of rednecksquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:52 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Doorgaans zijn het homo's die zo'n achtervoegsel gebruiken
Ik ben een TVA, dat gaat niet samen met homo zijn. TVA staat overigens voor Temperamentvolle Volbloed Arabierquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:52 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Doorgaans zijn het homo's die zo'n achtervoegsel gebruiken
Een paard?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een TVA, dat gaat niet samen met homo zijn. TVA staat overigens voor Temperamentvolle Volbloed Arabier²
TVA-ers zijn gek op anale sexquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben een TVA, dat gaat niet samen met homo zijn. TVA staat overigens voor Temperamentvolle Volbloed Arabier²
Ze kunnen helemaal niet weten of ze er gek op zijn of niet. Ze praktiseren dit niet omdat het simpelweg verboden is volgens de Islam om aan bruinwerkstages te doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
TVA-ers zijn gek op anale sex![]()
We hebben een ervaringsdeskundige in ons midden, wat fijnquote:dan is anaal een strak alternatief om toch veel te voelen
je loopt een heel klein beetje achter bsb kijk maar op http://www.yoesuf.nl/ en nog wat van dat soort sites.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze kunnen helemaal niet weten of ze er gek op zijn of niet. Ze praktiseren dit niet omdat het simpelweg verboden is volgens de Islam om aan bruinwerkstages te doen
je loopt een heel klein beetje achter bsb kijk maar op http://www.yoesuf.nl/ en nog wat van dat soort sites.quote:
je lacht zo uitbundig omdat je blij bent dat meerdere moslimbroeders dezelfde diepe anale verlangens hebben als jij?quote:
hij komt in ieder geval wel op het internet in de hoop wat opwekkende plaatjes te kunnen zienquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:22 schreef gr8w8 het volgende:
Doe jij niets wat verboden is?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef Dagonet het volgende:
Jajajaja, het is wel weer leuk geweest hier..
en vervolgens roep je onderstaande:quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:20 schreef Nympholientje het volgende:
ga je nog op vakantie?
hie een leuke kaart met wat zaken die je zeker gezien moet hebben !
http://gayturkije.web-log.nl/
Niet echt consequentquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:22 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
je lacht zo uitbundig omdat je blij bent dat meerdere moslimbroeders dezelfde diepe anale verlangens hebben als jij?
Wat moet ik hier nou mee ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:58 schreef luked45 het volgende:
[..]
De regeringen in de meeste westeuropese landen vinden de drukte die Amerika om "jullie" maakt helaas nog steeds zwaar overtrokken. Ik hoop van harte dat Amerika het toch voor elkaar krijgt om West-Europa ooit te kunnen overtuigen van "jullie" vieze achterbakse spelletjes, en ik hoop ook dat iederen fundamentalistische moslim in z'n kraag gevat wordt en als eeuwige persona non grata naar het één of ander islamitisch land wordt verbannen om dáár de boel te verkankeren, en nooit meer de kans krijgt om ook maar één stap over de grens naar westerse landen te zetten, want West-Europa is westers, en mag nooit islamitisch geörienteerd worden. Daar zorgen degenen die op Geert Wilders en de (nu nog) ploeg-zonder-naam van Nawijn stemmen wel voor, want alleen Nawijn, Wilders en Hirsi Ali erkennen de gevaren van het moslim-fundamentalisme. De AIVD ook, maar omdat "jouw" vrienden] door de mazen van het net kruipen en kunnen "werken" zonder aanwijsbare sporen en bewijzen achter te laten lachen ze nu nog in hun vuistje. Maar gelukkig zijn er "ondergronds" bewegingen aan het werk die "jouw vrienden" t.z.t. een poepje zullen laten ruiken. Nee, ik heb geen bron om dit te staven, echter wel een redelijk betrouwbare (wat dit betreft althans) informant, wiens naam ik hier achterwege laat.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, ik ga geen hele verhandeling houden hier, maar vergeet je de Russen niet? Zonder hen had de VS het nakijken gehad
Topics zat hierover in C&H
Wat de rest van je post betreft, doe eens niet?
De topictitel slaat toch nergens opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:54 schreef Loedertje het volgende:
Trollen?
Is het geven van je mening over bepaalde hysterische nieuwsberichten tegenwoordig trollen?
Zou jij jezelf dan willen opblazen BsB?
De titel gaat over doktertje spelen, iets wat vrijwel alle kinderen in de hele wereld doen, het ontdekken van je lichaam en dat van een ander...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De topictitel slaat toch nergens op![]()
![]()
²
Oh ok, zo had ik het niet bekeken. Mijn excusesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De titel gaat over doktertje spelen, iets wat vrijwel alle kinderen in de hele wereld doen, het ontdekken van je lichaam en dat van een ander...
In eerste instantie stonden er geen leeftijden bij de persberichten maar ging het om kinderen die leeftijdsgenootjes hebben betast.
De TT past dus uitstekend bij de inhoud van dat topic.
Nou nou, niet overdrijven gelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef gr8w8 het volgende:
Bovendien, een ex-mod is niks bijzonders hoor, gewoon een user zoals iedereen. Dit riekt naar discriminatie!
Als mod was ik ook slechts user met wat extra knopjes hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:12 schreef gr8w8 het volgende:
Bovendien, een ex-mod is niks bijzonders hoor, gewoon een user zoals iedereen.
En wat voor knopjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als mod was ik ook slechts user met wat extra knopjes hoor
Heb van jou ook nog chantagemateriaal babequote:
Veel succes. Je zou een goede zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:02 schreef Meki het volgende:
ff snel nog een keer mailen voor Mod-schap
Ja. Maar schroom niet om alsnog een solli te sturen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:24 schreef du_ke het volgende:
En hebben jullie al sollicitaites binnen voor het modschap?
Dus je hebt hem gekregen?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja. Maar schroom niet om alsnog een solli te sturen.
Nou, ik zal het overwegenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:59 schreef Sidekick het volgende:
Ja. Maar schroom niet om alsnog een solli te sturen.
We zoeken er twee, dus hopelijk gaan nog wat meer users solliciteren.quote:
Met mij en Lemmeb ben je toch rond?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We zoeken er twee, dus hopelijk gaan nog wat meer users solliciteren.
En terecht, het liefste een flink radicale anti-semiet want na het verlies van NS lijkt mij dat niet meer dan normaal.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 18:57 schreef Dagonet het volgende:
Jongens jongens jongens, ik heb Farzin en nordcore gepolst dus zullen we even hen afwachten?
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Farzin is toch Dora_van_Crizadak?
Die sollicitatie... is dat met tekst en uitleg... of gewoon ik wil ?quote:Op zondag 3 juli 2005 18:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We zoeken er twee, dus hopelijk gaan nog wat meer users solliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |