Neen die was voor offtopic gedoe in normale lopende topicsquote:
quote:
Viel mij ook al op dat KJ een complete metamorfose heeft ondergaan sinds hij een kleurtje heeft .quote:Wat ben je fanatiek bezig KJ. Bevalt wel goed zeker.
Je legt me woorden in de mond.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:49 schreef Loedertje het volgende:
Viel mij ook al op dat KJ een complete metamorfose heeft ondergaan sinds hij een kleurtje heeft .
Het geeft me eindelijk een doel in het leven.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef NorthernStar het volgende:
Ik gok de H ?
Wat ben je fanatiek bezig KJ. Bevalt wel goed zeker.
Nog steeds op elkaar ingespeeld.quote:
Ik heb op het moment lekker de tijd, en wil voor ik druk de mod uit ga hangen, eerst het forum wat beter leren kennen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef NorthernStar het volgende:
Ik bedoelde dat hij vrij actief bezig is gelijk. Thats all.
Ik was altijd al verliefd op jequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:49 schreef Loedertje het volgende:
Viel mij ook al op dat KJ een complete metamorfose heeft ondergaan sinds hij een kleurtje heeft .
Imo zit er nu wel een leuk team. Ben zelfs wel benieuwd hoe Sp3c het zal doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb op het moment lekker de tijd, en wil voor ik druk de mod uit ga hangen, eerst het forum wat beter leren kennen.
Je kunt dan beter wat aandacht besteden aan al die leuke creatieve users hier (waarvan er een paar zijn die keer op keer een topic verzieken door het op de persoon te spelen) Maandbannetjes zijn soms best okéquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb op het moment lekker de tijd, en wil voor ik druk de mod uit ga hangen, eerst het forum wat beter leren kennen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kunt dan beter wat aandacht besteden aan al die leuke creatieve users hier (waarvan er een paar zijn die keer op keer een topic verzieken door het op de persoon te spelen) Maandbannetjes zijn soms best oké
Helemaal mee eens, alhoewel ik een demagoog van jewelste ben kan ik niet blij zijn met (maand)bans, in een open samenleving moet alles gezegd kunnen worden, hoe ridicuul Akkersloot en Kaalhei soms ook kunnen zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kunt dan beter wat aandacht besteden aan al die leuke creatieve users hier (waarvan er een paar zijn die keer op keer een topic verzieken door het op de persoon te spelen) Maandbannetjes zijn soms best oké
Openen van topics ging langzaam, uit de topiclist als eerste het oudste topic geopend, die gesloten, de nieuwe geopend, OP gezien, andere OP gepaste.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waarom laat je Londen deel 4 open met als OP: 'Hier verder' en gooi je degene met een lange OP met groot overzicht van wat er aan de hand is dicht
En ja, ik weet dat het andere deel meer reacties had
kan je het niet meer veranderen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Openen van topics ging langzaam, uit de topiclist als eerste het oudste topic geopend, die gesloten, de nieuwe geopend, OP gezien, andere OP gepaste.
Daarom dus.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je het niet meer veranderen dan?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:41 schreef Harry_Sack het volgende:
een vriendelijk verzoek aan de mods om Zomer2005® Komkommer topic even aan te harken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |