hallo, nooit gehoord van iets normaal zeggen?! dus zonder meteen muts erachter?quote:
aha, das morgen je ex dus.. who's next??quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
hallo, nooit gehoord van iets normaal zeggen?! dus zonder meteen muts erachter?
mijn toekomstige ex is mijn huidige vriendje
wat is dat nou weer voor vraag?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef VleeshaakInJeAnus het volgende:
Heeft je vriendje je al betast?
LMAO.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:56 schreef stoepjong het volgende:
VAC TYF OP met je homo-topics je bent zelf ook nog een newbie.
Ik wacht hier op een foto van vac in zijn zwembroek met een pak shag.
ja da's waarquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is "Onzin voor je leven" wat wil je..
Hoi.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh...k weet nie.. wie bied zich aan?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh...k weet nie.. wie bied zich aan?
Dat is zó ontzettend lief en schattig dat ik voor de zekerheid de rest van de week maar met een grote boog om alle basis- en middelbare scholen heen ga lopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
wrom zou k die foto's naar de hema mailen en weet ik veel wat allemaal als je ze heel simpel gewoon op je pc kan zetten?!? GRATIS!! :S
de meesten scholen hebben volgens mij toch al vakantie nuquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:05 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is zó ontzettend lief en schattig dat ik voor de zekerheid de rest van de week maar met een grote boog om alle basis- en middelbare scholen heen ga lopen.
Mag ik Karboenkeltje bij deze dan de tip geven ook de stranden en zwembaden te mijden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Imberr het volgende:
de meesten scholen hebben volgens mij toch al vakantie nu
hij kan beter binnen blijven en op fok zitten zekerquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mag ik Karboenkeltje bij deze dan de tip geven ook de stranden en zwembaden te mijden.
vermijdt ook maar meteen speeltuinen en hangplekkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mag ik Karboenkeltje bij deze dan de tip geven ook de stranden en zwembaden te mijden.
*stalktquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
vermijdt ook maar meteen speeltuinen en hangplekken![]()
Dat is een leuke aanvulling, maar van jou wil ik iets anders zien. Die bewuste foto uit de bifi-reeks bijvoorbeeld die vrijwel niemand gezien heeft. Je weet m'n mailadres wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:36 schreef So_Addictive het volgende:
vermijdt ook maar meteen speeltuinen en hangplekken![]()
Dat was een eenmalige super-actiequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is een leuke aanvulling, maar van jou wil ik iets anders zien. Die bewuste foto uit de bifi-reeks bijvoorbeeld die vrijwel niemand gezien heeft. Je weet m'n mailadres wel.
posten kan ook hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is een leuke aanvulling, maar van jou wil ik iets anders zien. Die bewuste foto uit de bifi-reeks bijvoorbeeld die vrijwel niemand gezien heeft. Je weet m'n mailadres wel.
*stopt met stalkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat was een eenmalige super-actie![]()
Als het al wat was, dan was het een eenmailge 2-seconden-actie. Dus niet overdrijven.quote:
ja, hoi.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat was een eenmalige super-actie![]()
Oja, ik zou thailand ook maar even overslaanquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed, geen scholen maar misschien wel omdat de vakanties beginnen, geen hangplekken, geen speeltuinen, geen stranden, geen zwembaden...
Misschien moet ik voor de zekerheid maar iemand doden en mezelf aangeven bij de politie voordat ik iets doe waar ik spijt van krijg.
ohja? wat zei hij dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Imberr , hallo_mensen kent je nog.
hahahaquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat jij zijn telefoon nummer aan hem vroeg terwijl zijn moeder naast hem stond
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
hahahazeg dat hij in het vervolg wel het goede nr moet geven aan iemand die dat vraagt
![]()
gelukkig kreeg ik via via via via enz. wel het goede nrquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]heeft dat hij echt gedaan..
Typisch Chamell
sms'st hij wel eens terug ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
gelukkig kreeg ik via via via via enz. wel het goede nrlang leve msn
ik had hem laatst wat gestuurd en toen kreeg k een heel simpel smsje trug, iets van: gaat goed he. woensdag ben ik f thuis. wie ben jij eik? =) xquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
sms'st hij wel eens terug ?
Hij kent je wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had hem laatst wat gestuurd en toen kreeg k een heel simpel smsje trug, iets van: gaat goed he. woensdag ben ik f thuis. wie ben jij eik? =) x
en toen heb k weer wat teruggestuurd maar hij niet..
yepquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dit nou het topic waar kut pubers als ik nu elke dag moeten posten ?
nee daar was ik ook al achter, zei ik toch alquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij kent je wel.
Maar hij vind je niet zo leuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |