Ik zal woorden als "minderwaardig", "debiel", "achterlijk" en "gestoord" altijd (blijven) gebruiken m.b.t. moslims. De waarheid kan nu eenmaal niet verzwegen worden.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen. Als je je niet in kan houden m.b.t. je eeuwige stokpaardjes, mag je gezellig ergens anders gaan posten.
Voor al het overige dat niet direct verband houdt met dit topic kun je in Feedback terecht.
En dat zou dus zonde zijn. Op zich is het voor een discussie natuurlijk altijd fijn wanneer er zoveel mogelijk verschillende invalshoeken aan bod komen. Ook jouw mening hierover zie ik dus graag, of ik deze nu deel of niet.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik zal woorden als "minderwaardig", "debiel", "achterlijk" en "gestoord" altijd (blijven) gebruiken m.b.t. moslims. De waarheid kan nu eenmaal niet verzwegen worden.
quote:Op zondag 10 juli 2005 16:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik zal woorden als "minderwaardig", "debiel", "achterlijk" en "gestoord" altijd (blijven) gebruiken m.b.t. moslims. De waarheid kan nu eenmaal niet verzwegen worden.
Jij bent inderdaad een minderwaardig achterlijk stuk strontquote:Op zondag 10 juli 2005 16:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met deze posting ga ik je nomineren voor :quote:Op zondag 10 juli 2005 16:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
vergeet je niet dat je Joden, Amerikanen, en Nederlanders en Christenen wel achterlijk mag noemen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:31 schreef HarigeKerel het volgende:
Ohja als je moslims net als Satanisten en Winti heren achterlijk noemt ben je gewoon een nazi, hoezo voorspelbaar opiumcanine?![]()
Lijkt mij vrij overbodig, maar laat ik toch maar zeggen dat dit uiteraard ook niet de bedoeling is.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[knip /]
Je kunt het inderdaad ook overdrijven.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Al-Qaeda 'verklaart' oorlog aan Europa , of nog beter, hem vertellen dat zijn onzin alleen wordt gewaardeerd in TRU.
Kan je ook normaal praten? Je beledigt mensen alsof je tissues aan het uitdelen bent bij partnerruil bijeenkomstenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand die hippie afschieten? Al-Qaeda 'verklaart' oorlog aan Europa , of nog beter, hem vertellen dat zijn onzin alleen wordt gewaardeerd in TRU.
lekker is dat he? Gewoon pretentieloos zeikenquote:Op maandag 11 juli 2005 11:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een minderwaardig achterlijk stuk stront.
dit grenst toch wel aan genialiteit.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Je beledigt mensen alsof je tissues aan het uitdelen bent bij partnerruil bijeenkomsten
Normaal is een subjectief begrip.quote:
Tja, BSB. Sommige mensen houden nu eenmaal niet van gezapigheid, ik ben daar ččn van.quote:Je beledigt mensen alsof je tissues aan het uitdelen bent bij partnerruil bijeenkomsten
Het zijn en blijven natuurlijk handelaren hčquote:Op maandag 11 juli 2005 14:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Joden zijn zionistische varkens die de dood verdienen
![]()
Ja helaas, dat is fok nou eenmaalquote:Op maandag 11 juli 2005 14:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
vergeet je niet dat je Joden, Amerikanen, en Nederlanders en Christenen wel achterlijk mag noemen.
altijd grappig als de linxjes zich uitspreken tegen het verderfelijke capitalistische zionistische complot, maar moord en brand krijsen als labiele viswijven als een van hun troetelminderheidjes op een soortgelijke manier worden behandeld.
Marrokanen zijn dom - BAN!
Moslims zijn achterlijk - BAN!
Amerikanen zijn dom EN achterlijk - Mod doet vrolijk mee.
Joden zijn zionistische varkens die de dood verdienen - niets aan het handje want degene die het zegt is een moslim, en dus mag het.
![]()
Wat begrijp je niet aan centraal topic?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:36 schreef Meki het volgende:
Sp3c
Het is een Hot-item het gaat hierom Tienduizenden doden waar geen enkele Media het over hebt
dus hij kan weer open
die hoort daar nietquote:Op maandag 11 juli 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan centraal topic?
daar krijgt hij geen alle aandachtquote:Op maandag 11 juli 2005 22:41 schreef sp3c het volgende:
waar denk je dat de term [centraal] in dat irak topic voor staat?
erg veel voegt het iig niet toe, daarom heeft 'geen enkele media' behalve nu.nl het erover.
dus hij kan gewoon in het centrale topic, ik heb zelfs de link voor je opgezocht en in je (gesloten) topic geplakt
Is er een centraal VS-topic dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
die hoort daar niet
wat was jou antwoord geweest als er stond 39.000 amerikanen dood ??
moest dat ook in VS - topic ??
Gewoon in de Mac toch?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef Meki het volgende:
[..]
daar krijgt hij geen alle aandacht
en het is zeer belangrijke nieuws waar Amerikanen daar vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |