Enig idee wat de prijs bij de MM was?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:31 schreef blrrrt het volgende:
De nieuwe TomTom (700 ofzo?)
Staat in het nieuwste Mediamarkt-krantje.
Bedankt.quote:
Wat ben je voor zo'n setje ongeveer kwijt?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:01 schreef WebForce het volgende:
Ik heb een PDA (Dell axim), TomTom navigator en GPS ontvanger. PDA en gps ontvanger communiceren via Bluetooth en het werkt perfect!. Heb je ook nog wat aan je 'navigatiesysteem' als je deze niet gebruikt!
Het wisselen van kaarten gaat heel erg makkelijk, simpel werken met POI's...
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:12 schreef Geqxon het volgende:
Maar wil hij het alleen maar voor in de auto gebruiken?
Daarvan heb ik inderdaad erg mooie modellen gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:26 schreef Geqxon het volgende:
Dan zou ik voor een inbouw optie gaan(dus mooi weggewerkt)
Dat red je niet met max. ¤600.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:26 schreef Geqxon het volgende:
Dan zou ik voor een inbouw optie gaan(dus mooi weggewerkt)
Ehrm, volgens mij wel. Tip: www.mijntomtomgo.nl. Goede site over TomTommetjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:37 schreef Slomy het volgende:
[..]
Daarvan heb ik inderdaad erg mooie modellen gezien.
Voorkeur gaat nu echter nog uit naar die TomTom 700. Echter een vraag daarover. Het ding heeft dus een harde schijf van 2,5 gb. Is het nou mogelijk om daar in de toekomst updates oid van landenkaarten op te zetten?
Lekker goedkoop ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:54 schreef Repeat het volgende:
vdo dayton uber allesch.
quote:John Cleese in TomTom-software
Vrijdag 1 juli 2005, 11:43 - De Britse komiek John Cleese gaat zijn stem lenen aan de navigatiesoftware van TomTom.
John Cleese, bekend van onder andere Monty Python's Flying Circus en Falty Towers, geeft op zijn eigen, typische wijze instructies aan de bestuurder. Cleese is optioneel verkrijgbaar voor tien euro.
De update is te koop via TomTom Plus. Dit is een online dienst waar klanten extra's kunnen aanschaffen of downloaden, zoals nieuwe kaarten of lokaties van flitspalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |