ik er al tussen, maar team Texel kan ik nergens vinden![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo en dat waren Thomas en Ali, aan leren nog niet toegekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |