Mag allebei. Je kansen groeien alleen wel met een goede motivatie en andere positieve factoren.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die sollicitatie... is dat met tekst en uitleg... of gewoon ik wil ?
Uche..... mijn motivatie is mijn complete euvre van mijn postgeschiedenis en een smetteloze [NWS] reputatie (= 0 bans in 15 mnd). Wat moet ik dan nog uitleggen / motiveren.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:21 schreef Sidekick het volgende:
Mag allebei. Je kansen groeien alleen wel met een goede motivatie en andere positieve factoren.
En enigzins anti-Amerikaans, we have a keeperquote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef Drugshond het volgende:
Uche..... mijn motivatie is mijn complete euvre van mijn postgeschiedenis en een smetteloze [NWS] reputatie (= 0 bans in 15 mnd). Wat moet ik dan nog uitleggen / motiveren.![]()
Correctie Anti-alles....... ik snap mensen niet die blind een boek of een leider achterna lopen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:29 schreef HarigeKerel het volgende:
En enigzins anti-Amerikaans, we have a keeper
Anti-Harig dat kan dus niet, bij deze trek ik mijn steun tegen deze flip-flop in!quote:
Nouja zeg, dat hij vrouwen niet meer zo ziet zitten betekent natuurlijk niet dat hij er met de eerste de beste kerel vandoor gaat.quote:
Nou nou nou.........quote:Op maandag 4 juli 2005 00:57 schreef Loedertje het volgende:
Dago....pak 'm !
Als iemand hier op Fok! het modschap verdient op basis van postings (inhoud, oprechtheid, kenniswaarde), dan zijn in mijn ogen Drugshond en Elgigante de personen die hier het beste aan voldoen. Wellicht dat ze beiden Mod willen/kunnen wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef Drugshond het volgende:
Ziezo verzonden........
Heerlijk kort mailtje
en bedankt!quote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als iemand hier op Fok! het modschap verdient op basis van postings (inhoud, oprechtheid, kenniswaarde), dan zijn in mijn ogen Drugshond en Elgigante de personen die hier het beste aan voldoen.²
Ik was jou eerlijk gezegd vergeten: jij valt absoluut ook in die categorie, zeker wetenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was jou eerlijk gezegd vergeten: jij valt absoluut ook in die categorie, zeker weten²
In P0L-SC hadden we het al over het droom-trio.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Als iemand hier op Fok! het modschap verdient op basis van postings (inhoud, oprechtheid, kenniswaarde), dan zijn in mijn ogen Drugshond en Elgigante de personen die hier het beste aan voldoen. Wellicht dat ze beiden Mod willen/kunnen worden
Overigens ben ik zelf ook een persoon die in die categorie valt, ik ben niet voor niets diverse mailen benadert, alleen speelt mijn bescheidenheid mij parten. Ik zie in de toekomst wel een mogelijkheid dat ik samen met Youssef duomod wordt van NWS.²
Ja. dat denk ik ook. We zouden elkaar perfect aanvullen. Alleen ben ik denk ik te oprecht en zou ik alle trolls aandragen voor een banquote:Op maandag 4 juli 2005 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zouden ook een goed duo kunnen zijn denk ik. (op fok dan he)
de reden van mijn afwijzing voor moderator is dat ik mijn objectiviteit zal moeten verliezen.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. dat denk ik ook. We zouden elkaar perfect aanvullen. Alleen ben ik denk ik te oprecht en zou ik alle trolls aandragen voor een banDus ik zou types als Akkersloot, X-Ray, Dora, Kaalhei allemaal voorstellen om te gaan knikkeren of teddybeertjes te gaan aaien, dat zullen ze ongetwijfeld wel kunnen, elk mens heeft een kwaliteit, hoe gaar ze ook zijn
Been there, done that²
Plus dat je hoofdletters moet gaan gebruiken. Dat is een ongeschreven regel opgenomen in het faqquote:Op maandag 4 juli 2005 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de reden van mijn afwijzing voor moderator is dat ik mijn objectiviteit zal moeten verliezen.
*rilt bij de gedachte.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plus dat je hoofdletters moet gaan gebruiken. Dat is een ongeschreven regel opgenomen in het faq²
Is dat zo?quote:Op maandag 4 juli 2005 08:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat hij vrouwen niet meer zo ziet zitten b...
Wanneer kwam bij jou de behoefte om teddyberen te gaan aaien ?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
allemaal voorstellen om te gaan knikkeren of teddybeertjes te gaan aaien, dat zullen ze ongetwijfeld wel kunnen, elk mens heeft een kwaliteit, hoe gaar ze ook zijn
Been there, done that²
Welke 3?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef Loedertje het volgende:
Geef die drie musketiers a.u.b. z.s.m hun rechten zodat ze ff wat topics kunnen sluiten !
Theo zou het zo gewild hebben!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef Loedertje het volgende:
Geef die drie musketiers a.u.b. z.s.m hun rechten zodat ze ff wat topics kunnen sluiten !
Je kan er ook gratis kantoorruimte vinden, als het elders gebodene niet voldoet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Theo zou het zo gewild hebben!
Krijgt de volgende mod een inhuldiging in het huis van Pim te Rotterdam? dat schijn je te kunnen huren voor een appel en een wit ei in het heden![]()
quote:
WE?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Why not ?!? het is geen B&H, R&P, LS
- Zijn we dan zo gemeen ?!
Het man-volk ,quote:
Een soort van Yvonne v2.0 (met een paar agressieve service patches).quote:En neen, er is geen vrouw geschikt voor NWS
(alhoewel ik verdonk wel als mod zou willen om eens flink te gaan vegen hier)
Was jij dat daar op het podium (naast die miss in Burqa) op het islamitisch knikkerWK?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja. dat denk ik ook. We zouden elkaar perfect aanvullen. Alleen ben ik denk ik te oprecht en zou ik alle trolls aandragen voor een banDus ik zou types als Akkersloot, X-Ray, Dora, Kaalhei allemaal voorstellen om te gaan knikkeren of teddybeertjes te gaan aaien, dat zullen ze ongetwijfeld wel kunnen, elk mens heeft een kwaliteit, hoe gaar ze ook zijn
Been there, done that²
4 modjes op NWS alleen is iets te veel van het goeie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]Heb ik inspraak?
Drugshond, KlowJow en...zoalshetis (of Elgigante )
Liever geen vrouwen
Een beetje ontgroenen moet kunnen, lijkt me. Als het 'nieuwe' eraf is zullen we wel even de bezem er doorheen gooien en de stand opmaken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:01 schreef Tijger_m het volgende:
Zou er met al die nieuwe mods mischien iets gedaan kunnen worden aan de belachelijke topicspam actie die momenteel gaande is?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
(je kunt meteen alle knopjes misbruiken..massdelete zit er nog steeds niet tussen zeker? Elke reactie moet nog steeds handmatig worden verwijderd?)
Nou zeg - in andere subfora is dat een leuke gewoonte maar hier mag het blijkbaar alleen maar bloedserieusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:01 schreef Tijger_m het volgende:
Zou er met al die nieuwe mods mischien iets gedaan kunnen worden aan de belachelijke topicspam actie die momenteel gaande is?
blijkbaar niet, hence de "ontgroening"...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zeg - in andere subfora is dat een leuke gewoonte maar hier mag het blijkbaar alleen maar bloedserieus![]()
Ik laat hem nog even open. Er is enorm veel informatie over te vinden, dus op zich best een goede discussie over mogelijk. Al is het bericht uit de OP inderdaad niet het beste dat hierover te vinden is (quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:17 schreef SCH het volgende:
Geef NOOIT aan 555
Werk voor de nieuwe modjes. Mag deze oproep dicht, het is een soort spam natuurlijk. Als het serieus nws is dan graag een onderbouwde OP met goede bronnen en niet gebaseerd op 1 berichtje van een zielige pater.
hey gozert! succes en veel plezier met je moderatorschap nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik laat hem nog even open. Er is enorm veel informatie over te vinden, dus op zich best een goede discussie over mogelijk. Al is het bericht uit de OP inderdaad niet het beste dat hierover te vinden is (), is er wel veel internationale kritiek op vermeende corruptie, verdwenen geld, niet bestaande projecten e.d.
Dank je.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gozert! succes en veel plezier met je moderatorschap nog.
ywquote:
Nou, nee. Ik zie daar geen levendige discussie uit ontstaan over de kortingsactie van AH, sorry.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:09 schreef Loedertje het volgende:
Mag Goed nieuws voor gierige mensen weer open?
De aanzet hoeft natuurlijk niet de discussie als geheel te bepalen. Het is slechts een voorbeeld. Wat de TT betreft heb je wel gelijk vind ik. De TT dekt de lading niet. Ik ga even kijken wat ik ervan maak.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:32 schreef SCH het volgende:
Geef NOOIT aan 555
De TS geeft zelf toe dat de bron wel erg mager is. De TT past volgens mij niet in NWS maar meer in KLB ofzo. Maar het hele topic is een beetje onzinnig.
Ross&Iba hadden het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:41 schreef kLowJow het volgende:
De aanzet hoeft natuurlijk niet de discussie als geheel te bepalen. Het is slechts een voorbeeld. Wat de TT betreft heb je wel gelijk vind ik. De TT dekt de lading niet. Ik ga even kijken wat ik ervan maak.
Waar is het giro 555 geld gebleven? ook een mooie titel kLowJow.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:41 schreef kLowJow het volgende:
. De TT dekt de lading niet. Ik ga even kijken wat ik ervan maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |