joa..quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee daar was ik ook al achter, zei ik toch al
Hij vond je raar en gek...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet? (waarschijnlijk omdat ik superirritant ben ofzo)
hahahah!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij vond je raar en gek...
Waarom weet ik niet.
Hij dacht dat ik een grap maakte met die vraag.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahahah!!![]()
zou je tegen hem willen zeggen dat ik eigenlijk heel normaal ben?![]()
hij is ook gemeen zeg...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij dacht dat ik een grap maakte met die vraag.
ik vind hem nu echt niet meer leukquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kan ook heel gemeen zijn
lastigquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik vind hem nu echt niet meer leuk![]()
nou..eigelijk wel![]()
![]()
k zie hem waarschijnlijk toch nooit meer dus ik ben vast snel over hem heen.. kan ik me meer op mijn vriendje gaan focussenquote:
Heb je al een vriendje en ben je op Chamell verliefdquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
k zie hem waarschijnlijk toch nooit meer dus ik ben vast snel over hem heen.. kan ik me meer op mijn vriendje gaan focussen![]()
ik ben niet op chamell verliefd, k VOND hem gewoon leuk..quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je al een vriendje en ben je op Chamell verliefd
ah zo.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben niet op chamell verliefd, k VOND hem gewoon leuk..
en ja, k heb dus al een vriendje
Wil je Brechtje leasen?quote:
hoeveul?quote:
Koopje, ze rookt niet, drinkt niet, wil alleen MSN-en en kan niet koken.quote:
als ze maar van mijn rouge afblijft!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koopje, ze rookt niet, drinkt niet, wil alleen MSN-en en kan niet koken.
O, en ze pikt je make-up, je kleding en je schoenen
is ze wel een beetje soepel in de heupenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is goed in wiet sporen verbergenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet iedere ouder brengt van die loser kiddies groot.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is goed in wiet sporen verbergen![]()
niet iedere ouder weet alles van zijn kinderenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet iedere ouder brengt van die loser kiddies groot.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet iedere ouder brengt van die loser kiddies groot.
wees ook blij dat je niet alles van je moeder weet...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, als mijn moeder alles van mij zou weten.. k wil niet weten wat er dan zou gebeuren
Hetzelfde hier.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, als mijn moeder alles van mij zou weten.. k wil niet weten wat er dan zou gebeuren
Spannend wat mag je moeder dan allemaal niet wetenquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hetzelfde hier.
Het liefste heb ik zelf dat ze niks weten.
nou, ik weet al meer dan ik wil weten...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wees ook blij dat je niet alles van je moeder weet...
Dat gaat je niks aanquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Spannend wat mag je moeder dan allemaal niet weten![]()
Nu word het echt spannendquote:
vertel... ik ben al wat ouder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou, ik weet al meer dan ik wil weten...![]()
daar heb je vooral jezelf mee. ik had je zo goed kunnen helpen met het verwerken van ongewilde beelden.quote:
ik krijg al hulpquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar heb je vooral jezelf mee. ik had je zo goed kunnen helpen met het verwerken van ongewilde beelden.
Ik kan helpenquote:
nee, hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Imberr heb je al eens een topic geopend?
Dus jij zorgt straks voor deel3quote:
hahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus jij zorgt straks voor deel3?
Dat is dan een goeie stap in je fok loopbaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[quote]Op woensdag 29 juni 2005 18:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahaokee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |