ik bedoelde uiteraard dat de meeste mensen die een hd mp3-speler willen kopen blindelings afgaan op een Ipod, ipv naar andere relatief onbekendere merken te kijken. Maar dat had je zelf ook wel na kunnen gaan natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar. Welke kneus geeft er blindelings een paar honderd euro uit?
Ik denk dat veel mensen de iPod kopen omdat het design ze aanspreekt en ze er veel goede reacties over horen of goede reviews.
Dus jij vind een dun stukje plastic gebruiksvriendelijker dan een schroevendraaier?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Geef me een dun stukje plastic en ik kan zo'n beetje alle iPods voor je openen.
Een iPod is helemaal niet bedoeld om open te maken, maar de mensen die hem wel open willen maken hebben er geen moeite mee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus jij vind een dun stukje plastic gebruiksvriendelijker dan een schroevendraaier?
Wie zei dat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:45 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij vind een dun stukje plastic gebruiksvriendelijker dan een schroevendraaier?
uiteindelijk blijft het bij jullie op het uiterlijk aankomenquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:50 schreef WalfredGeesink het volgende:
Dit heeft als voordeel dat je die lelijke schroefjes niet ziet.
Sorry, maar toch echt wel.quote:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:59 schreef Geqxon het volgende:
vind jij de nachtwacht een mooi schilderij?
Ik vind het schilderij bagger. Is het daarom per defenitie ook bagger? Nee, want dat is mijn MENINGquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
En ik vind het een mooi werk ja, niet zijn sterkste, maar toch.
De iriver heeft meer features dan de iPod. Is de iriver daarom per definitie beter? Nee, want ik hecht geen waarde aan features.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind het schilderij bagger. Is het daarom per defenitie ook bagger? Nee, want dat is mijn MENING
Alle aspecten zijn dus belangrijk. Dat is precies mijn punt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:06 schreef Asmodean het volgende:
Ik als Iriver user ben het wel gedeeltelijk eens met Walfred dat je de keus het niet alleen kunt laten afwegen van de specs. Maar ik vraag me dan wel af waar je dan wel een objectieve vergelijking van kunt maken. Dat de Ipod zo stylish is vind ik bijvoorbeeld absolute onzin. Ik denk dat je als je twijfelt tussen deze 2 eerst moet kijken naar de specs, en wat je belangrijk vind, en daarna naar de winkel gaat om de specs tegen de feeling van de mp3-speler op te wegen. Bij mijn keuze was het gewoon overduidelijk, aangezien ik zowel de specs als de feel van de Iriver veel beter vind.
Nu shit Sherlock.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het schilderij bagger. Is het daarom per defenitie ook bagger? Nee, want dat is mijn MENING
daarom gaf ik je dus ook gelijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:09 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Alle aspecten zijn dus belangrijk. Dat is precies mijn punt.
Ik ken dit ja. Ik sprak laatst iemand met een mini, en die vond het jammer dat er geen microfoon en radio opzat. Ik heb hem toen volluit uitgelachen dat hij daar wat eerder mee moest komen (zodat ik hem een iriver aan kom raden). Hij had echt geen flauw idee dat er naast iPod soortgelijke MP3-spelers waren (dus 20gb hdd spelers). Ja eentje van philips, maar die vond hij niet zo mooi....quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:06 schreef Asmodean het volgende:
Overigens blijf ik erbij dat ik het erg jammer vind dat veel mensen bij een HD mp3-speler alleen maar kunnen denken aan een Ipod en nog nooit van Iriver gehoord, en ja, dat is dus echt zo. Ik denk dat veel mensen die dit topic een beetje gevolgd hebben nu toch al wel een aardige keus hebben kunnen maken, en zoniet, dat het dan geen fuck uitmaakt omdat je dan met alle 2 de topapparaatjes veel plezier zult hebben.
Hij heeft het design dus laten meewegen in zijn beslissing. Ik denk dat de beste optie voor hem is om gewoon een Griffin iTalk van 15 euro en FM-radiootje van Belkin in de stijl van de iPod te kopen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ken dit ja. Ik sprak laatst iemand met een mini, en die vond het jammer dat er geen microfoon en radio opzat. Ik heb hem toen volluit uitgelachen dat hij daar wat eerder mee moest komen (zodat ik hem een iriver aan kom raden). Hij had echt geen flauw idee dat er naast iPod soortgelijke MP3-spelers waren (dus 20gb hdd spelers). Ja eentje van philips, maar die vond hij niet zo mooi....
280 euro voor een reparatiequote:Dus; iPod van augustus 2003 is kapot, de harde schijf piept en hij laat geen nummers meer zien. Harde reset gedaan, helpt niks.
Apple maar eens bellen: "ja meneer, de garantie is verstrken, dus u moet voor elke reparatie betalen, dat kost u standaard 280 euro, dus u kunt beter een nieuwe kopen".
en een ander:quote:Maar Apple zuigt idd wat garantie betreft, heb daar zulke slechte ervaring mee opgedaan, dat ik nooit never meer een product van zal kopen
en nog een ander:quote:Ja sure, extra garantie is echt uber duur. Paar jaar geleden voor 750 euro tv gekocht.. "mr extra garantie?" ja klinkt leuk hoeveel kost dat? 250 euro meneer, ow ja dan laat maar.
Ik heb al 3 ipods gehad 1ste was na 2 dagen kapot, 2de binnen 4 dagen...deze wat ik nu heb doet het al meer dan 2 jaar
En weer een ander:quote:Breek me de bek niet los over die iPod. De batterij van dat ding schijnt maar een levensduur van 9 maanden te hebben, en is niet te vervangen. Daarnaast is het ding door een bug in de firmware al z'n instellingen kwijt na het wakker worden uit de zgn. "deep sleep", die ingaat als je het apparaat 24 uur niet gebruikt. Om 'm dan weer aan de praat te krijgen moet je de hele iPod opnieuw formatteren, waardoor je dus al je muziek weer kwijt bent. Apple weet van beide zaken af en doet er niets aan. Zoek eens op internet en je vindt vele pagina's van gedupeerden. Zelden zo'n stuk rommel gezien.
en weer een ander:quote:Mijn mini I-pod is ook al naar de ballen, dat ding heb ik drie maanden of zo, en hopla, beeldscherm doet het niet meer. Gelukkig valt het wel onder de garantie, maar toch, het geeft niet echt veel vertrouwen in de kwaliteit van die rommel....
quote:ooit gehoord van coulance? Doen bedrijven normaal gesproken aan als ze ook maar 1 fuck om hun klanten geven. Apple poept op hun klanten.
quote:Fuck Apple. Fuck iPod.
Nee, hij heeft zich niet laten adviseren of er nog andere mp3spelers waren, en heeft zomaar een iPod gekocht. Hij heeft alleen ff snel naar een Philips gekeken, maar meer niet. Hij dacht ook dat iPod uber was, maar toen ik hem dus zeg heb ik hem even duidelijk gemaakt dat er weldegelijk alternatieven zijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:16 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Hij heeft het design dus laten meewegen in zijn beslissing. Ik denk dat de beste optie voor hem is om gewoon een Griffin iTalk van 15 euro en FM-radiootje van Belkin in de stijl van de iPod te kopen.
ja natuurlijk, maar ga er van uit dat Apple alle klachten zo dus behandeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:20 schreef Geqxon het volgende:
Sja, maar vergeet niet dat dat indivuelen klachten zijn, en het niet echt representatief is voor alle iPods
.... waarbij je iPod dus wel 5cm groter word. Niet echt een oplossing hequote:Op woensdag 29 juni 2005 19:16 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Hij heeft het design dus laten meewegen in zijn beslissing. Ik denk dat de beste optie voor hem is om gewoon een Griffin iTalk van 15 euro en FM-radiootje van Belkin in de stijl van de iPod te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |