Ga je dus toch overstappen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef MAX_crazy het volgende:
whahhaha... ben ik ff blij dat ik binnenkort xs4all heb
ADSL basic 3200 kbps down 768 kbps up. We gaan ook alles draadloos doen omdat men ma nu een laptop heeft (best netjes ding amd 64 turion onderandere) en daarmee wilt ze overal mee kunnen internetten (laptop is eigenlijk meer van de zaak, Het Jackhuis (hotel))quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ga je dus toch overstappen?
Naar welk abbo precies? Wat krijg je dan voor hoeveel?
(Btw, laatst las ik ergens in een blaadje, dacht de consumentenbonddinges ofzo dat van de landelijke internetproviders Wanadoo het betrouwbaarst was.)
Verstandig.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:53 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
ADSL basic 3200 kbps down 768 kbps up. We gaan ook alles draadloos doen omdat men ma nu een laptop heeft (best netjes ding amd 64 turion onderandere) en daarmee wilt ze overal mee kunnen internetten (laptop is eigenlijk meer van de zaak, Het Jackhuis (hotel))
Nee maar het gaat ook meer om mijn moerders laptop. Is toch vet onhandig als je geen draadloos netwerk heb en je wilt buiten kunnen zitten, beneden aan tafel enz enz Maar ik ga liever zelf altijd voor UTPquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Verstandig.
Maarja, draadloos vind ik voor thuis overdreven, je hoeft namelijk helemaal niet op de wc te internetten etc. Je kan best op dezelfde plek zitten en daar een UTP-kabeltje heen gooien.
Leuke ma heb jij.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:10 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Nee maar het gaat ook meer om mijn moerder zijn laptop. Is toch vet onhandig als je geen draadloos netwerk heb en je wilt buiten kunnen zitten, beneden aan tafel enz enz Maar ik ga liever zelf altijd voor UTP
Ja, om 6 uur eten met de examenfeest commisie in de ploff in.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah vandaar dat OPT, heb je iets anders ervoor?
Die bestaat toch allang niet meer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, om 6 uur eten met de examenfeest commisie in de ploff in.
Maar moet ik dan gelijk fietsen naar de boot?
Ze zeiden Ploff in. Volgens mij is het tegenover de bank.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die bestaat toch allang niet meer?
Of heet er nog iets de Ploff In?
Vroeger zat die in de Kantoorstraat, daarna kwam er de Vliegende Koe en nu zit er Eurocafé het Kantoor.
De ABN? Hmm, iig nog nooit vandat ding gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ze zeiden Ploff in. Volgens mij is het tegenover de bank.
Bij mijn weten bestaat dat allang niet meer, maar het is idd wel vlakbij de ABN-AMRO bank.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ze zeiden Ploff in. Volgens mij is het tegenover de bank.
De ABN-AMRO ken je wel, hoofdsponsor van Ajax.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
De ABN? Hmm, iig nog nooit vandat ding gehoord
En dat wordt hard fietsen
Op naar de bios maar, wie verzint het om om half zeven te verzamelen
Gezelligquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, om 6 uur eten met de examenfeest commisie in de ploff in.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:56 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die bestaat toch allang niet meer?
Of heet er nog iets de Ploff In?
Vroeger zat die in de Kantoorstraat, daarna kwam er de Vliegende Koe en nu zit er Eurocafé het Kantoor.
Simpel, de plof in werd de vliegende koe en dat werd eurocafe het Kantoortjequote:Op woensdag 29 juni 2005 18:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
De ABN? Hmm, iig nog nooit vandat ding gehoord
En dat wordt hard fietsen
Heb ik een keus?quote:
quote:(en bij de boot zijn dan?)
Fietsen en bij dat grote witte gevaarte, eventueel mij eventjes bellen (als ik bereik heb, anders ff iemand vragen waar Ruud Boom is of zoeken naar de cateringquote:Maar moet ik dan gelijk fietsen naar de boot?
Niels, hoe bevalt het werk je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef il_mostro het volgende:
zo
ik heb nu lekker 1 GB Corsair ramgeheugen (2*512)
een mooi 17" TFT schermpje van BenQ (8ms), Logitech Ultra Flat toetsenbord en een MX518
moet zeggen ziet er allemaal gelikt uit, en werkt goed
goed hoorquote:
die monitor mag je inleveren bij mij dan kan ik mijn 15" crt monitor verwangen door een TFT (is mijn 2e monitor btw) en muis kan ik ook wel gebruiken nu een balletjes muisquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef il_mostro het volgende:
zo
een mooi 17" TFT schermpje van BenQ (8ms), Logitech Ultra Flat toetsenbord en een MX518
*forum back up*quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:57 schreef il_mostro het volgende:
zo
Werken hoort vermoeiend te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:15 schreef il_mostro het volgende:
[..]
goed hoorwas vandaag best vermoeiend
maar verder niet te klagen
![]()
Bij de boot heb je toch wel gewoon bereik?quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:04 schreef NerdoNielso het volgende:
-knip-
[..]
Fietsen en bij dat grote witte gevaarte, eventueel mij eventjes bellen (als ik bereik heb, anders ff iemand vragen waar Ruud Boom is of zoeken naar de catering)
Uiterst matige film.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:41 schreef MAX_crazy het volgende:
have fun with your movie ali.. ik ga nog ff rond zwerven in vuurvosje
ja deel ervan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
*forum back up*
Klinkt niet slecht, voor je examen o.i.d.?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Werken hoort vermoeiend te zijn.
Maarja, je verdient volgens mij wel goed.
Haha.quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:32 schreef il_mostro het volgende:
[..]
ja deel ervan.
[..]
moet maar eens na vragen wat ik verdien.
Mijn boeken dus ook weg, maar zo'n briefje, moet je dat nog aanvragen? En dat hoeft toch niet per se vandaag?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:00 schreef il_mostro het volgende:
Zo, net alle boeken maar eens ingeleverd... ben ik daar ook vanaf. Moet alleen nog een keer, want ik was briefje vergeten in te leveren om me in te schrijven voor volgend jaar.
Overgemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:41 schreef errrrr het volgende:
Goed, DVD's zijn besteld.
mezelf: nncdmp512 + nncdmap48 + mmocdr52xc25 + 4*platpr8c25 + cdrpen4kl -> 12,50 + 2,25 + 3,95 + 36 + 1,99 = 56,69
Marcus: 2*platpr8c50 + nncdmp256 + platcd5280c25 + cdrpen4kl -> 36 + 7,95 + 5,95 + 1,99 = 51,89
Ali: platcd5280c100 + 2*platpr8c50 -> 19 + 36 = 55
Niels W: platpr8c50 = 18
Graag overmaken naar msn even
Tsja, sportkleding was toch wel fijn geweestquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:03 schreef MrAli het volgende:
Nog met Hans getennist, gigantisch gezweten.
Maar de eerste set ging lekker, 6-0 voor mij.
Tweede set stond ik 3-0 voor, vervolgens begon mijn slechtere periode en kwam Hans op voorsprong, 3-5, toen won ik 3 games en stond het 6-5, Hans maakte er 6-6 van en een tie-break volgde. Die ik dus uiteindelijk won.
Beter opletten de volgende keer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:21 schreef DearPrudence het volgende:
Vanochtend, 2e uur, fiets ik naar school, klaar om mijn Frans te maken, zie ik Romke mij tegemoet komen fietsen, die was dus alweer op weg naar huis.Bleek dat we het al het eerste uur hadden. Maargoed, ik was dus ook binnen een kwartiertje klaar.
Geschiedenis ging nog slechter dan vorige keer. Ik snap alles hoe het in het boek staat, maar die vragen...![]()
Hehe, vraag ik het aan m'n moeder kijkt ze me heel droog aan: "issie geen vrijwilliger dan"quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:32 schreef il_mostro het volgende:
moet maar eens na vragen wat ik verdien.
Hehe, bel eerst maar even, want die jasjes zijn nog niet aangekomenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef DearPrudence het volgende:
Ik kom dus toch niet helpen vanavond, behalve als je al op me gerekend hebt Niels.
Ik moet straks langs de stoompoort dacht ik, een soort van jasje passen die ik morgen aanmoet.
Ik heb die nog niet eens gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef MrAli het volgende:
Lees net de programmering door, maar ik heb geen zwart schoenen, maar das geen ramp neem ik aan.
Ik stond niet bij bediening geloof ik, maar is vrij simpel: Ik heb geen zwarte schoenen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb die nog niet eens gelezen
Maar als je in de bediening gaat eigenlijk wel.. maar weet dus niet waar je voor bent ingedeeld. iig vanavond is het niet nodig![]()
beetje laat eh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hehe, bel eerst maar even, want die jasjes zijn nog niet aangekomen![]()
En ik had niet echt op je gerekend
Hij smste mij ook, maarja, geld verdienen krijgt voorrang.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zometeen even kickboksen met Thomas, keertje proberen of dat wat is,.
Die is goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:51 schreef MAX_crazy het volgende:
ik ben movie kijken... vers vandaag binnengehaaldFight Club
Zou ik ook wel willen, maar ben ook best wel moe, nu pitten dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:35 schreef MAX_crazy het volgende:
zo movie is af.... damn op een gegeven moment neemt de film echt een hele grote omkeer van het verhaal. Geniaal verzonnen gewoon het hele verhaal ... en zo laat is het nog niet dus kan nog wel een movie gaan kijken
die zin lijkt erg op het stukje uit Groundhog Day dat hij wakker word...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:51 schreef DearPrudence het volgende:
Rise and shine, campers, and don't forget your booties 'cause it's cooooold out there today.
Kwam erachter dat ik wel m'n voet heb opengehaald op die steentjes, maar het is alweer dicht, klein sneetje... kutstenen bij skil voorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Halve eiland overgefietst, maar ik leef nog.
Staat daar nou 11 uren zon (per dag?) Pittigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Weer op Zakynthos
[afbeelding]
In augustus is de temperatuur van het water dus 25°!
Hier is het om 2 uur 's nachts tenminste nog gezelligquote:
Dank voor de tip. Als ik weer eens wakker ben rond die tijd kom ik het checken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier is het om 2 uur 's nachts tenminste nog gezellig
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:47 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
die zin lijkt erg op het stukje uit Groundhog Day dat hij wakker word...
Moi aussi en Hanneke ook al.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kwam erachter dat ik wel m'n voet heb opengehaald op die steentjes, maar het is alweer dicht, klein sneetje... kutstenen bij skil voor
Schade, wij gingen echt flink hard en zijn er dan ook echt afgekieperd.quote:Verder, omdat ik de zwaarste was (drie meiden, Eldin van 50 kg en ik) moest ik achterop van Marcel. Dat was niet zo heel boeiend ofzo, ach, je gaat redelijk hard, maar je kan gewoon rustig zitten... Had idd wel voorop gewild, leek me veel leuker
Ik had 'm wel mee, maar geeneen keer ingekeken.quote:En Niels, morgen moet ik dus ook werken, half negen al, maar wat hoor ik van Ali over die 'programmering'? Kan je mij dat ook even sturen of is het niet belangrijk? En moet ik nog wat speciaals aan ofzo?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Als ik weer eens wakker ben rond die tijd kom ik het checken.![]()
Ik heb me altijd afgevraagd wat die smiley nou betekent...quote:
Moi aussi, maar op de een of andere maner vond ik 'm nu wel gepast.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat die smiley nou betekent...
Dank u, is gelukt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:51 schreef DearPrudence het volgende:
Rise and shine, campers, and don't forget your booties 'cause it's cooooold out there today.
Straks om 11uur Banaanvaren.. iiieh.
En daarna om 14.00 Capoeira.
En om 15.00 werken bij de boot. Pffft.
Ohja, iedereen die zijn diploma vanavond gaat halen: Succes, have fun enzo!![]()
Voor de pauze was het was langdradig, maar verder wel leuk, met kleine optredens van de leraren en van Ariane en Maarten. De uitreiking zelf steld niets voor, dat zou ik zelf anders organiseren, iets persoonlijker. Nu werd je naam omgeroepen en moest je naar voren komen, het podium op, je shit ophalen, hand geven etc. en weer weg. En dat met iig twee tegelijk, zou leuker zijn als je in je eentje op het podium stond, en dan aan de kant je shit kon halen en dan in heb midden 10 sec. te tijd kreeg iets te zeggen ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Moi aussi, maar op de een of andere maner vond ik 'm nu wel gepast.![]()
Enniwais, morgen vroeg op, dus vanavond vroeg slapen.
Een goedenacht allemaal!
(Hoe was de diploma-uitreiking enzo? )
Als je zwaarder bent zou ik je voorop zetten, en die programmering is niet belangrijk, krijg je daar wel te horen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kwam erachter dat ik wel m'n voet heb opengehaald op die steentjes, maar het is alweer dicht, klein sneetje... kutstenen bij skil voor
Verder, omdat ik de zwaarste was (drie meiden, Eldin van 50 kg en ik) moest ik achterop van Marcel. Dat was niet zo heel boeiend ofzo, ach, je gaat redelijk hard, maar je kan gewoon rustig zitten... Had idd wel voorop gewild, leek me veel leuker
Raften zat ik met 5 brugklasmeiden en twee 2e klas jongens op een raft-ding... we kwamen geeneens door de minibranding heen. Iedere keer weken we weer af naar links, kon ik stoppen met peddelen dat ze bij konden sturen (ik zat dus rechts...). En die meiden staken alleen hun peddel in het water, kracht zat er niet achter, beetje jammer
Ook jammer van het weer, maar dit soort dingen zijn met goede groep + goed weer wel erg leuk lijkt me
En Niels, morgen moet ik dus ook werken, half negen al, maar wat hoor ik van Ali over die 'programmering'? Kan je mij dat ook even sturen of is het niet belangrijk? En moet ik nog wat speciaals aan ofzo?
Om kwart voor 5 ook nog.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier is het om 2 uur 's nachts tenminste nog gezellig
Je bent er alleen geweest toen alles al aan de gang was, donderdag was het wel behoorlijk meer stressen, en vrijdagochtend een en al stress.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:36 schreef DearPrudence het volgende:
-knip-
Niels, Ik vond het trouwens wel erg leuk werken daar. Scheelt wel dat je vader best relaxed is, en niet zo'n stress-kip zeg maar.![]()
Banaanvaren ->, Capoeira ->
, Werken op de TESO ->
, kortom erg leuke dag!
Ja, wat de fuck moet ik daar nou? Heel gezellig daar op die schijtcamping?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 04:50 schreef MrAli het volgende:
hoewel Henk, Thomas en Maas daar anders over dachten, die waren al snel weg (ik bleef dus achter met van Vliet en Marcus).
Maar wekker op 7 uur, dus nu snel te pitten.
Best mooi ja. (en ook bling bling)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ter ere van mijn aanstaande verjaardag van maandag alvast een cadeau gekocht, een Pulsar horloge. Hier te zien nummero 12. Beetje bling, maar wel mooi, vind ik.
Bij fifties bril zie ik dit voor me:quote:Verder ook nog een nieuwe bril gekocht, oude was al 4 jaar (!) oud, dus dat mocht wel weer een keer. Deze keer gegaan voor de fifties look. Was wel een beetje in dubio, kon kiezen tussen een normale normale bril, of een dus wat apartere, nouja, toch maar voor dat laatste gegaan, vind hem mooi. Krijg hem woensdag binnen ofzo.
Sehr schon, ben wel benieuwd of het wat is.quote:Trouwens ook nog even gevraagd naar contactlenzen. Ze hebben een stel voor me besteld, dan kan ik ze een keer een dag proberen, zachte, hoe dat zit. Nadeel van mijn astigmatisme is dat ik wel glazen hebt die x en y assen hebben die ook op de plaats moeten blijven, en dus niet mogen gaan draaien, anders krijg ik wat minder scherp beeld. Maarja, dat zullen we dus wel zien.
edit, ik kop hem maar alvast in: Of niet,.
Tja, niet dat het zo'n superdikke met briljanten ingelegde vergulde bak is, maar dat het bandje nogal blingtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Best mooi ja. (en ook bling bling)
quote:
Ziet er netjes uit en met de bling bling valt het ook nog wel mee hoor..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ter ere van mijn aanstaande verjaardag van maandag alvast een cadeau gekocht, een Pulsar horloge. Hier te zien nummero 12. Beetje bling, maar wel mooi, vind ik.
Met bling bedoelde ik dus dat hij nogal mooi opgepoetst is, maar dat kun je maandag dus wel aanschouwen. Ik realiseerde me net btw dat hij nog net iets anders is, (mooier), de rand waar dat 60, 30 enzo in staat is namelijk zwartquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit en met de bling bling valt het ook nog wel mee hoor..
Ah, op die manier bling bling, maar dat zie ik maandag inderdaad wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Met bling bedoelde ik dus dat hij nogal mooi opgepoetst is, maar dat kun je maandag dus wel aanschouwen. Ik realiseerde me net btw dat hij nog net iets anders is, (mooier), de rand waar dat 60, 30 enzo in staat is namelijk zwart.
Damn, nouja, better luck next time.quote:
He! Dat apenpakje was anders best leuk hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net overigens voor de tweede keer de nieuwe boot bewonderd. Van buiten is het even wennen, maar van binnen is het echt heel mooi geworden. Toppie.
Verder Niels B., Niels W., Hans en Alwin nog gespot. Hard aan het werk in een of ander apenpakje.
Damn!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 05:14 schreef MAX_crazy het volgende:
-inbreekverhaal-
LiveAid.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, die enorme shit die nu aan de gang is in Londen, Parijs, Berlijn, Tokyo, Philidelphia en Toronto ofzo. Super georganiseerd en shit, best indrukwekkend, maar bij notabene Berlijn, wat staat er enorm op het podium? 88.
abcdefgH. Er staat dus HH, oftewel Heil Hitler. Dit lijkt misschien wat vergezocht maar 88 wordt heel erg vaak gebruikt als verwijzing naar hitler. Dus ik vind dit wel een beetje macaber, lijkt me sterk dat ze daar niet over na hebben gedacht bij het ontwerpen van podiumdesign.
Klopt, NRC, economie katern,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:33 schreef JDude het volgende:
Ik zag jullie nieuwe boot vandaag in de krant
Ga er een keer 's nachts heen met een spuitbusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Ons trots. Hij is alleen wel lelijk geverfd, helaas.
Eh, pssst. Je vergeet iemand.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, NRC, economie katern,.
Leuk detail is dat 4 van de reguliere bemanning van het OSG SC geholpen hebben bij het openingsfeest, of hoe je het wilt noemen. Dat zijn:
NerdoNielso, Errrr, MrAli en DearPrudence..
Wel vermakelijk inderdaad, maar moest jij niet helpen vandaag?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
He! Dat apenpakje was anders best leuk hoor.![]()
Deed jij ook mee dan? Ik dacht dat jij met je broertje gewoon ging kijken?quote:
Nou, vandaag niet, maar donderdag heb ik wel de hele avond alle spullen klaargezet voor dat feest.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Deed jij ook mee dan? Ik dacht dat jij met je broertje gewoon ging kijken?
Die was vandaag inderdaad ook aan het helpen.quote:Edit, Niels W bedoel je dus, nou, ik weet niet of je die tot de vaste OSG Crew kan rekenen. Hij komt er sporadisch, net als Marc, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |