Oh nee, 20 jaar geleden was er zoiets wat Live Aid heette, het heet nu Live 8.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
LiveAid.Dat zou wel heel fout zijn.
Kees heeft een heuse PS cursus gevolgd, dus dat zul je aan hem moeten vragen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. weten jullie mss hoe je een border toevoegd aan een foto in PS ?
Damn, dat is wel erg!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:14 schreef MAX_crazy het volgende:
KANKER KANKER KANKER.... ja sorry hoor maar ik kwam dus denet thuis ik hoor allemaal raren geluiden. Denk dat zal mijn pa wel wezen die wat laat thuis is ik die duur open doen is het een focking inbreker. Klein ventje van ongeveer 1.60 niet gespiert beetje iel zeg maar bivakmuts op. Kon hem net niet meer pakken en er acheraan rennen gaat natuurlijk al helemaal niet met mijn staat van dienst met men been (kan niet eens rennen). DAMN wat baal ik zeg dat ik hem niet had kunnen pakken. Ik was vanaaf al beetje in een rel bui dus hij had een hele slechte avond met mij gehad als ik hem te pakken had gekregen. Maar helaas is dat dus niet gelukt. ze waren half jaar ofzo geleden ook al actief hier in de buurt maar laatste tijd dus helemaal niks meer van gemerkt maar nu begint het dus weer. Laat thuis dus maar dat was deze keer een erge goeie zet. Anders hadden we nu geen laptop meer (net weekje oud), mobiele telefoons, digitale camera, portomonee's enz enz het enige wat hij heeft buit kunnen maken is wat geld uit de portomonee van mijn moeder (en daar zat gellukig heel weinig in).
en nu naar bed (shit ik had hem in zijn kraag willen beedpakken en dat zielige kleine ventjes zijn gezigd willen zien terwijl ik hem naar binnen sleepte en 112 belde)...
Vraag Niels Witte, hij is de grafische expert onder ons.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:47 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. weten jullie mss hoe je een border toevoegd aan een foto in PS ?
Het was verre van geweldig, tuurlijk, maar Henk was weer eens zwaar aan het overdrijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, wat de fuck moet ik daar nou? Heel gezellig daar op die schijtcamping?.
Anyway, was wel leuk, 5 uurtjes slaap, tijd voor wat serious leerwerk.
Das wel weer erg veel eer hoor, zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kees heeft een heuse PS cursus gevolgd, dus dat zul je aan hem moeten vragen.
Ik kan slechts wat amateuristisch plaatjes resizen of filmpjes overzetten naar .gif.
No hard feelings verder hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh, nou, mijn excuses dat ik jullie dan niet in eerste instantie genoemd heb.
Geen idee, niet gespot, maar ook niet echt naar gezocht.quote:Heeft Eric het Tevoko tafeltje er trouwens doorheen weten te krijgen? Hij heeft gezegd dat hij ervoor zou zorgen dat Heren 1 een eigen Tevoko Heren 1 tafeltje zou krijgen op de nieuwe boot. In tevoko kleuren en al. (Eric was hoofd bouwwerkzaamheden in Roemenië)..
Hou je ff in wil je.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net overigens voor de tweede keer de nieuwe boot bewonderd. Van buiten is het even wennen, maar van binnen is het echt heel mooi geworden. Toppie.
Verder Niels B., Niels W., Hans en Alwin nog gespot. Hard aan het werk in een of ander apenpakje.
Gewonnen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:37 schreef MAX_crazy het volgende:
Damn wat reed Lance weer goed in de tijdrit. Ulrich kunnen we nu wel alvast afschrijven
Ja, tuurlijk, Henk neemt altijd weer het andere extreme punt in, dat is Henk. Maar ik heb nog wel van die herinneringen dat we dan zo bij Joram zitten te lamballen, beetje niets te doen, en dat het dan zo 5 uur is, daar had ik geen zin in want ik wilde vandaag ook nog het een en ander doenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het was verre van geweldig, tuurlijk, maar Henk was weer eens zwaar aan het overdrijven.
Het zag er inderdaad wel chic uit, dus wat dat betreft was er niets mis mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hou je ff in wil je.Van iedereen kreeg ik te horen dat het een fantastisch mooi pakje was.
![]()
Er zijn inderdaad ontzettend veel tutorials te vinden, maar mooi dat het gelukt is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:28 schreef DearPrudence het volgende:
Nevermind the border, is me al gelukt met het eerste gedeelte van deze url:
http://www.digitalscrapbo(...)photoborers_as.shtml
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ontzettend veel tutorials te vinden, maar mooi dat het gelukt is.
Precies, snap ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, Henk neemt altijd weer het andere extreme punt in, dat is Henk. Maar ik heb nog wel van die herinneringen dat we dan zo bij Joram zitten te lamballen, beetje niets te doen, en dat het dan zo 5 uur is, daar had ik geen zin in want ik wilde vandaag ook nog het een en ander doen.
Jahwel, er is een heleboel mis mee, veeels te warm.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het zag er inderdaad wel chic uit, dus wat dat betreft was er niets mis mee.
Kijk, eindelijk snapt ie het.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef errrrr het volgende:
Leuk gewerkt vandaag, van half negen vanochtend tot kwart over zeven vanavondTenminste 's echt werken, wat anders dan bij de HEMA. Niels, als het vaker kan, graag
Kwam Ruud nog in Oudeschild tegen, stond 400 flessen champagne in de glasbak te gooien. Ik had wel even willen helpen, maar thuis dacht ik dat het eten klaarstond. We hadden half acht afgesproken, en dat was het. Thuis nog een half uur gewacht, met honger...
quote:Nu even nagels knippen, richting Cel4, niet uit, morgen hard leren
(and Niels, you've got mail)
Doe dat gerust, al zal ik vanavond vroeg slapen (zie ooik lul verhaal wat nog komt)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Als ik weer eens wakker ben rond die tijd kom ik het checken.![]()
Sorry hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:36 schreef MrAli het volgende:
NIELS! Een mobiel is er om bij je te hebben en op te nemen als iemand je belt.
Dat is wel geinig, ik kan alleen niet meer. Moest deze donderdag werken en volgende week sta ik waarschijnlijk al wel op de markt (Cocksdorp)...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zometeen even kickboksen met Thomas, keertje proberen of dat wat is,.
Heel beste oefeningen zijn het altijd. Was weer met Rob zeker?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo man, dat was best beuken, was helemaal doorweekt van het zweet.
Beste oefeningen ook.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat ze hem zo hadden gemaakt dat ze hem gewoon even op maat zouden snijden @texel en @denHelder ofzo. Lijkt me sterk dat ze geen goede bouwtekeningen ofzo hebben....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef MrAli het volgende:
Terug van de TESO, van buiten geen mooie boot, van binnen wel.
En het zijn ook wel prutsers hoor, moet er aan beide kanten stukken van de railing afgezaagd worden omdat anders de brug niet naar beneden kan.
Goed om te horen dat je liever zou werkenquote:Maarja, morgen 10 uur weer @ de TESO. (Klote dat die diplomauitreiking dan 's avonds is, zou liever daar blijven.)
Dat banaanvaren had ik echt wel willen doen... Trouwens, ben vrijdag dus niet ziek gemeld, maarja kwam Ben Bakkie ook tegen en de dag erna stond ie af te wassen in de keukenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:51 schreef DearPrudence het volgende:
(..)
Straks om 11uur Banaanvaren.. iiieh.
En daarna om 14.00 Capoeira.
En om 15.00 werken bij de boot. Pffft.
Ohja, iedereen die zijn diploma vanavond gaat halen: Succes, have fun enzo!![]()
Helemaal mee eens, al vind ik hem niet heel lelijk van buitenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net overigens voor de tweede keer de nieuwe boot bewonderd. Van buiten is het even wennen, maar van binnen is het echt heel mooi geworden. Toppie.
Dude, die apenpakjes zijn way to cowl. Wil er eigenlijk 1tje maken met een "love boat" logo eropquote:Verder Niels B., Niels W., Hans en Alwin nog gespot. Hard aan het werk in een of ander apenpakje.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He! Dat apenpakje was anders best leuk hoor.![]()
Of 2?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga er een keer 's nachts heen met een spuitbus
Prima, M'n vader was trouwens met name trots op Ali, hij vond je wel wat stil maar je bleef doorgaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef errrrr het volgende:
Leuk gewerkt vandaag, van half negen vanochtend tot kwart over zeven vanavondTenminste 's echt werken, wat anders dan bij de HEMA. Niels, als het vaker kan, graag
Klopt jaquote:Kwam Ruud nog in Oudeschild tegen, stond 400 flessen champagne in de glasbak te gooien. Ik had wel even willen helpen, maar thuis dacht ik dat het eten klaarstond. We hadden half acht afgesproken, en dat was het. Thuis nog een half uur gewacht, met honger...
Me kijkt latorquote:(and Niels, you got mail)
Zeer onlogisch.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
[..]
Persoonlijk denk ik nog steeds dat ze hem zo hadden gemaakt dat ze hem gewoon even op maat zouden snijden @texel en @denHelder ofzo. Lijkt me sterk dat ze geen goede bouwtekeningen ofzo hebben....
Veel uren = veel geld.quote:[..]
Goed om te horen dat je liever zou werken
Werken is cowl
Ja, kom je (voor de zoveelste keer) de keuken binnen rennen met stapels borden en kopjes, zie je Ben Bakker in z'n korte broek en t-shirt daar achter de afwasmachine staan.quote:[..]
Dat banaanvaren had ik echt wel willen doen... Trouwens, ben vrijdag dus niet ziek gemeld, maarja kwam Ben Bakkie ook tegen en de dag erna stond ie af te wassen in de keuken(van de TESO boot)
Stil in wat voor opzicht? Dat ik de afgelopen dagen dagen niet veel zei of dat ik niet aan het klagen was dat alles zo zwaar was en dat het nog zo lang duurde (vanmiddag / zaterdagmiddag)?quote:-knip-
[..]
Prima, M'n vader was trouwens met name trots op Ali, hij vond je wel wat stil maar je bleef doorgaan![]()
quote:-knip-
Van kapoera (hoe je dat ook schrijft?) ofzo, of van het werken?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:08 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, wat een doorzetters zijn jullie.
Enniwias, ik heb dus nog steeds overal echt vreselijk spierpijn.
En nu aan mijn wiskunde. Hoera.
door de combi banaanvaren/capoeira/werken denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:30 schreef errrrr het volgende:
[..]
Van kapoera (hoe je dat ook schrijft?) ofzo, of van het werken?
Nu nergens last van, alleen geen zin in scheikunde en wiskunde... moet nog een berg doen voor morgen
De trap is altijd het ergst ja, gebruik je op de een of andere manier veel spierenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
door de combi banaanvaren/capoeira/werken denk ik.![]()
De trap af lopen is een hel.
Ik voel m'n voeten nog steeds, maar is zeker beter dan gisteren rond 6 uur 's avondsquote:Op zondag 3 juli 2005 14:19 schreef errrrr het volgende:
[..]
De trap is altijd het ergst ja, gebruik je op de een of andere manier veel spieren
Maar ik heb nergens last van, gelukkig
Forbidden?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Een border plaatsen lukt al aardig.Het blauwe lijkt links en boven alleen wat dunner te zijn dan rechts en onder.
Hier ziet ie er wat beter uit:
http://ic1.deviantart.com/fs7/f/2005/183/1/5/foto__s_378_ook.jpg
You likey?
De foto is erg mooi, hoe heb je die gemaakt? Voor de border zou ik een wat frissere kleur blauw gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Een border plaatsen lukt al aardig.Het blauwe lijkt links en boven alleen wat dunner te zijn dan rechts en onder.
Hier ziet ie er wat beter uit:
http://ic1.deviantart.com/fs7/f/2005/183/1/5/foto__s_378_ook.jpg
You likey?
Ja, direct link werkt niet, kwestie van de link even opnieuw enteren in je adres balk. Foto is wel erg groot, dus beetje moeilijk om overzicht te houdenquote:
Ah, ik zie het. Abstract geheel.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, direct link werkt niet, kwestie van de link even opnieuw enteren in je adres balk. Foto is wel erg groot, dus beetje moeilijk om overzicht te houden.
Ik heb een erg lange arm.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De foto is erg mooi, hoe heb je die gemaakt? Voor de border zou ik een wat frissere kleur blauw gebruiken.
?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, direct link werkt niet, kwestie van de link even opnieuw enteren in je adres balk. Foto is wel erg groot, dus beetje moeilijk om overzicht te houden.
De meeste browsers verkleinen hem automatisch tot hij mooi past... en dan moet je erop klikken om hem groot te maken...quote:Op zondag 3 juli 2005 15:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
?
Bij mij doet alles het normaal, en is ie niet zo asociaal groot.
goh echt? Ja, duh, dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:19 schreef errrrr het volgende:
[..]
De meeste browsers verkleinen hem automatisch tot hij mooi past... en dan moet je erop klikken om hem groot te maken...
Valt wel mee hoor, en vind het leuk om te doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:08 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, wat een doorzetters zijn jullie.
Enniwias, ik heb dus nog steeds overal echt vreselijk spierpijn.
En nu aan mijn wiskunde. Hoera.
Voornamelijk capoeira lijkt mij.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
door de combi banaanvaren/capoeira/werken denk ik.![]()
De trap af lopen is een hel.
Ik sta ingeschreven bij het team van Fok! En dat is gewoon (nog) een onderdeel van DPC.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:24 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali, zit jij bij de DPC of bij Fok! met FaD?
Zelf: DPC onder [DPC][IT]Niels_B
e-mail: nerdonielso@texelcatering.nl
In Touch team(heb nog maar 1 member
)
Hier wel ja...quote:Op zondag 3 juli 2005 17:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
goh echt? Ja, duh, dat snap ik ook wel.Maar gebeurt dat dan ook bij die link?
Hier dus ook ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
goh echt? Ja, duh, dat snap ik ook wel.Maar gebeurt dat dan ook bij die link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |