Ik heb een poging gedaan om ter plekke te doneren en werd gewoon uitgelachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef HAL9000S het volgende:
Gelukkig heb ik me toendertijd niet laten meeslepen door de massahysterie en nog geen stuiver gestort op 555
Je kan moeilijk aan elke collectant een jaarverslag vragenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:10 schreef SHE het volgende:
Ik geef dan ook pertinent niet meer aan goede doelen, mits onomstotelijk kan worden bewezen dat het daar komt waar het naartoe moet
Dat is vrij vaagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:15 schreef DJKoster het volgende:
http://www.giro555.nl/nl-NL/Content.aspx?type=content&id=127
Daar staat een tussenrapportage (pdf), en diverse linkjes (onderaan) naar wat de verschillende organisatie's gedaan hebben met het geld..
Makkelijk lullen, die stunami in het Sneekermeer laat nog wel even op zich wachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:16 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje geeft doorgaans alleen aan plaatselijke belangen in haar woonomgeving en niet aan grootschalige acties waarvan je idd van te voren weet dat er teveel aan de strijkstok blijft hangen
Kan inderdaad, ik zou zeggen: mail hun als je alles gespecificeerd wil zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is vrij vaag
Indonesië Noodhulp | Wederopbouw
Medische noodhulp via mobiele teams en klinieken.
Herstel en aanleg van watervoorzieningen en latrines
Psychosociale ondersteuning
Bedrag: ¤ 500.000
Psychosociale hulp kan wel 499.000 zijn .
Ik ook niet, ik heb geld gestort op de rekening van een vriendin van me, die op dat moment zelf in India de handen uit de mouwen aan het steken was.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef HAL9000S het volgende:
Gelukkig heb ik me toendertijd niet laten meeslepen door de massahysterie en nog geen stuiver gestort op 555
Dan is de kans 98% dat er op POL een nieuwe mod moet komenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Makkelijk lullen, die stunami in het Sneekermeer laat nog wel even op zich wachten.![]()
Het houdt in ieder geval weer een heleboel mensen van de straat. Anders waren we het geld kwijt geweest aan uitkeringen en dergelijke. Dus goede doelen hebben wel degelijk nut. Ik moet er ook maar eens een verzinnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:28 schreef mcintosh het volgende:
Stel je voor dat niemand iets had gegeven? Is dat dan een oplossing?
Volgens mij heb je per ongeluk een goed lopend topic geopend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Loedertje het volgende:
Dan is de kans 98% dat er op POL een nieuwe mod moet komen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:13 schreef tonks het volgende:
Geowned.. 555 is gewoon mijn rekening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |