Vroeger kon je gewoon doktertje spelen zonder dat de politie een onderzoek in ging stellenquote:Onderzoek misbruik minderjarigen in Leeuwarden
01 juli 2005, 09:10:55
LEEUWARDEN (ANP) - De politie van Leeuwarden heeft een onderzoek ingesteld naar seksueel misbruik van minderjarigen door leeftijdgenootjes. In de wijk Cammingaburen moest een aantal jonge kinderen tijdens het spelen seksuele handelingen uitvoeren of ondergaan.
Het seksueel misbruik zou al geruime tijd aan de gang zijn, liet de politie vrijdag weten. Deskundigen horen de jonge slachtoffers in een speciale verhoorstudio waar kinderen op hun gemak kunnen worden gesteld.
In Leeuwarden is net als in het Friese dorpje Ee, waar in juni bekend werddat twee jonge jongens drie meisjes van 4 tot en met 9 jaar seksueel misbruikt zouden hebben, een scenarioteam ingesteld.
Je weet natuurlijk niet precies wat hier is gebeurd, maar ik krijg er inderdaad ook altijd zo'n gevoel bij als het kinderen met kinderen betreft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vroeger kon je gewoon doktertje spelen zonder dat de politie een onderzoek in ging stellen
Tegenwoordig loop je als kind de kans om opgesloten te worden...
Het zou me niks verbazen als de Amerikanen er achter zouden zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:41 schreef Loedertje het volgende:
Volgens mij hoort doktertje spelen met leeftijdsgenootjes gewoon bij je ontwikkeling en maaakt men er nu een idiote volksrel van
idd...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij loop je psychisch meer schade op als je dit soort spelletjes moet opbiechten in een 'speciale verhoorstudio waar kinderen zich op hun gemak voelen' dan door de spelletjes zelf.
Hm...dat heb ik vaker gelezen (ook over sexueel *misbruik* van jonge jongens die hun eerste sexuele ervaringen opdoen met oudere homo's....)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij loop je psychisch meer schade op als je dit soort spelletjes moet opbiechten in een 'speciale verhoorstudio waar kinderen zich op hun gemak voelen' dan door de spelletjes zelf.
Hmmm....waarom nu weer een dildo van een moeder? Er zijn ook leuke betaalbare bibberpennen hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:50 schreef Lucille het volgende:
Misschien heeft het te maken met welke handelingen verricht zijn. Je piemel of doosje laten zien en aanraken is bijvoorbeeld iets anders dan iemand penetreren met de dildo van je moeder.
Pffrt ik heb m'n vriendinnetje ook gepenetreerd toen ik zes was tijdens het doktertje spelen. Moet er niet aan denken dat toen de politie kwam binnenvallen en ik op het journaal kwam. Bij zo'n jonge leeftijd zit daar echt niets achter, de enige intimidatie die je dan kent is van de boze pestkop.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:50 schreef Lucille het volgende:
Misschien heeft het te maken met welke handelingen verricht zijn. Je piemel of doosje laten zien en aanraken is bijvoorbeeld iets anders dan iemand penetreren met de dildo van je moeder.
Precies. (wilde niet met concrete voorbeelden komen maar die van jou is erg treffendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Pffrt ik heb m'n vriendinnetje ook gepenetreerd toen ik zes was tijdens het doktertje spelen. Moet er niet aan denken dat toen de politie kwam binnenvallen en ik op het journaal kwam. Bij zo'n jonge leeftijd zit daar echt niets achter, de enige intimidatie die je dan kent is van de boze pestkop.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de Amerikanen er achter zouden zitten.
Bush.![]()
Uit het krantenartikel:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jah, verkeerde topic ?
--
Btw, hoe oud waren die kereltjes dan ? Volgens mij waren die wel 2 / 3 keer zo oud als de "slachtoffertjes".
Tja, echt heel gezond is dat nu ook weer niet hoor....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Pffrt ik heb m'n vriendinnetje ook gepenetreerd toen ik zes was tijdens het doktertje spelen.
Waarom eigenlijk nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, echt heel gezond is dat nu ook weer niet hoor....
Onzin, ik ben retegezond. Ik ondervind er ook geen enkele hinder aan, toen ook niet. Ik had alleen wat oudere vriendjes en wist dus waar je je piemel voor kon gebruiken. Voor de rest zag ik het gewoon als spelletje, wist ik veel wat je verder moest doen dan hem erin stoppen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:58 schreef Posdnous het volgende:
Tja, echt heel gezond is dat nu ook weer niet hoor....
Kweenie, call me old fashioned, maar penetraties bij 6-jarige kinderen gaat weer iets te ver heb ik het idee.quote:
Je hebt zelf geen enkele ervaring gehad in je jeugd wat je nu zo kunnen scharen onder het kopje (quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kweenie, call me old fashioned, maar penetraties bij 6-jarige kinderen gaat weer iets te ver heb ik het idee.
ik was zeven en het buurmeisje acht, gaat dat ook te ver?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kweenie, call me old fashioned, maar penetraties bij 6-jarige kinderen gaat weer iets te ver heb ik het idee.
Dát is idd het verschil tussen doktertje spelen en seksueel misbruik!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:44 schreef teckna het volgende:
ik weet niet hoe jong de jongens zijn, als ze 12/13/14 zijn dan is het idd not done en zie ik zo een onderzoek graag tegemoet. zijn het jochies van 7/8/9 en beide partijen (de kinderen) stemdem er mee in dan is dat een gewone 'doktertje spelen' imo. kinderen doen dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |