quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De aanzet hoeft natuurlijk niet de discussie als geheel te bepalen. Het is slechts een voorbeeld. Wat de TT betreft heb je wel gelijk vind ik. De TT dekt de lading niet. Ik ga even kijken wat ik ervan maak.
Het kan gewoon een gevoel zijn wat iemand krijgt zodra hij boomneukende hippies ziet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:28 schreef kLowJow het volgende:
Zeg het in smiley-posts waarmee je uitlegt dat je kotst op boomneukende hippies zie ik als onzin.
Dat kan, zoals je dit vast ook op dezelfde wijze zou kunnen laten zien m.b.t. allochtonen, autochtonen, rechtsdenkenden, woonwagenbewoners, Amerikanen en noem maar op, waarbij ik het op eenzelfde wijze zal editten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het kan gewoon een gevoel zijn wat iemand krijgt zodra hij boomneukende hippies ziet.
De term boomneukende hippies mag dus wel ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:16 schreef kLowJow het volgende:
Onbeargumenteerd je gevoelens van afkeer uiten over een bepaalde groep mensen draagt sowieso al niet bij aan een discussie. Wanneer dit ook nog eens in smileys gebeurt, vind ik het gewoon een onzinreactie.
Ik gebruikte de term om de gebruikte smiley te omschrijven. Namelijk een hippie die een boom aan het neuken was.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De term boomneukende hippies mag dus wel ?
Daarmee uit jij nu toch ook je gedachtegang over een bepaalde groep mensen die wanhopig een poging doen te functioneren in de maatschappij?
Nee, mijn aandelen staan laag... is wel een afknapper vandaagquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef Loedertje het volgende:
Verder gaat het wel goed met je bluesdude?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:55 schreef Sidekick het volgende:
Sinds Loedertje wegging als NWS-mod is NWS nooit meer zo links geweest..
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee, mijn aandelen staan laag... is wel een afknapper vandaag
Niet dat ik weet (zou je dat willen/aandurven dan?)quote:Verrek... wij hadden nooit een duel ofzo, hè ?
Durven wel.... maar ik heb allang geen zin meer in Fokwars.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:01 schreef Loedertje het volgende:
Niet dat ik weet (zou je dat willen/aandurven dan?)
Is ook een tikkie onzinnig als je vrijwel altijd de winnende partij bentquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:07 schreef Bluesdude het volgende:
...maar ik heb allang geen zin meer in Fokwars.
Je kan ook passief op de bank gaan kijken naar voorgekauwde tot snot gekookte andijvie programma's . Wil je niet helemaal hersenloos bezig zijn dan surf je gewoon tot je je bed in gaat .quote:Tss.. wat doe ik hier eigenlijk nog...![]()
Vaste gewoonte ofzo..doelloos gedoe..??![]()
Vind je dat ik vaak "winnend" ben?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:12 schreef Loedertje het volgende:
Is ook een tikkie onzinnig als je vrijwel altijd de winnende partij bent
Geeft totaal geen bevrediging .
Humm keuzes kun je ook met een dobbelsteen maken.quote:[b]Op woensdag 6 juli 2005 20:12 schreef Loedertje het volgende:[/
Je kan ook passief op de bank gaan kijken naar voorgekauwde tot snot gekookte andijvie programma's . Wil je niet helemaal hersenloos bezig zijn dan surf je gewoon tot je je bed in gaat .
Keuzes, keuzes, keuzes .
Even voor de duidelijkehid , je had het over fokwars (een discussie kun je niét winnen, een fokwar altijdquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vind je dat ik vaak "winnend" ben?
Kun je wel een discussie winnen eigenlijk ?
Zodra ik passief op de bank ga hangen voor een film vallen mijn ogen dicht.quote:Humm keuzes kun je ook met een dobbelsteen maken.
Even getal= naar film kijken
Oneven= naar een andere film kijken![]()
Ahh.. zie je.. al zo moe dat ik die begrippen niet meer onderscheidquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkehid , je had het over fokwars (een discussie kun je niét winnen, een fokwar altijd)
Sorry, ik liet men hier ook altijd slowchatten, dit topic konden ze wel vinden en dan werd de feedback ook een stuk gemoedelijker.quote:
Dan kan die SC ook wel weg.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sorry, ik liet men hier ook altijd slowchatten, dit topic konden ze wel vinden en dan werd de feedback ook een stuk gemoedelijker.
Maar ik ben geen mod meer hier.
Ik doelde trouwens op deze SC, maar vertel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:41 schreef Dagonet het volgende:
Vergeet je niet een letter in die zin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |