Ga je dus toch overstappen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef MAX_crazy het volgende:
whahhaha... ben ik ff blij dat ik binnenkort xs4all heb
ADSL basic 3200 kbps down 768 kbps up. We gaan ook alles draadloos doen omdat men ma nu een laptop heeft (best netjes ding amd 64 turion onderandere) en daarmee wilt ze overal mee kunnen internetten (laptop is eigenlijk meer van de zaak, Het Jackhuis (hotel))quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ga je dus toch overstappen?
Naar welk abbo precies? Wat krijg je dan voor hoeveel?
(Btw, laatst las ik ergens in een blaadje, dacht de consumentenbonddinges ofzo dat van de landelijke internetproviders Wanadoo het betrouwbaarst was.)
Verstandig.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:53 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ADSL basic 3200 kbps down 768 kbps up. We gaan ook alles draadloos doen omdat men ma nu een laptop heeft (best netjes ding amd 64 turion onderandere) en daarmee wilt ze overal mee kunnen internetten (laptop is eigenlijk meer van de zaak, Het Jackhuis (hotel))
Nee maar het gaat ook meer om mijn moerders laptop. Is toch vet onhandig als je geen draadloos netwerk heb en je wilt buiten kunnen zitten, beneden aan tafel enz enz Maar ik ga liever zelf altijd voor UTPquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Verstandig.
Maarja, draadloos vind ik voor thuis overdreven, je hoeft namelijk helemaal niet op de wc te internetten etc. Je kan best op dezelfde plek zitten en daar een UTP-kabeltje heen gooien.
Leuke ma heb jij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Nee maar het gaat ook meer om mijn moerder zijn laptop. Is toch vet onhandig als je geen draadloos netwerk heb en je wilt buiten kunnen zitten, beneden aan tafel enz enz Maar ik ga liever zelf altijd voor UTP
Ja, om 6 uur eten met de examenfeest commisie in de ploff in.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah vandaar dat OPT, heb je iets anders ervoor?
Die bestaat toch allang niet meer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, om 6 uur eten met de examenfeest commisie in de ploff in.
Maar moet ik dan gelijk fietsen naar de boot?
Ze zeiden Ploff in. Volgens mij is het tegenover de bank.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die bestaat toch allang niet meer?
Of heet er nog iets de Ploff In?
Vroeger zat die in de Kantoorstraat, daarna kwam er de Vliegende Koe en nu zit er Eurocafé het Kantoor.
De ABN? Hmm, iig nog nooit vandat ding gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ze zeiden Ploff in. Volgens mij is het tegenover de bank.
Bij mijn weten bestaat dat allang niet meer, maar het is idd wel vlakbij de ABN-AMRO bank.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ze zeiden Ploff in. Volgens mij is het tegenover de bank.
De ABN-AMRO ken je wel, hoofdsponsor van Ajax.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
De ABN? Hmm, iig nog nooit vandat ding gehoord
En dat wordt hard fietsen
Op naar de bios maar, wie verzint het om om half zeven te verzamelen
Gezelligquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, om 6 uur eten met de examenfeest commisie in de ploff in.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die bestaat toch allang niet meer?
Of heet er nog iets de Ploff In?
Vroeger zat die in de Kantoorstraat, daarna kwam er de Vliegende Koe en nu zit er Eurocafé het Kantoor.
Simpel, de plof in werd de vliegende koe en dat werd eurocafe het Kantoortjequote:Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
De ABN? Hmm, iig nog nooit vandat ding gehoord
En dat wordt hard fietsen
Heb ik een keus?quote:
quote:(en bij de boot zijn dan?)
Fietsen en bij dat grote witte gevaarte, eventueel mij eventjes bellen (als ik bereik heb, anders ff iemand vragen waar Ruud Boom is of zoeken naar de cateringquote:Maar moet ik dan gelijk fietsen naar de boot?
Niels, hoe bevalt het werk je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef il_mostro het volgende:
zo
ik heb nu lekker 1 GB Corsair ramgeheugen (2*512)
een mooi 17" TFT schermpje van BenQ (8ms), Logitech Ultra Flat toetsenbord en een MX518
moet zeggen ziet er allemaal gelikt uit, en werkt goed
goed hoorquote:
die monitor mag je inleveren bij mij dan kan ik mijn 15" crt monitor verwangen door een TFT (is mijn 2e monitor btw) en muis kan ik ook wel gebruiken nu een balletjes muisquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef il_mostro het volgende:
zo
een mooi 17" TFT schermpje van BenQ (8ms), Logitech Ultra Flat toetsenbord en een MX518
*forum back up*quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef il_mostro het volgende:
zo
Werken hoort vermoeiend te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:15 schreef il_mostro het volgende:
[..]
goed hoorwas vandaag best vermoeiend
maar verder niet te klagen
![]()
Bij de boot heb je toch wel gewoon bereik?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
[..]
Fietsen en bij dat grote witte gevaarte, eventueel mij eventjes bellen (als ik bereik heb, anders ff iemand vragen waar Ruud Boom is of zoeken naar de catering)
Uiterst matige film.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:41 schreef MAX_crazy het volgende:
have fun with your movie ali.. ik ga nog ff rond zwerven in vuurvosje
ja deel ervan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
*forum back up*
Klinkt niet slecht, voor je examen o.i.d.?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Werken hoort vermoeiend te zijn.
Maarja, je verdient volgens mij wel goed.
Haha.quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:32 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja deel ervan.
[..]
moet maar eens na vragen wat ik verdien.
Mijn boeken dus ook weg, maar zo'n briefje, moet je dat nog aanvragen? En dat hoeft toch niet per se vandaag?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:00 schreef il_mostro het volgende:
Zo, net alle boeken maar eens ingeleverd... ben ik daar ook vanaf. Moet alleen nog een keer, want ik was briefje vergeten in te leveren om me in te schrijven voor volgend jaar.
Overgemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef errrrr het volgende:
Goed, DVD's zijn besteld.
mezelf: nncdmp512 + nncdmap48 + mmocdr52xc25 + 4*platpr8c25 + cdrpen4kl -> 12,50 + 2,25 + 3,95 + 36 + 1,99 = 56,69
Marcus: 2*platpr8c50 + nncdmp256 + platcd5280c25 + cdrpen4kl -> 36 + 7,95 + 5,95 + 1,99 = 51,89
Ali: platcd5280c100 + 2*platpr8c50 -> 19 + 36 = 55
Niels W: platpr8c50 = 18
Graag overmaken naar msn even
Tsja, sportkleding was toch wel fijn geweestquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:03 schreef MrAli het volgende:
Nog met Hans getennist, gigantisch gezweten.
Maar de eerste set ging lekker, 6-0 voor mij.
Tweede set stond ik 3-0 voor, vervolgens begon mijn slechtere periode en kwam Hans op voorsprong, 3-5, toen won ik 3 games en stond het 6-5, Hans maakte er 6-6 van en een tie-break volgde. Die ik dus uiteindelijk won.
Beter opletten de volgende keer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:21 schreef DearPrudence het volgende:
Vanochtend, 2e uur, fiets ik naar school, klaar om mijn Frans te maken, zie ik Romke mij tegemoet komen fietsen, die was dus alweer op weg naar huis.Bleek dat we het al het eerste uur hadden. Maargoed, ik was dus ook binnen een kwartiertje klaar.
Geschiedenis ging nog slechter dan vorige keer. Ik snap alles hoe het in het boek staat, maar die vragen...![]()
Hehe, vraag ik het aan m'n moeder kijkt ze me heel droog aan: "issie geen vrijwilliger dan"quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:32 schreef il_mostro het volgende:
moet maar eens na vragen wat ik verdien.
Hehe, bel eerst maar even, want die jasjes zijn nog niet aangekomenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef DearPrudence het volgende:
Ik kom dus toch niet helpen vanavond, behalve als je al op me gerekend hebt Niels.
Ik moet straks langs de stoompoort dacht ik, een soort van jasje passen die ik morgen aanmoet.
Ik heb die nog niet eens gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef MrAli het volgende:
Lees net de programmering door, maar ik heb geen zwart schoenen, maar das geen ramp neem ik aan.
Ik stond niet bij bediening geloof ik, maar is vrij simpel: Ik heb geen zwarte schoenen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb die nog niet eens gelezen
Maar als je in de bediening gaat eigenlijk wel.. maar weet dus niet waar je voor bent ingedeeld. iig vanavond is het niet nodig![]()
beetje laat eh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, bel eerst maar even, want die jasjes zijn nog niet aangekomen![]()
En ik had niet echt op je gerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |