dat kunnen we niet weten zonder foto's gezien te hebben..quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahahja, waarom niet? ik ben toch leuk?
![]()
van wat? alleen mijn gezicht? want daarvan staan 2 foto's hier op fokquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat kunnen we niet weten zonder foto's gezien te hebben..
quote:
Ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahahja, waarom niet? ik ben toch leuk?
![]()
Link?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
van wat? alleen mijn gezicht? want daarvan staan 2 foto's hier op fok
kan t niet vinden, k heb ook niet echt veel gezocht maar ja..te veel moeitequote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:58 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij wil dat ik jou leuk vind.. doe jij maar de moeite![]()
ik heb gezochtquote:
Dan vind ik je NIET leuk en verdien je het NIET om op gegeild te worden. PUNT!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan t niet vinden, k heb ook niet echt veel gezocht maar ja..te veel moeite(ja k ben lui, was k al achter)
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:06 schreef i2Them2 het volgende:
ik heb haar mij msn
MET CAM
JE WEET NIEt WAT JE MIST
t is ook niet nodig dat heel de wereld mij leuk vind hoor dus als jij mij niet leuk vind --> boeie!! zit ik echt niet meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dan vind ik je NIET leuk en verdien je het NIET om op gegeild te worden. PUNT!
weet je ook niet welk topic?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan t niet vinden, k heb ook niet echt veel gezocht maar ja..te veel moeite(ja k ben lui, was k al achter)
Geloof me.. ooit zul je d'r last van krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is ook niet nodig dat heel de wereld mij leuk vind hoor dus als jij mij niet leuk vind --> boeie!! zit ik echt niet mee
en bij mij?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is ook niet nodig dat heel de wereld mij leuk vind hoor dus als jij mij niet leuk vind --> boeie!! zit ik echt niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |